Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kirppis yökötykset

Vierailija
21.03.2011 |

kerätään pino mitä kamalaa ollaan nähty kirpparilla myynnissä?

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
04.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niitä hm:n 4,95 maksavia mekkoja kirpparilla 3e hinnalla ja ovat usein tahrasiakin, mitä järkee??

Vierailija
2/35 |
04.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostaako joku sellasen kirppikseltä käytettynä? YÖK

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
04.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka ostaa jonkun vuosia kaapissa seisoneen markettihajuveden.

Vierailija
4/35 |
04.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran yksi kirppari pöytä oli täynnä likaisia lastenvaatteita,olisin ostanut useemmankin tuotteen mutta olivat kuvottavassa kunnossa, olen myös nähnyt kirpparilla likaisen shampoopullon joka maksoi kaupassa samanverran uutena.

Vierailija
5/35 |
13.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säälittää oikeesti että jotkut vielä ostaa kaikkea roskaa.. Joskus parikymppisenä oltiin myymässä kirppiksellä (tarkoituksena oli vaan saada kaikesta mahd rahaa)Silloin oli myös vanhoja meikkejä, tuoksuja ja sampoita, joissa esim puolet jäljellä. En edes odottanut että joku ostais, kunhan oli nekin roinat laitettu koriin. Kaikki meni! Järkevämpää esim vaatettakin jäi pöytään, mutta esim puolikas sampoopullo ja meikit meni heti! Nykyän en edes viitsisi myydä tuollaista, tuntuu jo epäeettiseltä touhulta.

Oma äitini on sellanen, joka esim on tuonut vauvalle ihan järkkyjä kauhtuneita vaatteita kirppikseltä.. Sellaisiin mut itteni on puettu lapsena. Itsekin teen löytöjä lapsille, mutta joku järki sentään!

Vierailija
6/35 |
13.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

näin syylän raaputukseen tarkotetun raspin, se oli kyllä pahinta.

Yleensäkin nämä likaiset, missä on jotain edellisestä omistajasta mukana;

Kusenpolttamat alushousut

Harjat ja klipsut karvoineen

takit räkäisine hihansuineen

villapaidat hilseellä ja irtohiuksilla

Yöks.

Vierailija
7/35 |
13.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rovaniemen Varastotien kirppiksellä joku myi H&M:n mekkoa hintaan 4 euroa.

Haloo. Saan samalla hinnalla Gina Tricotin alesta aivan upouuden mekon.

Vain todella hyvä ja käyttämätön voi olla max 5 euroa. Tuollaiset käytetyt halpisrääsyt max 1 euro, sekin alkaa olla liikaa.

Itse olen muuten myynyt käytettyä kosmetiikkaa. Se myy hyvin, niin kirppiksillä kuin huutiksessa. Tosin omasta tavarasta tiedän, että ovat puhtaita. Esim. kerran kokeiltu kosteusvoide, iso purkki, myin pois 50:llä sentillä. Joku onnellinen sai aivan täyden putelin :)

Vierailija
8/35 |
21.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

alusvaatteet (käytetyt), vanhat meikit ja avatut terveyssidepaketit niin ite en ostais.

Vierailija
9/35 |
21.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kuraiset polvet housuissa, räät hihansuussa ja saappaissa suunnilleen koirankakkaa.

Eihän sellaisia kukaan osta?

Vierailija
10/35 |
21.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

likaiset ruokailuvälineet(ihan tavalliset), helppoo veis itekin tiskit myyntiin

Vierailija
11/35 |
21.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ikivanhat turvaistuimet..

Vierailija
12/35 |
21.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pöytä joka on ahdettu täyteen ylihintaista kamaa. ja niillä on kai joku kestosopimus pöydästä tai sitten on kirppispitäjän oma pöytä, siis vaikka kirpparilla kävis vuosikaudet aina välillä niin tää sama pöytä pysyy muuttumattomana.

Vierailija
13/35 |
21.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ymmärrä miksi joku myy esim venäjältä tuotua uuttaa tavaraa joka on ihan hirveän huonolaatuisen näköistä. Jos tälläistä on pöytä täynnä, yleensä vielä reilusti ylihintaan, kierrän sen hyvin kaukaa. Ostaako joku tällaista paskaa?

Vierailija
14/35 |
21.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieleen mikään yökötys, mutta mua yököttää henkisesti monen kirppismyyjän hinnoittelu: monet pyytävät jostain H&M-tasoisista halpisvaatteista lähes samaa hintaa kuin kaupassa. Toinen kestoärsytys on tosi korkealle hinnoitellut, huonokuntoiset Marimekon vaatteet.

Mun hintapolitiikka halpiskauppojen räteille on seuraava: paidat ja topit 1-2,50 e, housut 2-4 e, samoin mekot, takit max 8 e. Siis tämä on se, mitä olen valmis maksamaan. Itse myyn jopa halvemmalla, koska silloin yleensä saa maksimaalisen määrän vaatteita kaupaksi, ja se on mulle tärkeintä.

Vierailija
15/35 |
21.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä millainen ihminen myy ja kuka ostaa käytetyt rintaliivit, joista hiki polttanut kainalon kohdat keltaiseksi.

Vierailija
16/35 |
05.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pakatut karkit. Kuka helevetti ostaa lapsilleen karkkeja kirppiksesta. Ties missa ovat olleet, jonkun jobbarityypin hikisissa ja nikotiinin tahraamissa hyppysissa..

Vierailija
17/35 |
05.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että OSTAAKO joku oikeasti niitä avattuja meikki- ja kasvovoidepurkkeja? Yök yök yök... Mistä te tiedätte, mitä siinä on, kuinka pitkään se on ollut auki ja kuka sitä on rähminyt? Yök!

Toinen on tosiaan noi rintaliivit ja alusvaatteet...

Vierailija
18/35 |
05.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi ymmärtää, että eräs tuttavani ostaa käytettyjä kenkiä kirppikseltä, ja käyttää niitä ILMAN SUKKIA. Yöööökkkk!!!!

Vierailija
19/35 |
05.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhoja puhkikäveltyjä kenkiä, haalistuneita vaatteita, epämääräistä kodintavaraa, jota kukaan ei oikeasti tarvitse.

Käytetty tavara voi olla ihan ok, mutta että pitää sellaisesta romusta (jätteestä) pyytää rahaa? En vaan ymmärrä.

Vierailija
20/35 |
05.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

alusvaatteet

meikit/rasvat/muu roina

70-80luvun nukkaantuneet ja kulunneet vaatteet,epäsiisteys kirpputoreilla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä viisi