Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tässä yksi nainen joka ei innostu pitkistä miehistä

Vierailija
19.03.2011 |

muhun iskee mies joka on sopusuhtaisen kokoinen, hoikka vyötärö ja yleensä ne kovin pitkät miehet ovat ihan toisenlaisia. Ovat kaikin puolin isoja, hirveän isot jalat ja kourat, pää ja vyötärökin leveä. Nallekarhumaisia...

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
19.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun aiemmat poikaystävät sekä nykyinen mieheni ovat kaikki olleet n. 175 cm molemmin puolin. Itse olen 171 cm ja minusta on mukavaa kun ollaan suunnilleen samanpituisia. Musta olisi outoa katsoa miestä ylöspäin.

Vierailija
2/8 |
19.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nallekarhumaisia ole. Nallelookiin tarvitaan enemmän rotevuutta kuin pituutta.

Minäkään en ole koskaan ymmärtänyt pituuden hehkuttamista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
19.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikään taskukokoienn vaan naiseksi aika pitkä eli 170 cm.

Vierailija
4/8 |
19.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

120 kiloseksi. Karseen näköistä ja oloista. Sit siitä tulikin ex.

Toiset tykkää nallekarhuista, minä otan mieluummin sopivalla korkeudella olevan lyhyemmän ja hyvävartaloisen: suudellessa ei tuu niska kipeäksi ;-) Nyxä on just sopiva!

Vierailija
5/8 |
19.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli pitkällä miehellä isot kourat, jalat, iso hauis jne. Mutta ap:n iloksi on olemassa paljonkin ihania, yksinäisiä pitkiä ja laihoja miehiä, joilla on pitkät, laihat raajat ja sirot kädet. Ei muuta kuin deittipalstoille saalistamaan.

Vierailija
6/8 |
19.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan sen takia, että yli 180cm pitkänä naisena en todellakaan tykkää katsella lyhyempää miestä, mutta eipä se mitään "hehkuttamista" ole.

Vierailija
7/8 |
19.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan sen takia, että yli 180cm pitkänä naisena en todellakaan tykkää katsella lyhyempää miestä, mutta eipä se mitään "hehkuttamista" ole.

Itsekin olen yli 180 cm, mutta se ei ole estänyt minua seurustelemasta, avioitumasta ja hankkimasta lapsia itseäni lähes 10 cm lyhyemmän miehen kanssa. Tosi outoa ajatella, että en olisi tuon mahtavan tyypin kanssa vain sen takia, että itse olen se pidempi, mutta jos pituutemme olisivatkin olleet "toisin päin", suhde olisi jotenkin "ymmärrettävämpi"? Häh?

Vierailija
8/8 |
19.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on 190cm. Normaalivartaloinen, ei lihava eikä laiha. Pää ihan normikokoa, samoin kädet ja jalat (kokoa 44.) Siis omaan kroppaansa hyvinkin sopusuhtainen.

Ihan yhtälailla lyhyemmillä miehillä voi jollain olla isot jalat, iso pää, tms. Tai jollain pitkällä olla pienet jalat ja pieni pää.

Mä en siis ymmärrä miksei pitkä mies voi olla sopusuhtainen. Aivan kuin lyhyempikin mies. Tai pitkä nainen tai lyhyt nainen. Sopusuhtaisuus tarkoittaa mun mielestä nimenomaan sitä, että on kaikki osat suhteessa toisiinsa kohtuullisia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä neljä