Mies 42v totesi äsken:
"Mä en tykkää yhtään näistä tällaisista vkonlopuista, pelkkää lastenvahtina oloa ja levotonta riekkumista, meteliä ja passaamista. Aivan kyllästynyt tähän."
Ja kuitenkin se on mies joka on 1 illan vkossa harrastuksessaan ja suht säänn ½vrk skimbarinteessä.
Jep, meillä on 1-ja 3-luokkalaiset lapset ja vauhdikasta on ollut, lisäksi tehty sairaalakeikka tapaturmani vuoksi.
Mutta eipä mulla ole tuohon mitään sanottavaa, tätähän tämä elämä on, arkea ja lasten ehdoilla menemistä vielä useamman vuoden ajan.
Kommentit (5)
lastensa kanssa on "lapsenvahtina olemista"?? Kyllä sellaiselta aikuiselta puuttuu joku olennainen palikka päästä...
miehesi puheet. Etenkin jos joutuu olemaan sairauden takia sisätiloissa koko viikonlopun, niin onhan se tylsää.
Kai sitä jotain kivaakin saa olla vaikka olisi pieniä lapsia. Me yritetään keksiä viikonlopuiksi jotain kivaa tekemistä, joka onnistuu lasten kanssa. Suosittelen, muuten tulee tosi marttyyrifiilis, jos vain lapsia passaa. Ja lapset käyvät levottomiksi jos ollaan vain kotosalla.
Mulla saattaa välillä itselläni keittää totaalisesti yli ja jostain oudosta syystä se auttaa, että saa sanoa ääneen, miten paljon ottaa pattiin. En kylläkään tarkoita sanomisiani puolta minuuttia kauempaa ja varon visusti, etten möläyttele lasten kuulleen. Mies on jo tottunut eikä yleensä reagoi mitenkään. Tietää, että höyryjä vain päästelen enkä taatusti vaihtaisi tätä elämääni mihinkään.
väittää että vanhemmuus on yhtä autuutta vaan. Joskus väsyneenä ja turhautuneena tuntuu just tuolta, vaikka enimmäkseen lasten olemassaolo onkin mukavaa.
aikoo hommata jotain muuta tekemistä.