Satakunnan Ammattikorkeakoulun mauton tv-mainos on oikea rimanalitus!
C`mon mitä on liikkunut päässä sillä joka on suunnitellut niiden tv-mainoksen? Ihan hirveän mauton mainos kun miettii mitä eräässä toisessa ammattikorkeakoulussa on muutama vuosi sitten tapahtunut.
Kommentit (13)
Mitä jossakin amk:ssa on tapahtunut? Tuon mainoksen olen kyllä nähnyt, jos tarkoitat sitä pimeää metsää, juoksevaa ja itkevää tyttöä sekä hämärää hahmoa amk-kyltin luona.
Ja kyllä melkein kaikkialla pitäisi noiden amk-mainosten pyöriä, ne ovat näin hakuaikana valtakunnallisia..
Aikamoisia rävellyksiä, monella yläasteella tehdään parempaa jälkeä. Se Blari Witch oli niistä paras, vaikka siinäkin se mimmi oli tosi epäuskottava.
T: Se, joka linkitti videot
Kiitos linkityksestä!
Mutta siis mitä ihmeellistä jossakin niistä on? Kun viittasit vain yhteen SAMK:n videoon. Kaikki perustuivat johonkin elokuvaan, miten niissä viitattaisiin johonkin parin vuoden takaiseen toisen amk:n tapahtumaan..?
- 7 -
Täytyy kyllä myöntää, etten osannut Kauhajoen tapahtumia yhdistää amk:hon. :O Sen takia oli aluksi vähän hakusessa tämä aloitus..
Siis mitä järkeä? Tuonko pitäis houkutella opiskelupaikkaan?
Täytyy kyllä myöntää, etten osannut Kauhajoen tapahtumia yhdistää amk:hon. :O Sen takia oli aluksi vähän hakusessa tämä aloitus..
Ihan säikähdin kun näin tuon mainoksen et voiko olla totta mikä mainos... Ehkä kaikki ei reagoi yhtä voimakkaasti. ap
jo on ollut varsinainen ideariihi opiskelijoilla...
jo on ollut varsinainen ideariihi opiskelijoilla...
järkytyin mulla siellä sosiaalipuolella on ainakin hyviä opettajia moniakin, hakisinko sinne keväällä. Kaveri kehui että joku marjatta kylväjä on supersymppis. Edellisissä kouluissa mulla oli vaikeuksia opettajie kanssa, kai omaa vikaa..
??