Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mielestäni perussuomalaisten mollaaminen menee jo liian pitkälle

Vierailija
21.03.2011 |

20 %:a kansasta ja media ja muut puolueet tai etenkin oman puolueeni vihreiden edustajat saavat palstatilaa ja näkyvyyttä persujen dissaamisella. Mielestäni tuollainen lokakampanjointi ei kuulu demokratiaan. Ymmärrän, että muilla on pelko oman asemansa puolesta, voi mennä kiva työ ja hyvät edut, mutta jotain rajaa. Itse olen vihreä, mutta silti tuo ottaa päähän, en kannata. Esim tämä Jasmin Oksalan vihanlietsontablogi ylittää kaikki hyvän maun rajat. Tyttö on ottanut nimiinsä perussuomalaisten blogspotin ja kirjoittaa siellä pelkästään mollausviestejä tyyliin Soini on juoppo, natsi jne :(

http://truefinns.blogspot.com/

Kommentit (72)

Vierailija
61/72 |
21.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolla yksi näkyy jo taas aloittelevankin, joten I'm out. Olen vilpittömän iloinen siitä että olette tehneet kaikille selväksi mitä perussuomalaisen mentaliteetin leviäminen tarkoittaa käytännössä, ja toivon todella että olette käyneet tekemässä vaalityötä muillakin palstoilla missä on ajattelvia ihmisiä.

Vierailija
62/72 |
21.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolla yksi näkyy jo taas aloittelevankin, joten I'm out. Olen vilpittömän iloinen siitä että olette tehneet kaikille selväksi mitä perussuomalaisen mentaliteetin leviäminen tarkoittaa käytännössä, ja toivon todella että olette käyneet tekemässä vaalityötä muillakin palstoilla missä on ajattelvia ihmisiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/72 |
21.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole av:lla nähnyt yhtään asiallista, rakentavaa ja järkevää keskustelunaloitusta perussuomalaisilta. Siis sellaista johon tekisi mieli osallistua, josta oppisi uutta ja saisi oivalluksia, jossa perussuomalainen

Minä äänestän Perussuomalaisia ensisijaisesti sen tähden, että Suomi seuraa tällä hetkellä uskollisesti jokaista maahanmuuttopoliittista virhettä, jonka Ruotsi ja monet Keski-Euroopan valtiot ovat tehneet. Mikäli jatkamme näin, meillä on täällä ihan aikuisten oikeasti kaupunkiemme ympärillä liekehtiviä ghettoja, joihin ei uskalla mennä poliisi eikä palokunta. Me emme kerta kaikkiaan voi enää ajatella, että ongelmat ovat aina jossain toisaalla ja pahoja asioita tapahtuu kaikille paitsi meille. Jotain on tehtävä nyt, kun ongelma ei ole vielä hallitsemattomissa mittasuhteissa. Ja koska ainoastaan Persut ovat kiinnostuneita näihin epäkohtiin puuttumaan, äänestän ehdottomasti heitä.

Siinä hiukan valoitusta minun kantaani.

Vierailija
64/72 |
21.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki muumit eivät taida löytyä laaksosta?

missä ihmiset kertoo ketä aikoo äänestää ja ketä ei missään tapauksessa ja mieti siltä pohjalta kenellä on muuumit laaksossa ja kenellä ei. Ai niin joo, sehän on kaikki yhtä suurta väärinkäsitystä...

Vierailija
65/72 |
21.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olikin mustamaalata puoluetta, ja hän onkin salaa vihreä niin voin sanoa, että hienosti onnistuttu!

Vierailija
66/72 |
21.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanat eivät ole vain sanoja, ne tarkoittavatkin jotakin.

On nimittäin aika vaikeaa arvioida jonkun kirjoituksen perusteella mitä kys. henkilö aikoo äänestää

Vierailija
67/72 |
21.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä persut, niin sitä pitää! Lisää tätä suoraselkäisyyttä.

Vierailija
68/72 |
21.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin tunnen yhden tosi ärsyttävän Vihreiden kannattajan, joten en ikinä, koskaan, ikimaailmassa aio äänestää kyseistä puoluetta. Näinhän se menee. Aaargh!

Vierailija
69/72 |
21.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanat eivät ole vain sanoja, ne tarkoittavatkin jotakin.

On nimittäin aika vaikeaa arvioida jonkun kirjoituksen perusteella mitä kys. henkilö aikoo äänestää

Eihän se silloin olekaan vaikeaa.

Vierailija
70/72 |
23.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

teit niin tai näin aina menee nurinpäin..perussuomalaiset on perussuomalaisia eli ajatus selkeytyy sitä mukaan kun asia etenee ja näinhn se on kaikilla puolueilla ei vaan voida sitä suoraan sanoa vaan koitetaan pukea ajatukset .. hyväksi ulosanniksi.Joskus onnistutaan joskus ei. Meinaan äänestää persuja ja ihan vaan prostestiksi tai sanotaan nyt sitä ihan miksi vaan koska olen huomannut itsessäni asioiden suhteen nykyään "ihan sama" fiiliksen sama kuka tulee kun pahempaankaan ei voi mennä.. niin no tietty jos talebanit tulee johtamaan suomea saadaan hunnutetut naiset:) no lopetan nyt kuitenkin työnteon 30 v jälkeen alan syjeksimään kattoon ja katson mitä tapahtuu kun tipahtaa takasin

Vierailija
71/72 |
23.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kesällä vastustivat vielä.

Niin se vaaliraha muuttaa aatokset.

Soinin kanssa vaaliohjelmaa tekemässä tyyppi, joka lobannut ydinvoimaa ja mm. ydinvoimamyönteisille demareille vaalirahaa antanut viime vaaleissa.

Vierailija
72/72 |
23.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vihanpidoksi tai riitelyksi, vaan persut. Mutta siitäkin persut syyttää mamuja...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi neljä