Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

mä inhoan itseäni kun olen niin läski :(

Vierailija
20.03.2011 |

mä en kestä tätä koko elämä pyörii näiden kilojen ympärillä

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
21.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisitko sä kelvollinen lihavuusleikkaukseen?

Aikuisiän lihavuuden Käypä hoito -suosituksen mukaan lihavuuden leikka­ushoidon aiheet ovat seuraavat: ”painoindeksi yli 40 kg/m2 (tai yli 35 kg/m2, jos lisäksi laihduttamista edellyttävä sairaus), ikä 20-60 vuotta, asiallinen perushoito, erittäin niukkaenerginen ruokavalio ja lääkehoito eivät ole tuottaneet tulos­ta, potilaan arvioidaan kykenevän muuttamaan syömistottumuksiaan leik­kauksen edellyttämällä tavalla, ei kliinistä ahmimisoireyhtymää".

Vierailija
2/7 |
21.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään alkoi oikei tosissaan taas vituttamaan. Ei edes voi ostaa sellaisia kenkiä kun haluis. Vaatteista nyt puhumattakaan... stn

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
20.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosi ärsyttävää!!!!

Vierailija
4/7 |
20.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

turha rypeä itsesäälissä.

Vierailija
5/7 |
20.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

JA siksi marssinkin lääkäriin ja vaadin päästä leikkaukseen, koska olen 157cm ja painoindeksi 43 !!

En ole saanut painoa alas ollenkaan, vaikka en herkuttele. Syön kunnolla, mutten isoja annoksia. Jossain vika... kenties noissa lääkkeissäkin osa syynsä.

Tiedän, että pääsen leikkaukseen.

Vierailija
6/7 |
20.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
7/7 |
20.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ollut samassa tilanteessa, syöt terveellistä perusruokaa sopivin väliajoin, mutta syöt vain kahvikupillisen. Herkkujen kanssa sama juttu. Jos kiellät täysin jotain itseltäsi, käy huonosti. Liikut joka päivä vähän. Et turhaan mieti mitä saat ja mitä et syödä, vaan järkeistät syömiset. Kun tekee mieli syödä vuori kermamunkkeja, menet kävelylle ja juot vatsan täyteen vettä. Älä anna verensokerin laskea liian alas, muuten tulee hirveä herkkuhimo! Ala harrastaa vaikka spinningiä, sopii ylipainoiselle ja meillä ainakin spinnigryhmissä kaiken näköistä porukkaa! :)

Mieti motivaationa kauniita vaatteita ja sitä että säilyt terveenä ja saat nauttia kauemmin lastesi seurasta yms.!

TSEMPPIÄ, PYSTYT SIIHEN!