Vituttaa vanhempainilloissa nämä "meidän Veera"-äidit....
jotka kuvittelee, että koko vanhempien joukko haluaa kuunnella, kuinka "meidän Veera" sitä ja tätä, kun tarkoitus oli purkaa pienissä ryhmissä pohdiskeltujen aiheiden tulos julki.
"No joo siis niinku, emmätiiä miten muilla niinku siis, mutta niinku meidän Veera ainakin siis on tosi hienosti niinku pärjänny iltapäivisin, siis niinku että tietenkin on niinku kännykkä käytössä niinku, siis että voi niinku soittaa sit vaikka..."
Muiden ryhmäläisten kommentit ei kuuluneet, kun meidän Veera patsasteli joka vastauksessa.
ARGH! Kyseessä yhden kansanedustajaehdokkaan avovaimo, en todellaKaan äänestä tuota ehdokasta, jos on voinut valita tuollaisen puolison, jonka ulosanti on tuota luokkaa ja joka ei pysy asiassa.. =0) Elämä on valintoja, niistä kantaa hedelmää joka päivä. Tai sitten ei.
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Vihaan kaikkea vanhempain-toimintaa.
Vanhemapana oloa?
Muistan yhden vanhempainillan, oliskohan poikani ollut vitosella tai kutosella silloin. Eturivissä istui nicopetterin äiti, joka oli erittäin tietoinen siitä, että nicopetteri on open lellikki, kun on niiiin kiltti, toisin kuin kaikki muut pojat. Maireasti kertoi, kuinka valtavan hienoa on, kun lapsi on niiiin kiinnostunut kaikesta ja tykkää opiskella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Wanha ketju, mutta juuri tästä syystä en käy vanhempainilloissa tai roiku vanhempien WA-ryhmissä. Ärsyttää vaan niin maan perkleesti muut vanhemmat. Ja ei, lapsemme ei ole kiusaaja tai häirikkö.
Jos kävisit, niin huomaisit ettei siellä ole tuollaista.
Olen käynyt ja huomannut että on.
Meitä on niin moneen junaan, että väkisinkin noi illat on aina vaivaannuttavia tavalla tai toisella. Itse olen se vanhempi, jolle kelpaisi lyhyt ja ytimekäs powerpoint-esitys tiedotettavista asioista, jonka jälkeen lyhyesti vapaat kysymykset jos sellaisia jollekkin tulee. Ja sit hoitaja/ ope vois todeta että nyt kello onkin sen verran että meidän pitää lopetella, kiitos ja turvallista kotimatkaa. Vanhempainvartit on sitten vanhemman ja open dialogia varten tarkoitettu, ei koko vanhempainilta.
Kaikki ryhmätyöt, purut, askartelut, löpertelyt, hassunhauskat leikit... juu kiitos mutta ei kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Meitä on niin moneen junaan, että väkisinkin noi illat on aina vaivaannuttavia tavalla tai toisella. Itse olen se vanhempi, jolle kelpaisi lyhyt ja ytimekäs powerpoint-esitys tiedotettavista asioista, jonka jälkeen lyhyesti vapaat kysymykset jos sellaisia jollekkin tulee. Ja sit hoitaja/ ope vois todeta että nyt kello onkin sen verran että meidän pitää lopetella, kiitos ja turvallista kotimatkaa. Vanhempainvartit on sitten vanhemman ja open dialogia varten tarkoitettu, ei koko vanhempainilta.
Kaikki ryhmätyöt, purut, askartelut, löpertelyt, hassunhauskat leikit... juu kiitos mutta ei kiitos.
Jostain syystä meillä ei ole ollut koskaan tällaisia vanhempainiltoja ... "ryhmätyöt, purut, askartelut, löpertelyt, hassunhauskat leikit". Eikä ole käyty jessicoiden tai nicopettereiden tilanteita läpi koko luokan voimin.
En käy vanhempien illoissa ja miksi kävisin kun koulu sujuu ihan hyvin. Kerran opettaja soitti ja kysyi voiko järjestää illan niin että minäkin pääsen sinne. Vastasin että et voi minulla on aina juuri silloin muuta tekemistä.
Ymmärsi sentään suosiolla etten tule sinne aivan sama milloin se olisi. En myöskään käytä vilmaa ikinä.