Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

onko täällä muita joiden mies EI ole hulluna pimperoonne

Vierailija
20.03.2011 |

Tuli mieleeni tuosta viiva vs. velhonhiha -keskustelusta, missä monet perustelivat omansa paremmuutta sanoilla "mies on hulluna ainakin!"

Minun mieheni ei ole koskaan kommentoinut pildeäni millään tavalla. Ei ole itse asiassa tainnut edes mainita koko asiaa koskaan mitenkään. Eikä hän kyllä edes siihen kajoa muulloin, kuin pannessa. Sellaisenkin miehen kanssa olen ollut, jonka lempiharrastus oli samaisen värkin tiirailu ja sen ylenpalttinen kehuminen ja palvominen.

Joten:

a) onko mieheni salaisesti homo

b) onko pinppini vaan ruma

c) onko mieheni samanlainen kuin jonkun muunkin?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
20.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sääli!

Vierailija
2/6 |
20.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut miehet ajattelevat turhan paljon ja unohtavat kertoa ajatuksensa ääneen. Lyön vetoa että miehesi on käynyt tukun ajatuksia päässään, mutta ei ole vain kehdannut kertoa niitä sinulle.

Vinkki:

Ottakaa valokuvia digipokkarilla ja käyttäkää kameran eri asetuksia. Lopuksi käykää otokset läpi tietokoneen ruudulla tai tv:ssä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
20.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että siinä mielessä voisin kuvitella, että normaali ukko on sinullakin.

Vierailija
4/6 |
20.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sitä pitäisi koko ajan olla tiirailemassa? Oletko sinä koko ajan kehumassa miehesi munaa ja ronkkimassa sitä?

Vierailija
5/6 |
21.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta siksihän kysyinkin, kun toisesta ketjusta päätellen joidenkin miehet kehuskelee näiden pimperoita ja antavat palautetta niiden ulkomuodosta, ja itselleni näin ei tapahdu.

Vierailija
6/6 |
21.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitä kehuskele eikä palvo erikseen, ei ole muutenkaan mitään avautujalässyttäjätyyppiä. Jostain pakotetuista heitoista olen ymmärtänyt, että tykkää. Ja pakkokin on, mä nimittäin tiedän , että tavarani on erittäin mehevän näköinen, sen olen aiemmin kuullut sekä miehiltä että naisilta. Niin kauan kuin äijä panee, nuolee ja kähmii sitä, homma on ihan jees, ei siitä tarvitse sanallisesti avautua. Olisi aika pervoa jos joku intoilisi siitä ylenpalttisesti, että etkä ole ennen pillua nähnyt, reppana?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kahdeksan