Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vieras mies mielessä :(

Vierailija
19.03.2011 |

Auttakaa!

Olen onnellisessa parisuhteessa elävä nainen ja kotona on kaikki hyvin. Miehen kanssa menee erittäin hyvin ja rakastan häntä paljon. Lapsiakin on.

Hyvästä parisuhteesta huolimatta, miespuolinen työkaverini tunkee jatkuvasti uniini, mieleeni ja ajatuksiini. Tätä on jatkunut jo muutaman vuoden. Mikä pahinta, nykyään hän on aamulla ensimmäisenä mielessä ja illalla viimeisenä.

En todellakaan haluaisi, että näin olisi. Mitään aloitetta hänen suuntaansa ei ole mielessä tehdä. Enkä halua tehdä.

Olemme työkaverini kanssa sielunkumppaneita ja luulen, että hänen tunteensa minua kohtaan eivät ole aivan neutraalit. Koskaan emme ole asiasta kuitenkaan puhuneet.

Miten saan hänet pois mielestäni ja miksi hitossa ajatukseni harhailevat hänessä aamuin illoin. En jaksa tätä enää. Haluan, että oma mieheni saisi tilan ajatuksissani.

Hyviä neuvoja, pliis!!

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
19.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en silti aijo miestä ja perhettä sen takia jättää että tunnen vetoa toiseen.

halu ja rakkaus on ihan täysin eri asioita!! ainakin mulla..

tätä toista mä haluan ihan pirusti mutta omaa miestäni rakastan.

Vierailija
2/9 |
19.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaan siitä, että kaipaa toisen ajatuksia, tuoksua ja olemusta. Toki myös seksi on mielessä. ap.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
19.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos sulla romanttisia tunteita on niin joko annat asian olla, tai otat eron miehestäsi ja teet asialle jotakin.

Vierailija
4/9 |
19.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta miten hitossa saisin sen onnistumaan? Arvaa, olenko yrittänyt! ap.

Vierailija
5/9 |
19.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja haluat edetä, niin ota ero miehestäsi.

Tuskin sitä kohtaan enää tunnet kovin voimakkaasti jos kaikki ajatuksesi täyttää tämä toinen mies.

Vierailija
6/9 |
19.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

paitsi ettei olla onnellisia mun miehen kanssa. Ajattelin silti lasten takia pysytellä tässä avioliitossa niin kauan kuin jaksan ja lapset kasvaa. Pieni lapsi ei ymmärrä tällasia juttuja, menis liian raastavaks. Ei auta kuin kestää kun on lapsia tehnyt jonkun kanssa eikä kuitenkaan mitään väkivalta/päihdeongelmaa ole kotona. Etsii iloa tavallisista arjen asioista ja jatkaa haaveilua :)

Vierailija
7/9 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen mies mielessä aamulla ensimmäisenä ja illalla viimeisenä sekö monta kertaa siinä välillä. Kotona aviomies ja pari lasta, paljon erilaisia ongelmia ja haastavia tilanteita. Kaipaan niin toisen miehen olemusta, puhetta ja kosketusta, sielunkumppani... ikävä!

Vierailija
8/9 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, iloa arjen pienistä asioista ja voimaa haaveilusta, niin jaksaa hetken eteenpäin ja mietintävaihe menossa tehdäkö isoja siirtoja elämässään vai pysyä entisessä.

Vierailija
9/9 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ap meni, aloitushan on vuodelta 2011