Olen 170/60 , mies ei koe minua enää haluttavana
Olen aina ollut 170/55. Nyt painoni on noussut viisi kiloa, ja mies kertoi eilen ettei koe minua enää kiihottavana. Raivostuin mutta sanoin tyynesti että hän voi tyydyttää seksuaaliset tarpeensa sitten muualla, ja lähdin. Jäin miettimään, oliko miehen vaatimus sittenkin oikeutettua? Mielestäni en näytä niin "kamalan läskiltä"
Kommentit (17)
mutta ei se haluttavuus ole painosta tai pituudesta kiinni.
Jos on, ota ero sitten, kun lapset ovat isoja. Ellei mies sitten muutu. JA seksiä et missään tapauksessa miehen kanssa harrasta, ennen kuin pyytää anteeksi. Etkä sen jälkeenkään pariin kuukauteen.
Olet edelleen varsin hoikassa kunnossa. Jos tuollainen pieni painonnousu muka vaikuttaa haluttavuuteen, niin mitenhän siihen vaikuttaa sitten se, että väistämättä vanhenet ja etkä ole muutenkaan samanlainen kuin nuorempana.
Sen ymmärrän, että jos on suhteen alussa painanut 55 kg ja sitten viiden vuoden päästä 85 kg, niin se voi vaikuttaa, mutta viiden kilon ei kyllä pitäisi tuntua missään, jos on muuten kaikki kunnossa.
Eli sun miehes on ihan umpi-idiootti. Älä vaan sen kanssa ala mitään lapsia tekemään tai vaatii pian lapsiltakin samanlaisia juttuja ja kasvattaa niistä jotain persoonallisuushäiriöisiä.
Toivottavasti teillä ei ole lapsia vielä.
todella tyytyväinen jos olisin sun painoinen.oon määkin ollut 61kg mutta nyt 67,5kg(170,5cm)..et todellakaan ole mikään läski.en voi ymmärtää tuommoisia törkeä käytöksisiä äijiä,tottapas siellä peilikuvassa on itse täydellisyys kun omaa kuvaa katsoo..ei muuta kuin pää pystyyn ja sanot että on niitä semmoisiakin miehiä jotka ei noin mitättömään painon nousuun noteraa kun puhutaan normaali painoisesta ihmisestä..
Ennen raskautta painoa oli 57kg. Raskauden jäljiltä oli painoa 68kg(olen pituisesi) ja mies ei halunnut nähdä mua alasti enää.
Nyt on uusi mies ja painoa mulla on 74kg. Hän himoitsee naisellisia muotojani ja kehuu pehmeyttäni. Meni kyllä jonkin aikaa uskoa olevansa haluttu ja ihana, niin syvälle upposi exän haukut.
nyt, kun paljastui millainen tampio hän on.
ja "voi" erota...ei jumalauta :DD
Jos on, ota ero sitten, kun lapset ovat isoja. Ellei mies sitten muutu. JA seksiä et missään tapauksessa miehen kanssa harrasta, ennen kuin pyytää anteeksi. Etkä sen jälkeenkään pariin kuukauteen.
Miltä sitten tuntuu, jos mies menee käymään vieraissa ihan luvna kanssa?
nyt, kun paljastui millainen tampio hän on.
Itse olin suhteen alussa 170/58, nykyään 170/78 ja edelleen kelpaan, vaikka tiedän ettei pullukoista niin tykkäisikään.
EN vain itse kannata pienten lasten perheen ikkomista, ellei ole oikeasti pakottava syy. Itsekin tässä sinnittelen....
EN vain itse kannata pienten lasten perheen ikkomista, ellei ole oikeasti pakottava syy. Itsekin tässä sinnittelen....
Olin laiha 170/53 kun tapasimme ja suhteen aikana painoni nousi normaaliksi (painoin myös lopulta 60kg). Mies alkoi sättiä minua lihomisesta ja haukkui läskireideksi jo siinä vaiheessa kun käytin housukokoa 36. Mies ihannoi laihoja ja toi sen avoimesti julki. Hänen nykyinen tyttöystävänsä on erittäin alipainoinen. Mies on nelikymppinen.
Mullekin on tullut painoa lisää muutama kilo keski-ikää lähestyessä. Ittestä se tuntuu kurjalle, mutta ei mies välitä mun kiloista.
Tuntuu vähän, et miehen tunne-elämässä ja kiintymyssuhteessa on jotain vialla, jos noin pieni painonnousu pilaa halut. Sehän on väistämätöntä, että nainen (kuin mieskin) muuttuu ikääntyessään, ja vaikkei paino nousiskaan, niin vähintäänkin lihasten veltostumista ja rypistymistä tapahtuu. Olisi hirveen turvatonta, jos vartalo ei saisi muuttua ajan kuluessa, tai toinen hylkäisi. Mites on ap, eikö miehesi ole kasvattanut yhtään mahakumpua iän karttuessa?
on jonkin sortin seksuaaliongelmia. Joko haluttomuutta tai potenssi. Yrittää pistää sinun syyksesi tai ei edes tajua itse mikä vaivaa.
No tietenkin laihdutat, jos sulle on merkitystä noin paljon sillä mitä sun mies sulle sanoo.
oikeasti, laittaisin kiertoon.
Mä olen 174 cm ja painokin kolminumeroinen nykyisin mutta parisuhteemme on hyvssä kunnossa ja miehen mielestä olen edelleen haluttava.
Joillekin ulkonäkö vaan on kovin tärkeää eikä se ihmisyys. Aika kurjaa elämää olis vain ulkoisen kauneuden ihannointi.