Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Peräsuoleni päätti, että karppaus loppui tähän.

Vierailija
20.03.2011 |

Söin vihanneksi ja kasviksia mutta kuitua ei vain tullut tarpeeksi. En kestä enää yhtään golfpallon kakkausta. Veri tirskuu ja tekee mieli kirkua.

Tästä lähin olen kaurapuuro-ruisleipä-dieetillä!

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
20.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaiken "oikein"?

Itse pidän nyrkkisääntönä, että rasvan määrä on isompi kuin proteiinin määrä ja kasviksia niin paljon kuin hiilarimäärä antaa myöten.

Ei jumita vatsa, ei:)

Vierailija
2/16 |
20.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaiken "oikein"? Itse pidän nyrkkisääntönä, että rasvan määrä on isompi kuin proteiinin määrä ja kasviksia niin paljon kuin hiilarimäärä antaa myöten. Ei jumita vatsa, ei:)

Karppaushan on Taivas...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
20.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. Visiblin tai Lepicol?

Vierailija
4/16 |
20.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en kyllä koskaan rupea karppaamaan mitään jos tollasta on..

Vierailija
5/16 |
20.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaiken "oikein"? Itse pidän nyrkkisääntönä, että rasvan määrä on isompi kuin proteiinin määrä ja kasviksia niin paljon kuin hiilarimäärä antaa myöten. Ei jumita vatsa, ei:)

Karppaushan on Taivas...

TOimitko itse kaikessa niin, että jos vähän menee pieleen tai tuntuu huonolta, heität hanskat tiskiin, ilman että edes yrität ratkaista ongelmat?

Vierailija
6/16 |
20.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesti hetken ymmärtääkin että sitä tavaraakin tulee huomattavasti vähemmän kuin ennen.

Vierailija
7/16 |
20.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monella suolentoiminta on säännöllistynyt ja parantunut. Minulla on aina ollut taipumusta ummetukseen vaikka mätin entisessä elämässä hurjasti kuituja. Karppauksen alussa ummetua pahenikin, mutta sitten helpotti. Kakan määrä on pienentynyt. Riittävästä juomisesta ja tarpeeksi suuresta rasvan määrästä pitää kyllä huolehtia.

Vierailija
8/16 |
20.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että karppaus EI sovi kaikille. Ei mullekaan, ja kyllästyttää nämä "teitköhän nyt jotai kuitenkin väärin" -epäilyt jos sattuu kertomaan huonoista kokemuksistaan.

En ole kukaan aiemmista kommentoijista.

Vierailija
9/16 |
20.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli käy aivan kuten ap:lle. Rasvaa en voi syödä riittävän suuria määriä syödä, koska vatsani ei taas kestä sitäkään, siitä tulee ripuli. Tarvitsen pitkäketjuisia hiilareita pitääkseni vatsani kunnossa ;)

Vierailija
10/16 |
20.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karppaushan on Taivas...

TOimitko itse kaikessa niin, että jos vähän menee pieleen tai tuntuu huonolta, heität hanskat tiskiin, ilman että edes yrität ratkaista ongelmat?

se sattuu olemaan muotia palstalla ja täällä sattuu olemaan fanaattisia karppauksen puolustajia? Jos karppaus jumittaa suolen, niin eikö maalaisjärkikin sano, että suoli huutaa lisää kuitua!

Vierailija
11/16 |
20.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

rasvaa tarvi paljoa syödä, eikä lihaa! Ei tuo karppaus ole hyvä juttu.

Proteiinia riittää laihduttajalle 50 g/vrk.

Kalorit alas, niin paino tippuu!

Hyvä aamupala luonnonjugurtti/hedelmiä/marjoja

Päivällä jotain kalaa/kanaa/lihaa, kasviksia tai salaattia

Illalla vielä jotain pientä...

Mutta se vatsan toiminta, laita salaattiin salaattisiemeniä (esim.pinjansiemenet tai salaattisiemensekoitus)

Ihania kun paahtaa pannulla! Eipä ole vatsaongelmia kun joka päivä syö noita!

Rasvan palamista voi tehostaa chilillä, runsaalla vedenjuonnilla, liikunnalla ja erityisillä rasvanpolttopillereillä.

Vierailija
12/16 |
20.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tollasella kituttamislaihiksella ei kukaan normaali-ihminen kauaa jaksa laihduttaa. Minä ainoastaan hyväkarppaan, mutta jo sekin riittää tehokkaaseen ja helppoon laihtumiseen. Rasvaa menee sopivasti, sokeria minimisti. Kun syö rasvaa ja proteiinia tarpeeksi, pysyy ruodussa eikä tule mielitekoja herkkuihin ja överisyömiseen. -30 kg

Vierailija
13/16 |
20.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

no ei kyllä voi johtua karppauksesta. Jospa suolessasi on jotain vikaa?

Vierailija
14/16 |
20.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

no ei kyllä voi johtua karppauksesta. Jospa suolessasi on jotain vikaa?

Kova uloste rikkoo paikkoja, ja peräaukon haavauma voi olla pysyvä riesa. Sain itse avun ummetukseen juuri karppauksesta. Noin kuukauden karppauksen jälkeen kakka alkoi tulla säännöllisesti.

Vierailija
15/16 |
20.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

karppaaminen ei varmasti sovi minulle, siitä saa ummetuksen ja korkean kolesterolin. Ja pidin sitä hölmön hommana, ja päätin tutustua aiheeseen, jotta pääsen paremmin perille missä tuttavani tekee väärin... Mutta tahdoinkin luettuani paljon siitä, kokeilla itse. JA

Mutta mitään ummetusta tai muita vaivoja ei ole ollut, vatsa toimii kolme, neljäkin kertaa päivässä, mikä on useammin kuin ennen. Syön paljon kasviksia, sekä pellavansiemenrouhetta menee joka päivä myös:)

Vierailija
16/16 |
20.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vatsa on aika löysänä noin yleensä, ja karppaaminen vähensi näitä vessakäyntejä ja helpotti myös, kun tuli aina siisti möykky eikä sitä tahmeaa, löysää tavaraa, jota sai pyyhkiä ja pestä pois huolella.