Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kun käyt jumpassa, salilla tms paikassa

Vierailija
19.03.2011 |

Onko sinulla "oikea" urheilupaita?

Järkyttyneenä tänään katselin, kun Niken ja Adidaksen puuvilla t-Paidat oli 30-40 euroa.

Noinko pitää maksaa, että saa kiva t-paidan kuntosalille?

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
19.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä oo meän kuntosalilla kellään muullakaan näkyny. Mutta me ollaanki maalaisia.

Vierailija
2/24 |
19.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää on näitä "rahat pois tyhmiltä".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
19.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta en kyllä katso kummeksuen, jos jollakin on tavallinen t-paita.

Vierailija
4/24 |
19.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tavallisia t-paitoja käytän. Kun vuosia vuosia sitten aloittelin saliuraani, ostin hihattoman treenipaidan, mutta olisin pärjännyt vallan hyvin ilman sitä.

Vierailija
5/24 |
19.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten on yksi liikuntatapahtumasta saatu paita, joka on kai jollain tavalla tekninen tms...

Vierailija
6/24 |
19.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä rakastan shoppailla ihania urheiluvaatteita. Jossain salilla se nyt on melko sama mikä paita on. Mutta esim. spinningiin en mene kuin kunnon hihattomalla sporttipaidalla, joka on hengittävästä materiaalista. Muuten tulee tukala äkkiä. Kyllä kunnon hengittävät urheiluvaatteet vaan on hyvä juttu, tekee liikkumisesta paljon mukavempaa. Aivan kuten myös asianmukaiset varusteet talviurheilussa ulkona. Kannattaa panostaa.

Vierailija
7/24 |
19.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tavallisessa t-paidassa eikä omista sellaisia, joten siksi minulla on jumppavarusteet erikseen. Saman verran ne maksaa kuin muutenkin käyttämäni paidat.

Vierailija
8/24 |
19.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ei missään nimessä puuvillainen, vaan teknistä materiaalia joka siirtää kosteuden pois ja kuivuu nopeasti. Ja niin on kaikilla muillakin salillani käyvillä jumppaajilla. Salini taitaa olla aika tunnettu juppeudestaan, mutta minä viihdyn :)

Vierailija
9/24 |
19.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska on paljon mukavampi päällä kun hikoilee vaikkapa pump:ssa. Kai se on ihan sama jos on tunnilla, jossa ei oikeesti tule kuuma.

Eikä ne niin kalliita ole, jos ostaa jostain ale-rekistä, esim. viimeks ostin Reebokin treenitopin 14 eurolla, eli aika kaukana 40 eurosta kuitenkin.

Vierailija
10/24 |
19.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä käytän "oikeita" urheilupaitoja, mutta puuvillaisilla menen silloin, kun muuta ei ole puhtaana. En hikoile herkästi, joten mulle ei ole hirveästi merkitystä onko paita tekninen vai puuvillainen. Ei puuvillainenkaan minulla yleensä kastu salilla, jumpassa ehkä herkemmin. Mutta ainoa missä teknisestä on enemmän ollut mulla hyötyä, on kosteina hellepäivinä lenkkeillessä. Ainoastaan silloin mulla tulee oikeasti hiki.

Vierailija
11/24 |
19.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

salilla/jumpissa käytän hm:n toppeja, mitkä maksaa 4,90-7,90e ja collegehousuja.

Monilla on urheiluvaatteita, ja itsekkin käyttäisin niitä jos olisi varaa.

Vierailija
12/24 |
19.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. millaisia henkkamaukan paitoja olet pitänyt?

- Ap

Vierailija
13/24 |
19.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kattele mainoksia ja kyttää milloin taas olisi,ne on nimittäin tosi hyviäkin

Vierailija
14/24 |
19.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat hikoillessa niin paljon mukavampia. Kyllähän niitä saa just esim H&M:stäkin.

Vierailija
15/24 |
19.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mulla on ihan oikeat juoksuvaatteet päällä.

Mun ei tartte näyttää kellekään mitään vaan mukavuus ratkaisee ja on kaiken a ja o :)

Vedän itseni aina ihan väsyksiin asti ja hiki virtaa eli tekninen vaate on paras. Lenkkareiden myös oltava hyvät jalalle. Maksoivat 165 euroa, mutta kestävät viitisen vuotta ja muutama maratonikin niillä juostaan..

Vierailija
16/24 |
19.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää on näitä "rahat pois tyhmiltä".

mistä teitä oikeen sikiää?? kannattas joskus kokeilla jotian teknistä liikunta-asua niin huomaat eron tavis teepaitaan.

En keksi yhtään syytä miksi minun pitäisi olla käyttämättä tarkoitukseen kehitettyjä vaatteita. Juoksulenkillekin laitan kumppareiden sijaan lenkkarit, sekin on varmaan samassa sarjassa "rahat pois tyhmiltä" :D

Vierailija
17/24 |
19.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anttilasta jotain Espritin sport-malliston paitoja alennusrekeistä, siellä tuntuu niitä olevan aina alessa, kun tulee uutta mallistoa ja vanhat pitää myydä alta pois. Ihan tavallisia trikoopaitoja ne on, ei siis mitään teknisiä tms. Noi on hihattomia, en tykkää pitää hihallisia urheillessa. Muutamalla eurolla olen niitä siis ostellut.

Vierailija
18/24 |
19.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

alerekistä löytää koko ajan teknisiä vaatteita, samoin ellokselta oon tilannut edullisesti.

Vierailija
19/24 |
19.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

esimerkiksi täältä löytyy edullisia teknisiä jumppavaatteita: https://www.budgetsport.fi/PublishedService

Vierailija
20/24 |
19.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

esimerkiksi täältä löytyy edullisia teknisiä jumppavaatteita: https://www.budgetsport.fi/PublishedService