Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletko tyytyväinen peppuusi, siis ulkonäöllisesti?

Vierailija
19.03.2011 |

Just tajusin että mullahan on sievä takamus, vähän pullea eikä mikään lattana muttei liian pulleakaan :) Leveyskin jees!

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
19.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

herkkupeppu. hyvä me :D

Vierailija
2/15 |
19.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies viikko sitten sanoi, että olisi vähemmän hankala, jos mulla olisi paremmannäköinen takapuoli. Tein siitä aloituksenkin tänne. Nyt se on littea latta ja miehen mielestä vielä liian pitkä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
19.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että sinulla se on tuollainen hänen perseen malli, josta miehet ei tykkää... hiemanko jäi tulikirjaimin epävarman teinitytön mieleen..

Vierailija
4/15 |
19.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peppu on kuitenkin hyvä, parasta minussa jos luonnetta ei ota huomioon :)

Sen perusteella jos arvioisi ikääni niin menisi veikkaukset n. 20v.

Vierailija
5/15 |
19.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiukka ja kauniin muotoinen se on vieläkin, vaikka ikää on jo päälle 40.

Vierailija
6/15 |
19.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin peppu pääsi pois ahdistuksenkohteiden listasata, kun raskaudet pilasivat mun mahani. Nyt sen pussin rinnalla mun peppuni on itse asiassa ihan ok.

Vierailija
7/15 |
19.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

roikkuva lättänä laatikkomallia

Vierailija
8/15 |
19.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lattaperse olen.

Vierailija
9/15 |
19.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella todella harvalla on kaunis perse. Jos menee vaikka Englantiin niin siellä voi nainen olla muuten suht ruma, mutta perseet on todella kauniita pyöreitä jne yhdistettynä ainkain pohjoisemmassa hoikkiin jalkoihin.

Vierailija
10/15 |
19.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on pitkät hoikat jalat ja nyt kun olen treenannut salilla niin peppukin on lihaksikkaan pyöreä ja kiinteä.

Vierailija
11/15 |
19.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta jos saisin valita haluaisin pystymmän, ja täyteläisemmän. Pitää syödä lisää ja treenata.

Vierailija
12/15 |
19.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pyöreä, täyteläinen, ei mikään ylitreenattu lättänä (eikä tartte aloittaa mitään herneviljelmää sinne sieraimiin.

Pyllyn täytyy näkyä ja tuntua ja keinua kivasti, mun mies on peppumies, aina siinä kiinni :)

Vierailija
13/15 |
19.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyytyväinen, ja itsekin olin ennen. Oikeastaan luulin, että mulla on ihan unelmapeba!!!

Sitten pyysin miestäni ottamaan siitä valokuvan: suoraan takaa, ei mitään taivutuksia mihinkään suuntaan, täysin rentona... Joo-o, kyllä oli herättävä näky. Kokeilkaapa!

Peilistä se näyttää paremmalta, samoin vaatteet päällä. Jos olen taipunut vähän eteenpäin, se on AIVAN UPEA. Mutta, mutta.

Olen hoikka ja peppu siksi lätyskä. Näyttäisi paremmalta jos siinä olisi enmmän rasvaa. Lihakset ovat treenatut, mutta sellaista kunnon afrikkalaispalloa en ole saanut kasvatetuksi...toistaiseksi.

Vierailija
14/15 |
19.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai tuo mieskin on ihan tyytyväinen, kun en ole palautetta saanut.Enemmän tarkkailen rintojeni ulkonäköä kuin peppua.Joku tuntematon on joskus kehunut peppuani, mutta olen suhtautunut huvittuneesti moiseen kommentointiin.

Vierailija
15/15 |
19.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan pyöreä sivuprofiili, ei mikään roiku. Kivan mallinen takaa päin, ei mitään lommoja sivuilla. Pyllyistä tykkäävien miesten mieleen.