Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihan rehelleisesti: Onko miehesi komea, myös muiden

Vierailija
18.03.2011 |

kuin sinun mielestä?

Kommentit (59)

Vierailija
21/59 |
18.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin harva suomalainen mies on komea. En ole montaa sellaista eläessäni nähnyt ja nekin on tainneet olle näköjään av-mammojen miehiä.

mutta samaa mielta tasta; suomalaiset piirteet sopivat paremmin naisille kuin miehelle, ovat sen verran pehmeat...

Oma mieheni on keskieuroopasta, ja kylla han on komea ihan yleisesti tunnustetuilla mittareilla mitattuna, kuulemma jopa perhekuvaamme katsoessamme (jossa mies on siis kera minun ja lasten...) vanhempieni seinalla kuulemma naispuoliset aina huokailevat miten komea on...

Vierailija
22/59 |
18.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vanhempieni seinalla kuulemma naispuoliset aina huokailevat miten komea on...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/59 |
18.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vanhempieni seinalla kuulemma naispuoliset aina huokailevat miten komea on...

jai sana "vieraat" kirjoittamatta...

Vierailija
24/59 |
18.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En itsekään kiinnittänyt ekana ulkonäköön huomiota, mutta se mahtava yhteen loksahtava huumorintaju (eli omanikin on mahtava, ha haa!) kolahti hyvin nopsaan. Mitään rumaa piirrettä miehessä ei ole, joten ihastukseni kehittyi tosi nopeaan.

Hän on 180 cm ja reilu 80 kg, atleettinen vartalo, harrastanut ikänsä kaikenlaista urheilua. Peittää sen kyllä löysänmallisiin vaatteisiin, ettei edes se unelmavartalo näy muille. Joskus pukeutuu tiukkoihin farkkuihin ulos lähtiessä, kun tietää että tykkään - ja juma se perse on UPEA!!!

Miehellä on melko "valjut" piirteet että ei hän huomiota kiinnitä, mutta omiin silmiini luonnollisesti ihaninta mitä olla voi. En yhteenkään paremmannäköiseen vaihtaisi. ?

Tosin, hymyillessään hänen silmänsä menevät vastustamattomalla tavalla sirrilleen, sen ovat kyllä huomanneet muutkin naiset. :)

Vierailija
25/59 |
18.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän kirveelläveistetyn ja jäyhän näköinen, mutta kyllä sitä ovat useat ylistäneet ulkoisten ominaisuuksien takia. Aika paljon kehuja kerää jo se, että on pitkä ja ruskeasilmäinen.

Vierailija
26/59 |
18.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

192 cm ja painaa 70 kiloa ja kotkannenä.

Vierailija
27/59 |
18.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

20 vuotta sitten, kun alettiin seurusteleen, niin mieheni oli laiha, ujo ja aika vaatimattoman näköinen. Rakastuin häneen, koska hän oli niin kiltti ja huolehtivainen. Jotkut kavereistani hämmästelivät, että miksi rupesi olemaan niin vaatimattoman tyypin kanssa.

Mieheni on vuosien varrella miehistynyt ja komistunut. Ja nyt yli nelikymppisenä varsin komea mies. Onneksi on kiltti ja kultainen edelleen.

Vierailija
28/59 |
18.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

rehellisesti

Vierailija
29/59 |
18.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nuorekas ja vaalea, hyväkroppainen. Mutta tuore mulle, joten vaikea sanoa mitä muut ajattelevat tai miten pitkään saan moisen pitää.

Vierailija
30/59 |
18.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

, jotka myös tykkää hoikista, tummatukkaisista, isosinisilmäsistä kulturelleista boheemiälyköistä.

Vierailija
31/59 |
18.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, tosi komea. Paksut ruskeat hiukset, sinivihreät silmät, vahvat kasvonpiirteet, hoikka vartalo. Ihanan leveät hartiat ja vatsalihaksetkin tulee esille jos vähän kovistelee.. *söpöä* Ukko näyttää vuosien mittaan aina vaan paremmalta. Naurattaa joskus kun kassaneidit flirttailee kun eivät tajua että ollaan samaa seuruetta.. :D Minä itse en paini ollenkaan samassa sarjassa ja mietinkin aina, että miten olen edes saanut tuon omakseni. :)

Vierailija
32/59 |
18.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ammattiurheilija, pitkä, lihaksikas, todella tuuheat hiukset, huikean siniset silmät jne..Lisäksi todella mukava persoona, josta kaikki pitävät. Eli vientiä riittäisi..

On myös loistava aviomies ja isä. Olen onnellinen :)

Vierailija
33/59 |
18.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että mies olisi komea ainoastaan minusta, niin eipähän tarvitsisi pelätä, että lähtee kaikkien ehdottelijoiden matkaan. Onhan se helpompi vastustaa kiusausta kerran vuodessa kuin joka päivä mitä kauniimmilta naisilta. Ja ei, en luota yhteenkään mieheen tai ihmiseen muutenkaan.

Vierailija
34/59 |
18.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin harva suomalainen mies on komea. En ole montaa sellaista eläessäni nähnyt ja nekin on tainneet olle näköjään av-mammojen miehiä.

eräs joka sanoi miehensä olevan komea

Vierailija
35/59 |
18.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä ole tullut ajatelleeksi asiaa, koska olen aina rakastanut häntä. Hän on ihmisenä aivan ihana, viihdyn hänen kanssaan paremin kuin kenenkään tässä maailmassa ja hän on seksuaalisesti kiihottavin mies, jonka olen tavannut. Ja minulla on niitä kokemuksia paljon.

Mutta tuskinpa on kadehtijoita :)

Yleensäkin olen sitä mieltä, että olisi aika onnetonta saada muitten himoitsema mies tai nainen. Jokaisen pitäisi kuunnella itseään ja omia tarpeitaan. Muuten ei voi tulla onnelliseksi.

Vierailija
36/59 |
18.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nuorempien mielestä kivannäköinen. Keskimittainen. Aika tavis.

Tumma, parrakas, lempeät silmät, lihaksikas, muttei bodari. Nyt tosin vähän saanut "raskauskiloja".

Hassuinta on se, että monet tyttölapset (4-7 v) tykkää mun miehestä älyttömästi, vaikka ekaa kertaa näkisivät. Ehkä on jotenkin turvallisen oloinen - niin kuin onkin. :)

Jos ois 10 senttiä pidempi, 10 kiloa kevyempi ja 10 vuotta nuorempi, olis kyllä aika pakkaus.

Mulle kuitenkin maailman ihanin.

Vierailija
37/59 |
18.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että monien himoitsemaa miestä tai naista voi kokonaan saada koskaan itselleen, koska tällä on niin paljon vaihtoehtoja. Mutta jos se ei itseä haittaa, niin mikäs siinä.

Vierailija
38/59 |
18.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä oletkin suomalainen nainen. Itseäni ovat useimmiten juuri ulkomaalaiset naiset pitäneet komeana (ja vaimo tietysti, mutta sitä ei lasketa)

Juttelin juuri tänään marokkolaisen työkaverini kanssa ja hän ihmetteli sitä, miten niin kamalan näköisillä ja agressiivisilla maanmiehillään riittää täällä Euroopassa vientiä, vaikka mitään mahdollisuuksia ei olisi kotimaassa.

Yritin juuri selittää tätä, että eksoottinen aina viehättää tiettyä osaa naisista. Tosin oli kyllä kuullut Skandinaviasta kaveriltaan, että siellä ovat naiset lentokentällä jo vastassa hakemassa etelämaalaisia. Vahvistin, että suurinpiirtein näin on. Ihmettelisin, jos ei hänelle tultaisi tekemään yökerhossa tuttavuutta.

Vierailija
39/59 |
18.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsehän siihen jotenkin vähän turtuu ja tietysti moni muu näyttää komeammalta.

Mutta kun kattelee kaveripiirin miehiä tässä vaikkapa nyt 15 vuoden säteellä, niin huomaa että ihan hirmu eri tavoin porukka vanhenee. Osa nuorena komeista on keski-iässä aivan karmeita siis noin ulkoisesti mitattuna, muuten tietysti ihan jees. Vastaavasti jotkut yllättävät. Useimmiten on kyllä niin että jos olet silloin 15 vuotta sitten nähnyt äijien isän ja on ollut ok näköinen, niin samoja jälkiä menee usein poikansakin.

Näin on mieheni kohdalla, eli vanhenee ns. charmantisti kuten isänsä (joskin tiedossa näyttäisi isänsä perusteella olevan 50v jälkeen sellainen ukkomainen vanheneminen, siitä en niin välittäisi). Vastaavasti mielenkiinnolla seuraan tuleeko eräästä hyvästä tyypistä joka aikaisemmin oli nuorena mulle vastenmielinen ulkoisesti, nyt iän myötä enempi silmää miellyttävä, isänsä kun silloin nuorena jo vaikutti hyvinkin silmää miellyttävältä.

Vielä jos sais jotenkin ittensä pidettyä ihmisen näkösenä, mutta se on tää keski-ikäsityminen naiselle sellanen juttu, että mitäs sitä suremaan, saa lopun ikää surra jos nyt alkaa mennyttä ulkonäköä haikailemaan. Nyt pitää elää enemmän fiiliskellä ja hyvällä mielellä ja antaa sen näkyä myös ulospäin.

Vierailija
40/59 |
19.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä en itse pitänyt häntä vähääkään komeana, kun tapasin hänet ensimmäisen kerran. tai jos totta puhutaan, pidin häntä melko rumanakin, koska olen silloin joskus nuorempana ollut hyvinkin pinnallinen, ja yksinkertaisesti hylännyt monta miestä ja naistakin (kaveripohjalta siis) ulkonäön takia.

mies kuitenkin valloitti heti luonteellaan ja huomasin hyvin pian ajattelevani pelkästään häntä. nykyään hän on mielestäni komein mies, jonka koskaan olen tavannut. ja tarkoitan todellakin komeaa, en kivan näköistä tai ok:ta tai muutakaan laimeaa kuvausta, vaan komeaa.