Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen aina sairaalloisen kiinnostunut miesystävieni syrjähypyistä, siis niistä naisista!

Vierailija
20.03.2011 |

En tajua itseäni, mua on monesti petetty suhteen alkutaipaleella. Tai niin alkutaipaleella että ei virallisesti oltu yhdessä mutta kuitenkin tapailtiin.

Yhden kerran ihan kunnolla petettiin vuoden seurustelun jälkeen. Nyt ollaan kavereita tän kys. naisen kanssa.

Mua kiinnostaa suunnattomasti nää naiset, olen heidän kaikkien fb-kaveri, yhden kanssa siis ihan omana itsenäni ja toisen kanssa mulla on "toinen minä" - feikkiprofiili, jonka kautta käyn kyttäämässä tän naisen elämää, kuvia, lasen kuvia, päivityksiä, kaiken!!

Tää on tosi ärsyttävää kun tiedän että esimerkiksi tää toinen nainen tietää mut (siis että seurustelen tämän saman miehen kanssa jota se paneskeli vuos sitte) ja silti käyn joskus hänen työpaikalla, ostamassa maidon tms. ihan vaan että NÄKISIN HÄNET.

Miks mua kiinnostaa nää ihmiset näin sairaalloisen paljon? Aina välillä vannon, et nyt tää loppuu, poistan ylimääräiset profiilit (nää profiilit ei nimittäin jää vaan tuohon yhteen) ja unohdan noi vanhat eukot mutta ei kestä kauaa ku jatkan taas.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
20.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miellyttää kaikkia, jopa 'vihollisiaan'. Huono itsetunto.

Vierailija
2/2 |
20.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos itse kuitenkin tiedostat että tekemisissäsi ei ole mitään järkeä, niin etkö pystyisi lopettamaan..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi viisi