Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

69 on paras asento ever!

Vierailija
19.03.2011 |

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
20.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ota viittä senttiä pidemmälle. En pidä suuseksistä ollenkaan. Olen muutenkin valmis miehelleni, en kaipaa esileikkejä. Jos on ruma mies niin sitten tarvitaan muutakin. Esim perseenuolentaa... Yleensä en ota rumia miehiä. Joskus nuorena on lähtenyt valomerkin jälkeen rumiakin kylään..

Ei rumille helpolla kostu.

Vierailija
22/38 |
20.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ota viittä senttiä pidemmälle. En pidä suuseksistä ollenkaan. Olen muutenkin valmis miehelleni, en kaipaa esileikkejä. Jos on ruma mies niin sitten tarvitaan muutakin. Esim perseenuolentaa... Yleensä en ota rumia miehiä. Joskus nuorena on lähtenyt valomerkin jälkeen rumiakin kylään.. Ei rumille helpolla kostu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
20.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

siihen riittä jo 5cm.

Mun mielestä vaikea keskittyä yht'aikaa sekä antajan, että ottajan asemaan. parempi kumpikin erikseen.

Vierailija
24/38 |
20.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

taidat olla aika lihava sori

Vierailija
25/38 |
20.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikea keskittyä ottamaan ja antaamaan samalla. Huono juttu. Ehkä jos naama ei miellytä ja kulli on komea niin hieno juttu. Itse en valitse kundia kullin perusteella vaan naamavärkin on oltava riittävä. En kykene harrastamaan seksiä pelkän sukupuolielämän kanssa.

Vierailija
26/38 |
20.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

siihen riittä jo 5cm. Mun mielestä vaikea keskittyä yht'aikaa sekä antajan, että ottajan asemaan. parempi kumpikin erikseen.

Vierailija
27/38 |
20.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän kaikki ole turhaa, jos mulkku on tosiaan tuota kokoluokkaa

Kyllä pienikaluinenkin mies voi antaa mahtavaa suuseksiä. Sitäpaitsi 11cm löysänä voi tarkoittaa tuplaa täydessä koossa. Ajattelitko sitä yhtään?

En tosin tiedä mistä 11cm tulee.

Vierailija
28/38 |
20.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä toimii 69! vaikka harvoi käytetään, meillä toimii kaikki asennot mitä ollaan kokeiltu, siis meijän seksielämä on kunnossa. ja rakkaus ja fyysinen ihastus ja kemia mikä meidät yhdessä pitää ja sänkyhommat luistaa..vaik ollaan oltu jo vuosia yhdessä

Vierailija
29/38 |
20.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ä et näköjään osaa ottaa suihin. Ei sitä sinne kurkkuun asti tarvitse ottaa.

Jos nainen ei osaa niellä kullia kurkkuunsa on taito turha. Suihinottoon kuuluu syväkurkun taito.

Jos et osaa sitä on se vain puolet nautinnosta. Lukuisten kumppanien aikana minulle on osunut vain kaksi naista, jotka hallitsivat tämän taidon. Taitaa olla taito geneettinen. Sillä todella moni oksentaa, eikä osaa niellä kalua kurkkuunsa. Se on sellainen taito, kuten laulaminen. Toiset osaa ja toiset ei. Samaa mieltä olen anaaliseksistä. On aarre löytää kumppani joka hallitsee molemmat taidot ja nauttii miehelleen antamisesta. 69 on todella vaikea juttu monelle naiselle hallittavaksi. Silti parasta mitä löytyy.

- Jokie

Vierailija
30/38 |
20.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveisin Jakke Vantaalta

Vierailija
31/38 |
20.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä toimii 69! vaikka harvoi käytetään, meillä toimii kaikki asennot mitä ollaan kokeiltu, siis meijän seksielämä on kunnossa. ja rakkaus ja fyysinen ihastus ja kemia mikä meidät yhdessä pitää ja sänkyhommat luistaa..vaik ollaan oltu jo vuosia yhdessä

Olet harvinainen yksilö. Miehesi saa olla tyytyväinen sinusta. Moni ei alistuisi moiseen menoon.

- Jokie

Vierailija
32/38 |
20.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieninieluisia naisia tai paksu elin.

Jakke, sano rehellisesti, kumpi sinua enemmän kiihottaa? Paksu nytkähtelevä suonekas elimeni, vai pieninieluiset naiset suu auki odottaen kaluasi?'

-Jokie

Vierailija
33/38 |
20.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieninieluisia naisia tai paksu elin.

Jakke, sano rehellisesti, kumpi sinua enemmän kiihottaa? Paksu nytkähtelevä suonekas elimeni, vai pieninieluiset naiset suu auki odottaen kaluasi?'

-Jokie

Luin

Pienikaluisia naisia tai paksu elin.

Vierailija
34/38 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vittu mitö paskaa täynnä koko keskustelu

Vierailija
35/38 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomen armeijassa tulisi opettaa anaaliyhdynnän tekniikka. Aivan kuten aseenpuhdistus ja kokoaminen. Tähän tyyliin; huomio! yhdyntä peräsuoleen! näytän mallisuorituksen! saa suorittaa!

Vierailija
36/38 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ainakaan mulle sovi tämä asento, vaikka kaikki sitä niin hehkuttaa. Mielummin hoidetaan suihinotot ihan erikseen. 69 en pysty keskittymään siihen kun toinen nuolee pilluani, samalla kun pidän itseäni ilmassa ja yritän vielä imeä munaakin. Miehelle, joka usein on alapuolella, on varmasti paljon parempi ja rento asento.

Vierailija
37/38 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä sen parempaa kuin naisen iso perse naamalla nuoltavana, aah!

t.pervo-kake

Vierailija
38/38 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomen armeijassa tulisi opettaa anaaliyhdynnän tekniikka. Aivan kuten aseenpuhdistus ja kokoaminen. Tähän tyyliin; huomio! yhdyntä peräsuoleen! näytän mallisuorituksen! saa suorittaa!

anaaliyhtyjät + heitä nuoleskelevta tämän viestin alapeukuttajat vajan taa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi yhdeksän