******ENSIKOIDEN ILOINEN tiistai******
Kommentit (27)
Kiitokset lämpimästä vastaanotostanne.
Ekaa tosiaan tässä vaivihkaa yritetään, ei niin " tosissaan" , mutta + olisi iloinen yllätys. En kuitenkaan ole ilmeisen herkkä tulemaan raskaaksi, kun ehkäisy on toiminut lähinnä näillä " varmoillapäivillä" :)
Alavatsa tosiaan ollut kipeä ja tisut, vaikka yleensä ovat paria päivää ennen tätiä. Se kipu mahassa on lähinnä nipistelyä.
..auts, ja nyt muuten vihlaisi alaselkää. Olen ilmeisesti kuvittelun mestari!
Mooli on nyt hyvin hyvin passiivinen - ja tyytyy vaan tsemppaamaan salaa mielessään piinailijoita! Soitin tänään gynelle - sanoi, ettei plussasta kannata enää haaveilla, kun olen jo testannut negan - tänään siis kp 33/26-29. Saamarin täti - tänne ja äkkiä! Kestitseekö joku teistä sitä vieläkin...????
-mooli
ps. marinda ja Queen; teille +++++++onnea------t e s t a t k a a , pliide!!
Mistäs se gyne sen täysin varmaksi tietäis??? Onhan tk:n testeilläkin saatu negoja ja onnelisesti raskaana silti :)
kaikki on saamarin lukejen syytä kai - kun vuoto viipyy. Tosin kynekin sanoi, että aika myöhässä on (mulla tavallisesti 26 pvää, viime kierto poikkeus 29 pvää ja nyt....sata)
-mooli
Entäs jos sulla ei raskaus oliskaan vielä niin pitkällä kuin luulet? Että siis jos ovis onkin ollut myöhemmin, vai testasitko sen jotenkin?
Toivon niiiiiiiiiiin kovasti sulle sitä pikkuista, että minä ainakaan en suostu vielä luovuttamaan vaan pidään toivonkipinää yllä! ++++++++++++sädetystä moolille ja kaikille muillekin piinailijoille!
-Q-
Toivotaan, että se kyne on jotenkin höyrähtänyt yksilö ja sekoittanut päänsä " arvailuilla" :)
Ennemmin tai myöhemmin se plus sieltä tulee. Ei vielä luovuteta :)
QueenBzZ ja Marinda, jompi kumpi teistä tai kenties molemmat sen alottaa, eiks?? :-D
Ja tervetuloa Ull-Maij, ei varmaan pistetä pahaks vaikka uusin tulokaski veis meidät plussa-aaltoon! Ite oon kans uus täällä mut en taida aaltoa alottaa, tuli nimittäin täti tänään kylään :-( No enhän mä ensin uskonu muutenkaa et ekasta luomukierrosta ees jäisin raskaaks mut rupesin sit kuitenki salaa haaveilemaan ku oli muka jotain oireitaki.... Mutta täti tuli samaan tahtiin ku pillereiden kera eli kierto 28 päivää. Vaik en tiiä lasketaako tätä ekan illan tuhrua viel... kivut on kyllä kovemmat ku pillereitä syödessä, auts :-S Mutta jatketaan harjoittelua :-)
Oikein mukavat illat kaikille, mä lähen lievittämään oloani sählyn pariin!
Ihania uutisia teiltä odotellessa
J