Millainen on tyypillinen persujen kannattajanainen?
Kommentit (21)
28v kahden lapsen ihan tavallinen äiti :D
on koulutustasosi?
kyselee niin se on akateeminen nainen jolla on runsaasti akateemisia kavereita ja nekin äänestävät kaikki persuja...
mutta minä olen 46v, 4 lapsen äiti, insinööri, asiantuntijahommissa isossa kansainvälisessä yrityksessä
kyselee niin se on akateeminen nainen jolla on runsaasti akateemisia kavereita ja nekin äänestävät kaikki persuja...
äänestää nyt persuja.
Olen kolmen lapsen äiti, FM, opettaja ja kannatan konservatiivisia arvoja. Kristilliset sopisivat myös hyvin arvomaailmaani, mutta ehkä kuitenkin annan ääneni persuille.
mutta menetin luottamukseni vihreisiin jo monta vuotta sitten.
Nyt olen alkanut kallistua persujen (hyi mikä nimi..)puoleen.
Ai niin koulutukseni on media-asisstentti.
korkeakoulutettu virkamies ja suurperheen äiti, mies DI ja äänestää myös persuja
2 pojan äiti, asuttu ulkomailla vuosia, humanisti, mies ekonomi ja äänestää myös persuja. Kiva omakotitalo, mökki ulkomailla, auto ja koira :)
mutta muutin mieleni tutustuttani niiden vaaliohjelmaan. Itselleni sopii parhaiten SDP, kuitenkin ( ajavat lapsivähennystä verotukseen). Tavallinen työläinen olen, sh, eli koulutustaso AMK.
mutta pelastan ap:n päivän; itse olen työtön kotiäiti, koulutukseltani vain yo.
Aion kyllä pyrkiä opiskelemaan kun kuopus on kolmevuotias.
Sittenpä on lapset tehty (nuorena) ja koko loppuikä aikaa tehdä työtä.
Mies insinööri ja minä kansantaloustiedettä lukenut ja syitä:
Paras veromalli eli kaikissa tuloluokissa paras ostovoima veroasiantuntijan mukaan:
http://www.hs.fi/grafiikka/1135264411349?orientation=horizontal
Se, että on ainoana leikkaamassa edes jotain ja vähentämässä virkamiehiä, poistamassa pakkoruotsin ja lopettamassa rahan jakamisen Euroopan etelävaltioille ja maahanmuuttajille Suomessa. Eikä pieni natovastaisuus ja se, että vastustavat ehdottomasti Kokoomuksen ajamaa Turkin EU-jäsenyttää huono asia ole. Ainoa veromalli jossa ostovoima ei kärsi kun se nyt on se tärkein asia verotuksessa, Suomen ostovoima on jo muutenkin surkealla tasolla, OECD-maiden surkeimpia.
Itselleni sopii parhaiten SDP, kuitenkin ( ajavat lapsivähennystä verotukseen).
on ihan tyypillinen vaali-huuhaa! Eli ennen vaaleja annettu lupaus, jolla houkutellaan äänestäjiä!
SDP:hän se nimenomaan otti aikoinaan pois ne lapsivähennykset!!
Tavallinen työssäkäyvä kolmen lapsen äiti. Sihteeri olen ammatiltani.
26v. kahden lapsen äiti, naimisissa. Koulutustasona ammattikoulu ja ammattinimikkeenä laivakokki. Tällä hetkellä vanhempainvapaalla, työpaikka kyllä odottamassa kunhan nuorin vähän kasvaa vielä.
Itselleni sopii parhaiten SDP, kuitenkin ( ajavat lapsivähennystä verotukseen).
on ihan tyypillinen vaali-huuhaa! Eli ennen vaaleja annettu lupaus, jolla houkutellaan äänestäjiä!
SDP:hän se nimenomaan otti aikoinaan pois ne lapsivähennykset!!
ja poistivat varallisuusveron, eivät todellakaan aja lapsiperheiden asiaa muualla kuin vaalipuheissaan. Sinnemäki muuten uhosi TAAS, etteivät mene hallitukseen, joka päättää ydinvoimasta. Ihan sama oli ennen viime vaaleja ja kuinkas kävikään :)
t. se entinen vihreiden kannattaja
- Katselin Nedelchevan raportin äänestyksen aikana, miten Timo Soini käsi nousi, vai nousiko. Enimmäkseen ei noussut.
Hassi pisti merkille, että Soini ei nostanut kättään äänestettäessä sukupuolten palkkatasa-arvosta, minimipalkasta ja heikossa asemassa olevien naisten auttamisesta. Sen sijaan käsi nousi vastustamaan lisääntymisterveysoikeuksia ja ehkäisyvälineiden saatavuutta.
- Loppuäänestyksessä Soinin käsi nousi vastustamaan koko Nedelchevan raporttia.
EU-parlamentin selvä enemmistö kannatti kuitenkin molempia raportteja ja ne hyväksyttiin eilen EU-parlamentissa.
Työtön korkeakoulun käynyt eli nyt sait sitten sitä herkkua mitä odotit. Kaksi lasta on ja kotona makaan, koska en ole saanut töitä hakemisesta huolimatta. Oletko tyytyväinen?
28v kahden lapsen ihan tavallinen äiti :D