Olisiko sinulle ok jos ystäväsi ja exäsi seurustelisivat?
Ex olisi lapsesi isä. Ja ystävä läheinen ystävä. Olisiko se sairasta vai ihan ok? Pysytisitkö viettämään yhteisiä iltoja tuon pariskunnan kanssa? Pysytisitkö olemaan ystäväsi kanssa läheinen edelleen?
Kommentit (8)
Mutta uskon että välit kaveriin etääntyisivät merkittävästi ja muuttuisi vähitellen hyvän päivän-tutuksi. Eipä sen kanssa ainakaan sydänsurujaan osaisi enää puhua...
mutta toki vaikuttaisi minkälainen ero meillä olisi ollut. Ja miten heidän suhteensä olisi alkanut jne. Ja kenestä olisi kyse. Ei mulla olisi mitään sitä vastaan, jos olisi erottu sovussa, yhteisestä halusta jne. Hyvin pystyisin viettämään iltoja heidän kanssaan.
Mulla ja exilläni ei ole lapsia, mutta ihmettelen kovasti, kun yksi entinen ystäväni alkoi seurustella "salaa" väkivaltaisen exäni kanssa. Exällä oli meidän välissä yksi nainen, jonka hakkasi kerran jopa sairaalakuntoon. Yritin varoittaa ystävääni (vaikka tiesikin taustat,) hän luuli, että olin mustis ja välimme viilenivät. Yhtä exääni voin kyllä lämpimästi suositella kenelle vaan, ihana ihminen.
Mutta kyllähän mä varmasti loukkaantuisin, jos mulla olisi tunteita exää kohtaan ja ystäväni hänen kanssaan hengailisi. Käytännössä siis on aina parempi pysyä erossa kavereiden existä.
Jos itse olisin eronut ko miehestä, niin miksi pitäisin hänestä kiinno? Ihan hullu ajatus!
Ihan kiva asiahan olisi, jos nämä löytäisivät toisensa!
Ajattelisin heti, että exä yrittää tehdä mustikseksi, koska haluaa minut vielä takaisin.
Ystävä olisi mielestäni todella tyhmä. Eipä sitten olis halua enää olla missään tekemisissä. Ajattelisin vaan että tyhmää sakkia.
Siis siinä mielessä ok, että en suuttuisi, mutta "eroaisin" myös ystävästä.
Ja siinä mielessä ihan hyväkin, että olemme valmiiksi väleissä ja esimerkiksi pystymme puhumaan lasten asioista. Tunnen ihmisen ja luotan häneen lasteni läheisenä aikuisena.
Mutta emme ole kovin läheisiä, ystävyyssuhde siis muuttui, ja luonnollisesti emme ainakaan nyt puhu parisuhteista - menneistä tai nykyisistä.
mutta on vaikeaa kuvitella, että yhteisiä iltoja viettäisimme, siis miksi ihmeessä yhteisiä iltoja? Tietyistä syistä tulisin toimeen, läheinen en luonnollisesti enää olisi.
mutta hiukan ihmetyttäisi, jos hyvä ystävä haksahtaisi semmoseen idioottiin, kun kuitenkin tietää taustat :D