Millaiset ovat huomiset työvaatteesi?
Kommentit (42)
ja mahdollisesti laitan tikkiliivin päälle ja 7 siniset työkengät=olen hoitaja
ja joku rento paitapusero + huivi. Yrittäjä.
Musta neuletakki, harmaa tunika, mustat strech-farkut ja puoleen pohkeeseen ylettyvät harmaat biker-tyyliset saappaat. Opettaja.
Musta neuletakki, harmaa tunika, mustat strech-farkut ja puoleen pohkeeseen ylettyvät harmaat biker-tyyliset saappaat. Opettaja.
Mustat paksut sukkahousut, farkkuhame, valkoinen trikoopaita, jossa mustia poikkiraitoja. Mustat saappaat ja matkoilla villakangastakki. Olen toimistotyöläinen - esimiesasemassa ja ikää 31 vee.
tummanruskea polvimittainen hame, saapikkaat ja ruskea paitapusero. Tai sitten tummanrharmaan housut, paitapusero ja bleiseri.
Asiantuntijatehtävässä ja huomenna pitäisi kouluttaa isompaa joukkiota, joista suurin osa on minulle entuudestaan tuntematonta. Täytyy yrittää vakuttaa pukeutumisella.
Laitan mammafarkut ja jonkun paidan joka venyy ja paukkuu =)
Olen sairaanhoitaja ja töissä kotisairaanhoidossa.
paitapusero (naisellinen malli) ja korkeakorkoiset nahkasaappaat
ope (joka harrasti...)
En jaksaisi ajatella vielä... Mutta joo, ehkä olen niin yllättävä maanantain kunniaksi, että vetäisen päälleni kauluspaidan ja jalkaan mustat suorat housut. Kaulaan joko sievä huivi tai helmet. Siistit korolliset avokkaat jalkaan. Tilintarkastaja.
ja 3/4-hihainen vaaleanruskea kauluspaita. Ihan niin kuin kaikkina muinakin päivinä. T: lounasravintolan saliesimies.
valkoiset sukat ja alusvaatteet ja mustat työkengät.
Olen hoitaja.
joka on hieman pallomainen alhaalta sekä mustat villasukka :)
Pk.n lastenhoitaja
En ole vielä päättänyt, mutta sellaista softaa busineslookia.
Olen tiedottaja, eikä työnantaja ole mikään nyrkkipaja.
Mustat merrelit. Lähihoitaja kotihoidossa.
saapikkaat
ammatti, toimistotyöläinen
ja huomenna ajattelin pitää farkkuja ja hupparia.