Pyykinpesukoneesi merkki ja ikä? Oletko ollut tyytyväinen?
Kommentit (26)
Köyhällä kun ei ole varaa korjailla ja ostella aina uusia koneita
Pikkuvikoja, tosin huolto on toiminut. Ei tule Upoa enää seuraavaksi.
oli Upon pesukarhu, päältä täytettävä. Ostettiin 1997 ja toimii edelleen moitteetta vanhemmillani.
Meillä on 1.5 vuotta vanha LG, toimii hyvin, mutta jos nyt ostaisin konetta, haluaisin lämpötilan säädön erikseen. Kaipaan 60 asteen pikapesua lisähuuhteluilla niin vähän likaisille puuvillavaatteille kuin vuodevaatteillekin. tyhmää rumpata koko 60 asteen pesu läpi 1 h 40 min, kun vaatteet tarvitsevat oikeastaan vain huuhtelun...
Siis Miele on ollut 8 vuotta. Paljon pestaan ja ollaan erittain tyytyvaisia.
En ole ollut tyytyväinen. Kaikenlaista pikkuvikaa.
7 vuotta vanha ja toimii ku uus..ei ole mitää vikoja ollu ja käy 2krt päivässä
toimii hyvin, hiljainen, ei täristä ja linkoo hyvin
päivittäin pestään pyykkiä eikä ole tarvinnut korjata kertaakaan.
Lapsuudenkodissani oli iät ja ajat samanmerkkinen kone ja halusin itsellenikin tuon. Ei mitään moitittavaa, päin vastoin, loistava kapistus!
Tehdas ei korvannut vaikka selkeästi oli tehdasvika! Että se siitä sertifigaatista.Toimi n.3vuotta ja sit posahti. Olen kuullut et tyypillistä merkille.
Ei ole ollut mitään vikaa. Sekä pesu- että kuivaustulos ovat olleet todella hyviä. Kodinkonemyyjä sanoi silloin kun ostimme että Siemens on yhtä hyvä kuin Miele mutta halvempi.
Meillä on Electrolux, malli on inspire, 1,5v vanha.
Se on niin upea :)
Time manager toiminto on todella hyvä. Saan itse valita esim. 40 asteen koneelliseen aikaa 0,45h-1,55h likaisuusasteen mukaan. Pesuohjelmia on paljon alusvaatteille, hienopesu, säästö jne.
Iso kone, 7kg., joten mahtuu pesemään paljon pyykkiä tai sitten isoja juttuja, kuten peitot helposti.
Niin ja se linkoaa 700-1600 kierrosta/min. Jos pyykki on arkaa, ei tarvitse ottaa 1600, mutta normaali pyykki tulee tuolla tosi kuivaksi, joten se vähentää kalliin kuivausrummun käyttöä.
Kierreltiin paljon kodinkoneliikkeitä ja myyjät joka kaupassa suosittelivat LG:tä tao sitten Electroluxia. Minua Electroluxin pesuohjelmat miellyttivät enemmän ja näin jälkikäteen olen tyytyväinen, koska muutaman hajonneen LG:n tiedän kaveripiirissä.
Vanha koneemme oli Ariston, myytiin se vielä eteenpäin. Kesti hyvin meillä 7 vuotta. Pesuohjelmat ei olleet kyllä kovin monipuoliset ja se oli HIDAS... Mutta kestävä kone.
Odotan vain, että pääsen siitä eroon, piti olla hiljainen mutta pitää ihan hirveää meteliä.
Edelleen toimii niin moitteettomasti etten vaihda.
Meillä siis Electroluxin torni ja aivan loistava! Hiljainen ja puhdasta tulee. Kaksi vuotta vasta ollut käytössä, mutta ei moitteen sijaa rummussa eikä pyykkärissä!
Ei kai huippumerkkejä, mutta on kestänyt loistavasti. Pestään n. kolme koneellista päivässä ja käyttövuoden aikana ei ole mitään ollut. Vanhemmillani on Miele. Toimii moitteettomasti jo pian 30. vuotta.