Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olipa taas WT-mamma muksuineen Teneriffalla

Vierailija
20.03.2011 |

Tultiin Teneriffalta, odotettiin kentällä lentoa, joka oli useamman tunnin myöhässä. Istuimme melko pitkään portin edessä olevilla penkeillä (minä, mies ja 2,5v. tytär) ja seurasimme, kuinka eräs WT-mamma pani parastaan... Hän oli arvioilta 30-v, pukeutunut pissikseksi, haisi vanhalta viinalta. Jaloissa pyöri kaksi poikaa n. 4- ja 6-vuotiaat, ja sitten porukkaan kuuluivat vielä isovanhemmat. En ole eläessäni nähnyt niin huonosti käyttäytyviä lapsia! Nämä lapset juoksivat, huusivat, tönivät tahallaan muiden käsilaukkuja ja trolleja kumoon. Nurkassa oli jokin iso viherkasvi, jonka lehtiä pojat kävivät repimässä. Tyttäreltämme he veivät kädestä lelun tuosta vain.

Mitä tekee tämä WT-mamma? Joko naputtelee pinkkiin kännykkäänsä tympääntyneen oloisena tai sitten huutaa kurkku suorana että "Nyt penskat tänne niinku olis jo" tai "Nyt helvetti jätät sen kasvin rauhaan". Jne. Lisäksi nainen uhkasi toista poikaa monta kertaa tukistuksella sekä sanoi, että nyt kuulkaa kun kotiin päästään niin lähtee se ja se lelu taas takavarikkoon.

Pojat myös kiusasivat tytärtämme mm. kun kuulivat, ettei hän osaa ääntää täsmällisesti oikein "lentokone" niin isompi pojista tuli uhoamaan että "mitä sä sössötät ei se ole mikään lenvokone vaan lentokone ekkö sä tajuu". Sanoin pojalle, että meidän tyttömme on tosiaan pienempi kuin hän, eikä vielä osaa puhua kaikkia sanoja kunnolla.

Vieressä oli myös iso kolikoilla toimiva leikkiauto, jota kaikki lentoa odottelevat lapset kävivät testailemassa ja ihailemassa. Tämä isompi poika piti "jöötä" pienemmille ja esti muita lapsia pääsemästä autoon ja mm. tuuppasi yhden tytön kumoon niin että tyttö rupesi itkemään. Poika uhosi vain, että "mä oon suurempi kuin sä". Paikalla ollut jonkun toisen lapsen isä totesi sitten tähän, että "niin mutta mä olen vielä suurempi kuin sinä, ja kehotan nyt, että lopetat tuon pienempien kiusaamisen tähän paikkaan". Mielestäni hän teki ihan oikein!

Lasten isovanhemmat eivät puuttuneet millään tavalla mihinkään, nuokkkuivat kuin horteessa tuoleilla ja kerran kuulin isoäidin kysyvän, että missähän ne muksut mahtaa mennä. Äiti oli lopen kyllästynyt lapsiinsa ja kaikkeen, ei ollut saanut näköjään kasvatettua lapsiaan yhtään vaan lapset elivät kuin pellossa, ainoana kasvatusmuotona äidillä oli väkivallalla ja lelujen takavarikoinnilla uhkailu sekä järjetön huutaminen. Äidin huuto itse asiassa häiritsi useaan otteeeseen enemmän kuin poikien jatkuva juokseminen.

Vanhempi pojista oli ihan käytöshäiriöinen, tarvitsisi selkeästi kasvatusneuvolaa tai jotain. Ja äiti tarvitisi tukea jaksamiseeensa ja lasten kasvattamiseen. Oli äitiys ihan hukassa sillä mammalla...

Niin, ja lapsien vaatteet olivat ihan uskomattoman likaisia! Ymmärrän kyllä, että lentokentällä voi kaatua ruoka tai juoma syliin, mutta esim. meillä oli vaihtovaatteet sen vuoksi repussa, ettei tyttäremme tarvinnut olla likaisissa vaatteissa. Äiti ei ollut vaivautunut edes pyyhkimään poikiensa naamoja vaan nekin olivat ihan ruoassa. No, jos itse haisee vanhalta viinalta ja on pukeutunut kuin 13-vuotias pissis ja kaksi numeroa liian pieniin vaatteisiin ja meikkkaa kuin Johanna Tukiainen, niin mitä voi odottaa lasten ulkonäöstä huolehtimisesta...

Säälittävää touhua.

Kommentit (62)

Vierailija
61/62 |
21.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kasvatuksellisiin asioihin ei rahkeesi vielä riitä, jos kokemuksena on tyttö 2,5..odota..saat nähdä, että kiristys ja uhkailu ovat joskus ihan paikallaan...kolmen pojan kokemuksella ;)

Näissä on totuuden jyvät.

T: 11cm mies

Vierailija
62/62 |
21.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kutsukoon kukin tämäntyyppisiä ihmisiä ihan miksi haluavat WT eli roskaväki on kuitenkin aika kuvaavaa...Ei se kauniimpi nimitys muuta ongelmaa!? Tollasta väkeä on Suomi ja muu maailma pullollaan. Kaikenmaailman ääliöt, narkkarit, alkoholistit (ihan tarkoituksella käytän em termejä, koska sitähän he ovat) yms sikiävät ja jos ei lapset päädy jossain vaiheessa yhteiskunnan huostaan niin vaikeaa heidän elämänsä tulee olemaan joka tapauksessa, koska maksavat vanhempiensa toiminnasta myöhemmin. Käsittämättömän julmaa ja itsekästä nykyihmisten toiminta kokonaisuudessaan. JOS niitä lapsia hankkii niin eikö olisi vähintäänkin kohtuullista huolehtia heistä? Kohdelkoon kukin itseään kuinka huonosti vaan,mutta silloin ei lapset sovi kuvioon. Tämä ei ole mitään jeesustelua vaan realismia. Jotkut ihmiset vain ovat oman edun tavoittelijoita, heikkoja ja laiskoja. Jokaisella on velvollisuus hakea apua omiin ongelmiinsa, jottei ainakaan lapset joudu kärsimään. Jokaisella on myös tasan kaksi vaihtoehtoa mm. viinan ja huumeiden YMS. suhteen. Jos em. äiti oli väsynyt lapsiinsa, niin miksi hän makaa lentokentän tuolissa viinalta haisten näpyttelemässä kännykkäänsä, kun hänen lapsensa päätyvät huonon käytöksen takia tänne palstoille ruodittavaksi??????? Ei pysty käsittään!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla