Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tiedän, että ystävän mies on nyt Levillä pettämässä vaimoaan!

Vierailija
18.03.2011 |

Kaameeta, mutta totta. Tiedän, että parhaan ystävättäreni mies on parhaillaan kavereittensa kanssa Levillä pämppäämässä ja etsimässä irtosuhteita. Vaimolla ei ole hajuakaan tästä "harrastuksesta". Äijäkööri käy joka vuosi näillä reissuillaan ja ovat sopineet, että reissuseikkailuista ei kotiväelle kerrota.

Mun mies on yksi näistä seikkailijoista ja jäi vuosi sitten kiinni. Siksi tiedän mitä reissulla tapahtuu. Tekisi mieli varoittaa ystävätärtä, mutta en haluaisi olla huonojen uutisten tuoja ja pirujen seinään piirtäjä. Äijäkööri pitää huolta toisistaan ja joukosta löytyy aina vapaaehtoisia valehtelijoita. Tän mun ystäväni mies vain on porukan tunnetuin häntäheikki. Öksettaa koko äijä!

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
20.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

On teillä erikoinen liitto, mies saa pettää sua, ja sitten yhdessä haukutte hänen kaveriaan, joka on ihan kauhea häntäheikki. Eihän se voi olla mahdollista, että oma miehesi on ainoa pettäjä tuolla reissulla, eihän? Sen TÄYTYY olla niin että kaveriasi petetään, rassukkaa. Kerro kerro, ja kerrothan samalla että oma miehesi pettää myös, ja että hän haukkuu kaveriaan selän takana. Anteeksi ap, mutta mua oksettaa lähinnä sun äijäs!

Vierailija
22/28 |
20.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähtee vain ryyppäämään laskettelukeskukseen. Kyllä siellä ryypätään, lasketaan pakolliset 2 laskua (jotta voidaan kehua tutuille) ja käydään naimassa. Sisko on ollut lipunmyyjänä ja kertoi että häntä on yritetty pokata lukemattomia kertoja siitä tiskiltä mukaan, nelikymppiset ukot sormus sormessa. Eikä naisporukoillakaan homma ole sen kummempi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
20.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaveriporukka on perhettä tärkeämpi. Teinimeininki saa jatkua ja äijäporukka antaa hommaan pontta.

Oma valinta.

Vierailija
24/28 |
20.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitää vähän katsoa missä porukoissa mies liikkuu. Ikävä kyllä monella ne kaverit vetää pidemmän korren mitä tulee lojaaliuteen, uskollisuuteen...

Vieläpä jos mies on hiukka tahvo ettei uskalla porukoista irrottautua.

Vierailija
25/28 |
20.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarvita myös nainen.

eli pieni johtopäätös, pitää sinne myös mennä naisporukoita itseään panettamaan.

Vai meneekö ne sinne kiiltokuvia vaihtamaan :)

Vierailija
26/28 |
20.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten vain lähtevät ukkoporukalla LEVILLE ja vain naureskellen katselevat yhden miehen pettämistä (ap:n mies) mutta itse menevät kiltisti nukkumaan. Just.

Itse haluaisin ystäväni kertovan jos epäilisi minua petettävän. Nämä kännipippalot laskettelukeskuksissa kun eivät edes helpolla sisällä kondomia. Mites luulet ystäväsi reagoivan kun vuosien päästä saa pahat tulehdukset oireettomasta klamydiasta seurauksineen ja lohdutat vieressä "kyllähän mä sen arvasin ja tiesinkin, mutta halusin säästää sua siltä miettimiseltä että onkohan ukkosi ollut uskollinen".

Vierailija
27/28 |
20.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarvita myös nainen.

eli pieni johtopäätös, pitää sinne myös mennä naisporukoita itseään panettamaan.

ratkeaisi sillä että akat jää kotiin vaihtelemaan kiiltokuvia? Eli kaiken alku ja juuri on jälleen (vieras) nainen joka tulee panettamaan itseään Leville. Eihän se mies toki muuten haksahtaisi...

Vierailija
28/28 |
20.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se oma kultamussukka muuten mutta kun paha nainen tuli ja vietteli...

tarvita myös nainen.

ratkeaisi sillä että akat jää kotiin vaihtelemaan kiiltokuvia? Eli kaiken alku ja juuri on jälleen (vieras) nainen joka tulee panettamaan itseään Leville. Eihän se mies toki muuten haksahtaisi...