Onko tämäkin av-palstalaisten mielestä heitteille jättö?
Olen yksinhuoltaja äiti. Asun taloyhtiössä, jossa roskikset sijaitsevat suhteellisen kaukana rapustani. Vien roskat ulos vauvan nukkuessa, johon aikaa menee n. 5-7 minuuttia.
Jos mielestänne toimin väärin, onko ehdotuksia oikein toimimiseen?
Kommentit (94)
Roskat pitää viedä roskikselle koko perheen voimin.
Tämä on sitä perheen yhdessä tekemistä!
Roskat pitää viedä roskikselle koko perheen voimin. Tämä on sitä perheen yhdessä tekemistä!
Eikö sen roskapussin voi viedä samalla, kun lähtee vauvan kanssa ulkoilemaan?
Roskat pitää viedä roskikselle koko perheen voimin. Tämä on sitä perheen yhdessä tekemistä!
siihen, onko tuo "väärin", mutta itse en veisi.
Veisin roskat silloin, kun olen menossa vaunukävelylle vauvan kanssa.
siihen, onko tuo "väärin", mutta itse en veisi.
Veisin roskat silloin, kun olen menossa vaunukävelylle vauvan kanssa.
ei ole hissiä ja asutaan 3.kerroksessa.En siis todellakaan raijaa roskia, vauvaa, vaunukassia kahden oven taakse vaunuvarastoon.
Ja oikeasti, mitä tuo haittaa jos ap vie roskat vauvan nukkuessa? Ai joo, se on se heitteillejättö..
Vien roskat aina kun lähdetään ulos, en erikseen lähde ulkoiluttamaan roskapussia.
varmaan sitten pitää aurinkolaseja :P.
Sädekehä hohtaa tänne asti :D
vienytkin, nyt en ole voinut koska vauva on sairastanut flunssaa. Entäs sitten, kun on 30 asteen pakkaset, pitääkö vauva pukea ulos 5 minuutin takia?
Kyllähän niitä roskia tulee, vaippapussit, pilttipurkit, vellit ja korvikkeet ym.
sisältäähän se pienen riskin, että sulle voi sattua jotain matkalla. Jos esim. kaadut ja katkaiset jalkasi ja vauva on yksin kotona...
En huudattanut vauvaa KOSKAAN turhaan ja mielestäni jos vauva nukkuu kun lähden ja laitan vaikka oven kiinni niin en voi tietää jos vauva heräsi vaikka siihen.
Silloin vauva joutuu huutamaan yksin sen 5-7 minuuttia joka on minun mielstäni aivan liian pitkä aika.
Sädekehää en tarvitse enkä sitä kiillota, kysyttiin onko se heitteillejättö, itse en noin tekisi. koskaan.
Mietin vain että miksi ap tekee näin? Eikö hän koskaan liiku asunnosta vauvan kanssa??
En huudattanut vauvaa KOSKAAN turhaan ja mielestäni jos vauva nukkuu kun lähden ja laitan vaikka oven kiinni niin en voi tietää jos vauva heräsi vaikka siihen.
Silloin vauva joutuu huutamaan yksin sen 5-7 minuuttia joka on minun mielstäni aivan liian pitkä aika.
Sädekehää en tarvitse enkä sitä kiillota, kysyttiin onko se heitteillejättö, itse en noin tekisi. koskaan.
Mietin vain että miksi ap tekee näin? Eikö hän koskaan liiku asunnosta vauvan kanssa??
Joskus ei vain ole sitä mahdollisuutta.
jos on kovat pakkaset niin en jättäisi vauvaa kotiin yksin silloinkaan roskapussin vuoksi.
Kerrotko jätätkö kovilla pakkasilla vauvan kotiin myös kauppareissunajaksi?
Eli kovilla pakkasilla tai kun vauva on kipeä on 2 vaihtoehtoa. Viet roskat ulos silloin kun on PAKKO muutenkin poistua vauvan kanssa asunnosta eli esim. sinne kauppaan. Tai kutsut kaverisi/äitisi/lapsen kummin/naapurin kylään siksi aikaa että kipaiset kaupassa ja viet roskat.
En huudattanut vauvaa KOSKAAN turhaan ja mielestäni jos vauva nukkuu kun lähden ja laitan vaikka oven kiinni niin en voi tietää jos vauva heräsi vaikka siihen. Silloin vauva joutuu huutamaan yksin sen 5-7 minuuttia joka on minun mielstäni aivan liian pitkä aika. Sädekehää en tarvitse enkä sitä kiillota, kysyttiin onko se heitteillejättö, itse en noin tekisi. koskaan. Mietin vain että miksi ap tekee näin? Eikö hän koskaan liiku asunnosta vauvan kanssa??
Se vauva ei mene rikki jos et ole siellä nanosekunnissa. Ja tosiaan, mitä jos olet kakalla? Lähdet sitten kesken vauvan luo? Vai pidätteletkö kunnes miehesi on kotona?
liikkua vauvan kanssa ulos kotoa? Tai ettet voi pyytää jotkakuta kylään joka katsoo vauvaa sen ajan?
Ei ne roskat kenekään maata kaada jos ovat siinä pari päivää! Siirrä pussit vaikka parvekkeelle tms
vie mennessäs, tuo tullessas eli yhdellä kertaa mahdollisimman monta asiaa.
Ja jos se vauva on ollut flunssassa, etkä ole päässyt ulos lainkaan, niin miten ihmeessä sitä roskiin vietävää riittää (kaupassahan et ole käynyt,ethän?). Eli ainakin meillä alkaa kolmantena kaupattomana päivänä myös jätemäärä vähenemään, koska siirrytään syömään sellaista, minkä on pakattu ekologisemmin kuin yksittäin tyyliin rahka tai jugurtti.
jos vaikka avain unohtuisikin sisälle. Tai tippuisi matkalla jonnekin. Tai tosiaan kaadut ja loukkaat itsesi pahasti.
Älä jätä vauvaa yksin, joohan?
ja nyt psykologi? Enpä ole koskaan tavannut psykologia, jolla on noin huono kirjoitustaito ja kehityspsykologian alkeet noinkin hakusessa.