Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

2007 kuollut pappani kävi kylässä

Vierailija
19.03.2011 |

tuulahdus kävi, vanha tuttupartaveden tuoksu pöllähti, kynttilä sammui ja moneen kertaan luettu paksu lasten satukirja tippui hyllystä lattialle...

Kommentit (55)

Vierailija
21/55 |
23.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te ootte niitä herkkiä potilaita, jotka on ostanut hädissään kaikki jodi tabletit apteekista

Ei voi kun nauraa.HERÄTKÄÄ TODELLISUUTEEN !

T.SIMO

Vierailija
22/55 |
23.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin lasten kanssa mummulassa (äitini luona) yökylässä ma-ti. Tiistaiaamuna äitini sanoi että oli nähnyt unta henkilöstä x, joka oli sanonut siinä jotain tyyliin 'vihdoinkin'. Tänään veljeni oli soittanut äidilleni ja kertonut ko henkilön kuolleen maanantai-iltana. Henkilöllä oli pitkäaikainen sairaus.

Rauha hänen sielulleen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/55 |
23.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä tarkasti, kun en ole häntä koskaan tavannut, mutta ystäväni aina välillä sanoo tuskastuvansa äitiinsä, joka tietää asioita etukäteen. Esim. alkaa ihan yllättäen keitellä kahvia ja kattaa kahvipöytää ja jos kysyy miksi, niin sanoo, että kohta tulee vieraita, ja sitten tulee. Tai saattaa huutaa ystävälleni, että tulepas alakertaan, sulle tulee puhelu. Ja hetken päästä puhelin soi...

Vierailija
24/55 |
23.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hetkellä kun setäni kuoli, pysähtyi hänen ja tätini häälahjaksi aikanaan saama seinäkello. Kello oli sellainen vedettävä malli, patteri ei siis loppunut eikä vetokaan ollut lopussa, kello vain pysähtyi samalla hetkellä kun setä kuoli.

Vierailija
25/55 |
24.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kitara alkoi soimaan ihan itsestään.Ja samassa soi ovikello....

Vierailija
26/55 |
24.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

isäni kuoleman ja hautaamisen välisenä aikana, ja poika syntyi seuraavana isänpäivänä

Vierailija
27/55 |
19.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaaha.

Vierailija
28/55 |
19.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuolleet läheisemme eivät voi pitää meihin yhteyttä.

Vierailija
29/55 |
19.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten voit olla varma, että kuolleet läheiset eivät voi pitää yhteyttä...

Vierailija
30/55 |
19.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Mummo - päivän sen jälkeen tuli talitiainen parvekkeelle ollessani tupakilla, lintu siis tili n,20cm päähän katselemaan ja laulamaan

2. Äitini kuoli - samoin kävi, lintu tuli

3. Vaarini kuoli - myös lintu tuli

mitä tarkoittaa? Itse luulen että kävivät tervehtimässä...

Vierailija
31/55 |
19.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tervehtimässä. Myös kylässä ollut vieras näki miehen.

Vierailija
32/55 |
19.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kulunut muutama kuukausi ja eräs yö äitini havahtui kun jokin silitti hänen poskeaan. Äitini avasi silmänsä ja näki pappani haaleana olentona joka sanoi "kyllä sinä pärjäät."

Kului vuosia ja pikkuveljeni putosi eräs ilta yläkerrasta alakertaan rappusia pitkin. Yksi mustelma tuli. Kului muutama yö ja pappa ilmestyi taas yöllä ja sanoi "XXX:llä on monta suojelusenkeliä, he kantoivat XXX alas rappusilta."

Vierailija
33/55 |
19.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eräästä ihmisestä jota en ole nähnyt vuosiin ja seuraavan kerran kun kirjauduin facebookiin hän oli pyytänyt minua kaverikseen.

En tiennyt, että Maija ja Matti seurustelevat. Näin heistä kuitenkin unta, jossa ovat yhdessä ja saavat lapsen. Ja seuraavan kerran kun törmäsin sattumalta Maijaan hän kertoi olevansa yhdessä Matin kanssa ja heille tulee vauva.

Vierailija
34/55 |
19.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eräänä iltana juuri ennen nukahtamista näin hänet jalkopäässä. Tai tunsin. vaalea hahmo. Ja hän sanoi jotain, en muista mitä.

Siitä on nyt yli 3-kymmentä vuotta, olin silloin 5-vuotias ja muistan vieläkin sen tunnelman ja kuinka iloiseksi tulin. Olin vaarin lemmikki.

Vierailija
35/55 |
19.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina sanotaan että näille tapahtumille löytyy looginen selitys, mutta minun on ihan pakko uskoa elämään jossakin muualla koska olen kokenut muutaman kerran jotain sellaista mitä ei oikein voi käsittää. Myös muita ihmisiä on ollut lähellä ja nähnyt, kokenut ja aistinut. En halua tarkasti kertoa tapahtumista, mutta ihan järki-ihminen olen! Moderaattoreille terkut! :)

Vierailija
36/55 |
19.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilla 4 vuotias poika heraa valilla yolla siihen kun joku kuulemma seisoo hanen huoneessaan. aina hyssyteltiin etta ei taalla ketaa ole. Kerroin asiasta mieheni aitille joka kertomansa mukaan pystyy viestimaan henkien kanssa. Lupasi "selvitella asiaa" :D mua vahan huvitti. vaan eipa huvittanut kun eras yo kun poika oli yskinyt pari tuntia niin mieheni aiti soitti ja kertoi etta hanen edesmennyt isansa ilmetyi hanelle ja kertoi etta meidan ei tarvitse olla huolissaan kun han (isa) vahtii meidan poikaa taman kovastikin yskiessa. eli mieheni aiti ei tiennyt edes yskasta. Vahan puistatti, mutta niin, kuulemma taman edesmannyt isoisa haluaa pitaa huolen etta poikamme on turvassa oisin. mikapa siina. silti vahan.. hui.

Vierailija
37/55 |
19.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

"31 Älkää kääntykö vainajahenkien puoleen älkääkä kysykö neuvoa tietäjiltä, ettette saastuttaisi itseänne. Minä olen Herra, teidän Jumalanne."

Se, mitä koit, ei ollut kuollut isoisäsi. Se oli kenties isoisäksesi tekeytynyt vainajahenki. Me emme saa pitää yhteyttä vainajahenkiin. Sellaisella ei ole siunausta. Meidän turvamme tulee olla Jumalassa.

Vierailija
38/55 |
19.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja juttelimme ihan normaalista kahvipöydässä kun tunsin yhtäkkiä parin sekunnin ajan tunteen kuin olisin kiitänyt irrallisena ja painottomana ihan järjetöntä vauhtia taaksepäin. Hätkähdin mutta en kertonut edes naapurille mitään, tunne oli välähdyksenomainen. Satuin katsomaan seinäkelloa samaan aikaan kun taas pystyin näkemään ympärille selvästi. Saavuttuani kotiin tunti myöhemmin mulle soitettiin. Veljen vaimo soitti että veli oli kuollut äkillisesti sairauskohtaukseen. Kellonaika oli ollut täsmälleen sama kun se milloin koin tuon kummallisen "irtaantumisen tunteen". Mitään vastaavaa mulle ei ole ikinä tapahtunut.

Vierailija
39/55 |
19.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

"31 Älkää kääntykö vainajahenkien puoleen älkääkä kysykö neuvoa tietäjiltä, ettette saastuttaisi itseänne. Minä olen Herra, teidän Jumalanne."

Se, mitä koit, ei ollut kuollut isoisäsi. Se oli kenties isoisäksesi tekeytynyt vainajahenki. Me emme saa pitää yhteyttä vainajahenkiin. Sellaisella ei ole siunausta. Meidän turvamme tulee olla Jumalassa.

Vierailija
40/55 |
19.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

5. Moos. 11-12

Älä pue yllesi vaatetta, joka on kudottu kahdenlaisista langoista, villaisista ja pellavaisista sekaisin. Tee itsellesi tupsut viittasi neljään kulmaan, johon verhoudut.

Ja kun tyttäresi menee naimisiin muistathan:

5. Moos 20. Mutta jos syytös on tosi, jos tytössä ei tavattu neitsyyden merkkiä,

21. silloin vietäköön tyttö isänsä talon ovelle, ja kaupungin miehet kivittäkööt hänet kuoliaaksi, koska hän teki häpeällisen teon Israelissa, harjoittaen haureutta isänsä kodissa. Poista paha keskuudestasi.

...jos kuulumme niihin jotka ottavat Mooseksen kirjan kirjaimellisesti niin otetaanhan sitten ihan valikoimatta kiitos.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme yksi