Mies nukkui yön sohvalla kun en halunnut seksiä
Jahas, mistähän sitä aloittaisi.
Olemme olleet yhdessä 12v, lapset 2v ja 4v. Olen juuri palannut takaisin työelämään, mies tekee paljon keikkatöitä ja on viikolla paljon poissa kotoa. Arki jää silloin täysin minun harteilleni, lasten hoitoon viennit hakuineen, kodinhoito, ruoanlaitto, mahdolliset kauppareissut jne työpäivän päälle.
Mies palasi työmatkalta perjantaina. Itse olin aivan puhki työviikosta, ylitöitäkin tuli paiskittua. Eilen sitten nuokuin telkkarin ääressä jo yhdeksän jälkeen. Mies ehdotti seksiä ja minä sanoin olevani niin puhki että oli pakko lähteä nukkumaan. Mies veti herneen nenään ja viideltä aamulla heräsin sängyssä yksin.
Viimeisen kuukauden aikana ei ole juurikaan tehnyt mieli seksiä, olen ollut tosi poikki töiden taas alettua, mutta sovun säilyttämiseksi olen toki suostunut sitä harrastamaan kerta viikkoon. Mitään super hohdokasta se ei ole ollut, mutta tämmöinen kausi nyt on menossa väsymyksen takia. Mies vaan ei tunnu ymmärtävän sitä, että parisuhteessa voi olla kausia, jolloin ei seksi maita.
Lisäksi täytyy myöntää, että minua on alkanut nyppimään se, etten saa mieheltäni kaipaamani läheisyyttä, hellyyttä ja keskustelua. Tästä on keskusteltu tuhannet kerrat, vaan asia ei mene miehen tajuntaan. Viikon erossa olon jälkeen minusta olisi ihanaa, että miehen kanssa voitaisiin jutella ja olla lähekkäin sohvalla ilman että heti ekana ovesta sisään astuessa kysytään, että harrastetaanko seksiä tänä iltana. En siis saa parisuhteelta mitään mitä itse siltä tarvitsen. Miehen mielestä kaikki on ok niin kauan kun on seksiä ja muuta ei sitten tarvitakaan (enkä minäkään tarvitse). Haluaisin tuntea olevani psyykkisesti ja fyysisesti miestä lähellä ensin, jotta seksikin maistuisi entiseen tapaan.
Nyt viimeisinä parina viikkoina kommunikointi on loppunut kuin seinään lasten mennessä nukkumaan. Mies on lähinnä tyrmännyt kaikki keskustelun aiheet vastaan hyökkäämällä, oli sitten kyse pulmasta pph:n kanssa tai vaikka sisareni asioista, meidän henk. koht asioista puhumattakaan.
Mies on siis tosi kylmä ja etäinen kun seksi on ollut vaan sitä perusseksiä kerta viikkoon tämän viimeisen kuukauden. Nyt vielä lisänä se, että kieltäydyin kun mies halusi niin johan on kylmä sota valmis. Olen vaan aika poikki uudesta rytmistä ja toisaalta myös siitä, että itse teen kaikki myönnytykset ja toinen ei tule vastaan.
Pakko kirjoittaa tämä jonnekin, kun kenellekään en viitsi näin intiimistä asiasta puhua.
Kommentit (47)
ei taatusti hoitele minun autoani, vaan minä itse. Ja remontteihin en viitsi edes mennäkään... ;)
sanois, että ei tipu seksiä ennenku osallistut autonkorjaushommiin ja talon remontteihin. Siihen asti rouva saa olla ilman munaa.
Kuulostaa kovin tutulta nuo ap:n kirjoitukset. Mies haluaa meillä seksiä, minä läheisyyttä ja puhumista. Mies saa säännöllisesti, kuitenkin sanoo ettei koskaan saa tai liian harvoin.
Juuri aamulla mietin, että kuinka pitkälle naisen tulee mennä miehen miellyttämisessä. Ei riitä, että pyrkii siihen, että mies saisi itsensä tyydytettyä. Nyt mies haluaa jonkin seksivempeleen. Minä taas en ymmärrä yhtään tuota, enkä taatusti haluaisi, että sisälleni tukitaan mitä ylimääräisiä sinne kuulumattomia juttuja. Mutta mies vaan painaa päälle. Ja kun on seksistä kyse, painostaminen jatkuu ja jos en anna myöten, seuraa vihoittelua, mykkäkoulua, ovien paiskontaa ja lapsetkin saa osansa.
Jotkut näköjään alistuvat olemaan pelkkinä reikinä... Säälittävää.
Miehille kannattaa selittää asia just niin kuin se on: Olen nyt väsynyt. En pysty nyt seksiin, koska olen älyttömän väsynyt arjen pyörittämisestä lähes yksin. Jos saan apua arjen pyörittämiseen, jaksan paremmn myös seksiä. Jos en saa apua, en jaksa harrastaa seksiä, vaan minun on nukuttava. Mies valitsee sitten jommankmman vaihtoehdon.
Jos mies alkaa urputtamaan tai ei osallistu normaaleihin arkijuttuihin reilusti, taas pidetään puhuttelu. Samoin, jos nainen satuu olemaan se epäreilu osapuoli, joka vain ottaisi, muttei antaisi mitään vastineeksi. Parisuhde on pelkistetyimmillään kaupankäyntiä: kummankin on saatava osansa, on oltava reilu peli.
Alkupallo on kuitenkin miehellä, koska nainen ei usein kertakaikkiaan pysty seksiin, jos ei muut asiat ole ensin kunnossa. Katkeruus ja viha ovat aika huonoja pilden kostuttajia. Mies taas kyllä pystyy osallistumaan arkeen tai keskustelemaan, jos vain haluaa. Kun pelistä on tehty reilu naisen kannalta, naisen tehtävänä on sitten tehdä palistä reilu myös miehelle ja sekstailla.
Oikeastiko jotkut täällä alistuvat seksileluiksi ja sitten vielä hoitavat koko arjen yksin? sairasta. Miksi alistutte sellaiseen? Ettekö kunniota itseänne ja omia tarpeitanne lainkaan?
Paitsi autan kotitöissä ja vietän paljon aikaa lasten kanssa.
Itken ja aloitan kylmän sodan, jos en saa yhtä seksiä viikossa.
T: 11cm mies
Kun mies sitten alkaa tekemään niitä kotitöitä ja tekee ne kaikki ja antaa naisen levätä. Niin naisen toleranssi nousee. Hän on silti väsynyt, jo pelkästä työnteosta.
Eli ei tuo kotitöiden teko auta pitkällä aikavälillä. Miesten kannattaakin auttaa kotitöissä vain pahimmassa puutteessa.
Ainakin itse olen huomannut tuon. Mies sitten motkottaa että minähän olen tehnyt kotityöt ja sapuskat ja vienyt lapset puistoon... Hän tosiaan tekee kaiken ja olen silti väsynyt ja haluton miestäni kohtaan. Ehkä hän ei ole se sopivin minulle. En ole koskaan syttynyt insinöörimäisistä setämiehistä. Kaipaan nuorempaa
kuin mitä tässä toisessa kappaleessa kirjoitit. Vitutuksen määrää ei voi sanoin kuvailla miltä tuntui kun mies töistä tultuaan söi, lösähti sohvalle katsomaan telkkaria tai oli tietokoneella. Kun olin saanut siivoiltua ruokailun jäljet ja muutakin kotityötä, antanut lapsille iltapalat, tehnyt iltapesut, laittanut seuraavan päivän vaatteet valmiiksi ja vienyt lapset nukkumaan ja VIHDOIN päässyt itsekin sohvalle istahtamaan, jo perkele oli ukko suoraan tisseissä kiinni. Ei edes yrittänyt helliä vaan suoraan tisseihin tarttui tai vielä pahempaa, sanoo miten ois pikku tsembalot.
Mainitsin asiasta että minustakin olisi mukava kun joskus jotenkin huomioitaisiin, hieroisi hartioita vaikka kerran viikossa. Mitä tekee mies, alkaa muka hieromaan hartioita, minuutin kuluttua hieroo jo rintakehää tissien yläpuolelta ja 2min kohdalla on jälleen tisseissä kiinni. Halutti lyödä lähimmällä kättä pidemmällä, mutta jätin tekemättä. Painuin nukkumaan.