Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Kumpi olisi parempi idea...
20.03.2011 |
antaa lapsille parempi elämä jossain muussa perheessä tervepäisten vanhempien kanssa omasta aloitteesta vai lopettaa oma elämä, jolloin lapset joka tapauksessa pääsevät johonkin normaaliperheeseen? Noin niin kuin lasten kannalta.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
jos ei tosiaan muita vaihtoehtoja olisi, mutta kyllähän niitä yleensä on, itse vaan on joskus niin masentunut ettei sellaisia kykene ajattelemaan