Oletko tyytyväinen peppuusi, siis ulkonäöllisesti?
Just tajusin että mullahan on sievä takamus, vähän pullea eikä mikään lattana muttei liian pulleakaan :) Leveyskin jees!
Kommentit (15)
mies viikko sitten sanoi, että olisi vähemmän hankala, jos mulla olisi paremmannäköinen takapuoli. Tein siitä aloituksenkin tänne. Nyt se on littea latta ja miehen mielestä vielä liian pitkä.
että sinulla se on tuollainen hänen perseen malli, josta miehet ei tykkää... hiemanko jäi tulikirjaimin epävarman teinitytön mieleen..
Peppu on kuitenkin hyvä, parasta minussa jos luonnetta ei ota huomioon :)
Sen perusteella jos arvioisi ikääni niin menisi veikkaukset n. 20v.
Tiukka ja kauniin muotoinen se on vieläkin, vaikka ikää on jo päälle 40.
Tosin peppu pääsi pois ahdistuksenkohteiden listasata, kun raskaudet pilasivat mun mahani. Nyt sen pussin rinnalla mun peppuni on itse asiassa ihan ok.
Todella todella harvalla on kaunis perse. Jos menee vaikka Englantiin niin siellä voi nainen olla muuten suht ruma, mutta perseet on todella kauniita pyöreitä jne yhdistettynä ainkain pohjoisemmassa hoikkiin jalkoihin.
Mulla on pitkät hoikat jalat ja nyt kun olen treenannut salilla niin peppukin on lihaksikkaan pyöreä ja kiinteä.
mutta jos saisin valita haluaisin pystymmän, ja täyteläisemmän. Pitää syödä lisää ja treenata.
pyöreä, täyteläinen, ei mikään ylitreenattu lättänä (eikä tartte aloittaa mitään herneviljelmää sinne sieraimiin.
Pyllyn täytyy näkyä ja tuntua ja keinua kivasti, mun mies on peppumies, aina siinä kiinni :)
tyytyväinen, ja itsekin olin ennen. Oikeastaan luulin, että mulla on ihan unelmapeba!!!
Sitten pyysin miestäni ottamaan siitä valokuvan: suoraan takaa, ei mitään taivutuksia mihinkään suuntaan, täysin rentona... Joo-o, kyllä oli herättävä näky. Kokeilkaapa!
Peilistä se näyttää paremmalta, samoin vaatteet päällä. Jos olen taipunut vähän eteenpäin, se on AIVAN UPEA. Mutta, mutta.
Olen hoikka ja peppu siksi lätyskä. Näyttäisi paremmalta jos siinä olisi enmmän rasvaa. Lihakset ovat treenatut, mutta sellaista kunnon afrikkalaispalloa en ole saanut kasvatetuksi...toistaiseksi.
Kai tuo mieskin on ihan tyytyväinen, kun en ole palautetta saanut.Enemmän tarkkailen rintojeni ulkonäköä kuin peppua.Joku tuntematon on joskus kehunut peppuani, mutta olen suhtautunut huvittuneesti moiseen kommentointiin.
Ihan pyöreä sivuprofiili, ei mikään roiku. Kivan mallinen takaa päin, ei mitään lommoja sivuilla. Pyllyistä tykkäävien miesten mieleen.
herkkupeppu. hyvä me :D