2007 kuollut pappani kävi kylässä
tuulahdus kävi, vanha tuttupartaveden tuoksu pöllähti, kynttilä sammui ja moneen kertaan luettu paksu lasten satukirja tippui hyllystä lattialle...
Kommentit (55)
Mummuni sanoi vaarini kuoltua, että parin vuoden aikana kuolemasta tapahtui muutaman kerran kummia.
Sellasta että hän oli näkevinään hänestä häivähdyksen makuuhuoneessa, tai juurikin tuollanen pieni tuulahdus tuttua tuoksua, ja että huoneessa oli sellanen "tunnelma" et siel olisi ollut joku toinen.
Ja mummu aina painotti et nää hetket tuntu hyville, lämpimille, ei unelle eikä karmivalle. Vaan että tuli hetkeksi tosi hyvä mieli.
Nyt kun kuolemasta on jo yli 4 vuotta hän on sanonut ettei enää vaaria uniinkaan saa kylään.
Muutin tutut on sanoneet tuon tyylisii kokemuksia kun joku tosi tärkeä on kuollut.
Älä pue yllesi vaatetta, joka on kudottu kahdenlaisista langoista, villaisista ja pellavaisista sekaisin. Tee itsellesi tupsut viittasi neljään kulmaan, johon verhoudut.
Hän oli veljelleni erittäin tärkeä.Seuraavana keväänä veljeni oli ollut peltohommissa ja yhtäkkiä pysäyttänyt traktorin.Luuli että näki unta: Vaarini seisoi pellon laidalla ja hymyili.
Sitten oli kadonnut.
Mua jotenkin kylmäsi koko juttu kun kuulin sen.
Mä itse pelkään todella paljon kaikkea tuollaista, varsinkin kun olen kokenut todella karmivia unihalvauksia.
Mutta hyvä ystäväni kertoi, että mummonsa kuoltua heidän ollessa kesäpaikassaan mummo oli tullut vielä viimeisen kerran tervehtimään. Käytävästä oli kuulunut tismalleen samat lattialautojen narinat, mitä aina mummon tullessa antamaan iltasuukon, ja ovesta käynyt juuri sellainen hyvä henkäys, mistä ihmiset ovat täällä puhuneet.
miksi vain murto osalla on noita kokemuksia?
ja voi olla yhteydessä, ei siinä ole mitään pahaa tai väärää. Jos he teihin ottavat yhteyttä ja itse aistitte, niin nauttikaa siitä.
hän meinasi kuolla mummolassa häkämyrkytykseen. Serkku oli laittanut uuninluukut liian aikaisin kiinni, mutta mummo oli onneksi huomannut sen jossain vaiheessa yötä.
Isäni oli samana yönä 100 km:n päässä nähnyt unen, jossa hänen edesmennyt isänsä eli meidän ukki oli kantanut siskoani ja sanonut isälle, että tuon tytön teille takaisin, ei ole vielä hänen aikansa.
uskon todellakin, että jotkut ihmiset kykenevät olemaan yhteydessä kuolleiden ihmisten kanssa. Pelkään, että itsekkin pystyisin, mutta juuri siksi en pysty, sillä en anna mahdollisuutta. ajattelen tämän asian "järjellä" ettei se ole mahdollista niin uskon etten koekkaan mitään.. tai ehkä mun on vain oltava valmis.
" Mua jotenkin kylmäsi koko juttu kun kuulin sen.", "Mä itse pelkään todella paljon kaikkea tuollaista", "Vahan puistatti"
tällaiset jutut. Se puistatus kertoo siitä, että henkimaailma on todellisuutta, mutta niihin ei pitäisi olla yhteydessä. Niiden ilmestysten alkuperä ei ole hyvä. Persoonallinen paha käyttää monia keinoja saadakseen ihmisen pauloihinsa. Henkivallat, jotka esiintyvät kuolleena läheisenä, on yksi ovela keino. Moni ihminen antaisi mitä vain jos saisi viettää edes hetkisen kuolleen läheisensä kanssa. - vaikka sielunsa.
1. Mummo - päivän sen jälkeen tuli talitiainen parvekkeelle ollessani tupakilla, lintu siis tili n,20cm päähän katselemaan ja laulamaan
2. Äitini kuoli - samoin kävi, lintu tuli
3. Vaarini kuoli - myös lintu tulimitä tarkoittaa? Itse luulen että kävivät tervehtimässä...
Kummini kuolemasta oli mennyt useita vuosia.olin silloin siis lapsi. olin alle 20 kun ajattelin kauheasti häntä yms.yms kunnes tuli todella rauhallinen tunne ja huomasin että lintuparvi lensi niin läheltä ikkunaani että niihin olisi voinut koskea ja pilvetkin tuntui tulleen jännästi lähemmäs =O linnut eivät lentäneet ja häipyneet samantein vaan ne kaarsi siitä muutaman kerran samaa reittiä ja poistuivat sitten. en tiedä mitä tämä oli tai mistä johtui mutta haluan uskoa että se oli se pyytämäni merkki siitä että on vieressäni jne.
1. Mummo - päivän sen jälkeen tuli talitiainen parvekkeelle ollessani tupakilla, lintu siis tili n,20cm päähän katselemaan ja laulamaan
2. Äitini kuoli - samoin kävi, lintu tuli
3. Vaarini kuoli - myös lintu tulimitä tarkoittaa? Itse luulen että kävivät tervehtimässä...
Kummini kuolemasta oli mennyt useita vuosia.olin silloin siis lapsi. olin alle 20 kun ajattelin kauheasti häntä yms.yms kunnes tuli todella rauhallinen tunne ja huomasin että lintuparvi lensi niin läheltä ikkunaani että niihin olisi voinut koskea ja pilvetkin tuntui tulleen jännästi lähemmäs =O linnut eivät lentäneet ja häipyneet samantein vaan ne kaarsi siitä muutaman kerran samaa reittiä ja poistuivat sitten. en tiedä mitä tämä oli tai mistä johtui mutta haluan uskoa että se oli se pyytämäni merkki siitä että on vieressäni jne.
" Mua jotenkin kylmäsi koko juttu kun kuulin sen.", "Mä itse pelkään todella paljon kaikkea tuollaista", "Vahan puistatti"
tällaiset jutut. Se puistatus kertoo siitä, että henkimaailma on todellisuutta, mutta niihin ei pitäisi olla yhteydessä. Niiden ilmestysten alkuperä ei ole hyvä. Persoonallinen paha käyttää monia keinoja saadakseen ihmisen pauloihinsa. Henkivallat, jotka esiintyvät kuolleena läheisenä, on yksi ovela keino. Moni ihminen antaisi mitä vain jos saisi viettää edes hetkisen kuolleen läheisensä kanssa. - vaikka sielunsa.
Nämä tapahtumat kun liittyvät juuri usein sellaisiin, joissa kukaan ole kutsunut tai yrittänyt kutsua vainajia. Älä tule vainoharhaisesti pilaamaan tätä ketjua jooko.
isäni kuoleman ja hautaamisen välisenä aikana, ja poika syntyi seuraavana isänpäivänä
huuda apua 5. Moos. 23. Jos joku neitsyt on kihloissa miehen kanssa ja toinen tapaa hänet kaupungissa ja makaa hänen kanssaan,
24. niin viekää molemmat sen kaupungin portille ja kivittäkää heidät kuoliaaksi, tyttö siksi, että hän ei huutanut apua kaupungissa, ja mies siksi, että hän teki väkivaltaa lähimmäisensä morsiamelle. Poista paha keskuudestasi.