Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tota mä en tajua, että pitää ottaa omat liinavaatteet, jos menee yökylään!

Vierailija
19.03.2011 |

Kommentit (67)

Vierailija
1/67 |
19.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos meille tulisi iso porukka kylään, niin ei meillä lakanat, peitot ja tyynyt riittäisi kaikille.

2-3 vierasta maksimi.

Vierailija
2/67 |
19.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta nuuhkin aina että ovatko pesun jäljiltä varmasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/67 |
19.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulisko mieleen,että haluavat säästää emännän valtavalta pyykkivuorelta?

Vierailija
4/67 |
19.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos meille tulee yövieraita, meiltä toki löytyy paljonkin liinavaatteita ja asia on ok, vaikka ihmettelisinkin miksi eivät ota omia mukaan.

Kun oma perheemme lähtee reissuun, otamme aina liinavaatteet, ellemme mene hotelliin.

Vierailija
5/67 |
19.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

iso kasa liinavaatteita jos joku on YHDEN yön. Itse otan usein mukaan omani juurikin yhdeksi yöksi. Ei ne niin paljoa tilaa vie.

Vierailija
6/67 |
19.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en osta liinavaatteita kymmenelle hengelle. Olen yh ja minulla on yksi lapsi. selviämme viidellä lakanalla, viidellä pussilakanalla ja 7 tyynyliinalla.

Kun meille tulee kaverini perheineen (seitsemän lasta) yökylään, niin kyllä niitä liinavaatteita kannattaa ottaa mukaan.

Vierailija
7/67 |
19.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulisko mieleen,että haluavat säästää emännän valtavalta pyykkivuorelta?

Vierailija
8/67 |
19.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

iso kasa liinavaatteita jos joku on YHDEN yön. Itse otan usein mukaan omani juurikin yhdeksi yöksi. Ei ne niin paljoa tilaa vie.

Vierailija
9/67 |
19.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
10/67 |
19.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

varsinkin jos koko perhe mennään. Kamala määrä pyykkiä tulee isäntäperheelle jos yhden-kahden yön takia joutuu kaikki liinavaatteet pesemään.

Tai esim. jos meidän lapset (3kpl) menee yhtäaikaa jonnekin kylään niin monesti ottavat makuupussit mukaan, se on enstennäkin heistä hauskaa nukkua makarissa, vähän kuin retkellä olisi;)

Itse pystyn kahdelle vieraalle petivaatteet tarjoamaan,enemmän ei ole ylimääräisiäsiis peittoja ja tyynyjä, liinavaatteita kyllä on.

Vierailija
11/67 |
19.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä pistän kaappiin, siellä ne odottaa seuraavaa kertaa

Vai laitatko ne uusille vieraille?

Vierailija
12/67 |
19.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sitten, jos olen lasten sänkyihin pedannut, niin lapset sitten nukkuvat niissä

minä pistän kaappiin, siellä ne odottaa seuraavaa kertaa

Vierailija
13/67 |
19.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kun käydään sukumökillä otan koko joukolle(5x) liinavaatteet ja pyyhkeet mukaan kotoa. Vie kyllä autossa tilaa, mutta me ei kyllä muiden vanhoissa nukuta. Ja mua ällöttää oikein urakalla, kun edelliset vieraat ovat jättäneet liinavaatteet sänkyihin. Otan ne pois, mutta en todellakaan vie niitä pesuun. Jätän pussiin makkarin nurkkaan. Ei kuulu mulle.

Vierailija
14/67 |
19.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei liinavatteita tarvitse ottaa mukaan. Emme vastaavasti itsekään sitten kuljeta niitä yökylään mennessämme.

Laitan yleensä pedit valmiiksi ennen vieraitten tuloa.

Odotan kyllä, että vieraat aamulla irrottavat liinavaatteet pesua varten. Tämäkin piti kyllä veljen suurperheelle sanoa, ei muuten tapahtunut mitään.

Vierailija
15/67 |
19.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä käy tosi paljon yökyläilijöitä ja onhan se aika iso homma pestä niitä 1-2 yötä nukuttuja lakanoita. Mutta ei mua myöskään mitenkään ärsytä jos joku tulee ilman lakanoita kylään.

Vierailija
16/67 |
19.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta se on kohteliasta.Yksi yö ja monta lakanasettiä jää emännälle pyykkiä.....Tyttö on menossa illalla yökylä synttäreille.On itsestään selvää että mukana lähtee Ikean kassiin viikattuna peitto, tyyny ja aluslakana.Näin on ollut ennenkin ja joskus on tullut puhetta vastaanottajan kanssa, kiitteli että kuinka huomaavaista.

Vierailija
17/67 |
19.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ota ikinä eikä kukaan ystävistäni ole koskaan sellaista olettanutkaan eikä kukaan luonani ollut ole tuonut mukanaan.

Sama juttu kuin ne vieraat jotka ottavat tuomansa sipsipussin jämät mukaan, jotenkin outoa eikä mielestäni YSTÄVIEN kesken normaalia käytöstä.

Tuskin kenelläkään käy joka viikko yövieraita, että se pyykkivuori olisi jotenkin hallitsematon.

Inhoan niuhottajia joita valitettavan paljon tuntuu löytyvän naisista.

Vierailija
18/67 |
19.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että tiedän monen pitävän samoja petivaatteita usealle yövieraalle, ilman , että pesisivät ne välissä.

Mulla ällöttää ajatus, just lapsilla on niitä kihomatoja ym. En voisi kuvitellakkaan laittavani itse käytettyjä petivaatteita kaappiin :0

Tosin kuulun siihen porukkaan, jolla tekisi mieli ottaa omatlakanat hotelliinkin. Mulla lähtee siitä lomailusta aina osa ilosta pois, kun ajattelen, kuinka moni niissä sängyissä on nukkunut. Tämä ajattelutapa oikeasti vähentää lomailuintoani. eniten pidän, kun olemme reissussa omalla asuntoautolla, omissa lakanoissa. Ongelma kai tämäkin.

Vierailija
19/67 |
19.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukulainen asuu lähellä lentokenttää ja ovat todella suosittu yöpymispaikka.

Suurin osa jättää autonsa näiden pihaan ja menee taksilla kentälle. Siksikin ihmettelen, mikseivät voi ottaa omia lakanoitaan mukaansa, kun kerran autolla ovat liikenteessä!

Vierailija
20/67 |
19.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että tiedän monen pitävän samoja petivaatteita usealle yövieraalle, ilman , että pesisivät ne välissä. Mulla ällöttää ajatus, just lapsilla on niitä kihomatoja ym. En voisi kuvitellakkaan laittavani itse käytettyjä petivaatteita kaappiin :0 Tosin kuulun siihen porukkaan, jolla tekisi mieli ottaa omatlakanat hotelliinkin. Mulla lähtee siitä lomailusta aina osa ilosta pois, kun ajattelen, kuinka moni niissä sängyissä on nukkunut. Tämä ajattelutapa oikeasti vähentää lomailuintoani. eniten pidän, kun olemme reissussa omalla asuntoautolla, omissa lakanoissa. Ongelma kai tämäkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi viisi