Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

nutrilon omenosta(ko) mahavaivat/ummetus?

Vierailija
20.03.2011 |

onko muilla toi omneo aiheuttanu vauvalle ummetusta/mahavaivoja? vauvani on 3kk ikäinen ja oon nyt kokeillu tuttelia, nania ja nyt n. 1,5kk tota omenota mutta 2kk iästä mahavaivat on lisääntynyt (viimeiset pari viikkoa ihan kauheita). voisko johtua tosta korvikkeesta? jotenkin ihmettelen että voisko olla, kun toi kuitenkin yleensä sopii herkkävatsaisille! vauva kärsii siis ummetuksestakin...oon silloin tällöin antanu levolacia ja nyt muutaman päivän ajan pari lusikallista luumusosetta. kun sitten se kakka tulee niin vaipassa on n.2 teelusikallista kovempaa kakkaa ja loput normaalia löysempää, ehkä hieman limaista! kokeilin muutama viikko sitten almiron peptiä, mutta ei ollut suurtakaan vaikutusta, sen jälkeen kun siirryin takas tohon omneoon niin mahavaivat on pahentunut! Voisko nyt olla kyse maitoallergiasta? mitään iho-oireita ei kuitenkaan ole... vai pitäskö vaan kokeilla vielä jotain muuta korviketta?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
03.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä omneo aiheutti vielä kovemmat vatsavaivat...oon ihan ymmälläni kun luulin sen olevan vatsavaivaiselle vauvalle?? mutta naamasta hävisi näppylät yhdessä yössä.

Vierailija
2/3 |
20.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt hokasin vasta kirjotusvirheen!;) omeno!!:D:D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
20.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysele vaikka neuvolasta, mitä tehdä.