Eräs mies tykkää päivityksistäni aina muutaman päivän viiveellä vaikka on jatkuvasti facessa
Miksi hän toimii näin? Varmasti hän näkee päivitykseni aiemmin.
Toki päivitykseni voivat näkyä viiveellä, mutta vaikea uskoa, että tälle miehelle, koska hän lopulta tykkää aina päivityksestäni.
Onko taustalla, ettei halua vaikuttaa yli-innokkaalta tms?
Kommentit (22)
Tai sitten on netti auki aina kuten minulla, mutta vilkaisee pari kertaa viikossa. Eihän netissä kukaan aina ole, eihän, minulla ainakin viime viikko oli sellainen, etten ollenkaan käynyt.
Voi olla myös ettei algoritmi näytä postauksia reaaliajassa
Taustalla voi vaikuttaa se, että facetykkäykset eivät ole tärkeä asia.
Itse olet jatkuvasti somessa,kun kerran tiedät asiasta. Hanki elämä niin ei tarvitse kyttää some koko ajan muita.
The 1st World Problem 🤣 ...
Minäkin olen kirjautuneena mm. faceen 24/7 mutten silti jatkuvalla syötöllä siellä roiku enkä edes välttämättä näe postauksia silloin kun ne sinne postataan mm. juuri siksi.
Kannattaiskohan sun hankkia itsellesi ihan oikea elämä niin ei tarvitsisi noin tarkkaan kytätä ja vahtia toisen facessa oleilut ja olemattomuudet?
Ei vain ole kiinnostunut sinusta niin paljon, että painaisi heti tykkäystä.
Mun yks miespuolinen tuttu halusi nähdä usein, mutta ei painanut mulle tykkäystä kuin yhteen kuvaan ja päivitykseen, vaikka fb :tä kuitenkin käyttää. En ottanut sitä henk.koht, mutta koko tyypistä kyllä tuli ajan kanssa muutenkin sellainen olo, että luulee itsestään liikoja.
Voi ristus! Minä kirjaudun facebookin kautta erääseen toiseen paikkaan ja mulla jää face kyllä auki. Inhottavia nuo tykkäykset ja vielä inhottavampaa on saada synttärionnitteluita 50 vuotta sitten tavatuilta tutuilta.
Vierailija kirjoitti:
Mitä helvetin väliä???
Aika paljonkin. Kertoo paljon.
Vierailija kirjoitti:
Tai sitten on netti auki aina kuten minulla, mutta vilkaisee pari kertaa viikossa. Eihän netissä kukaan aina ole, eihän, minulla ainakin viime viikko oli sellainen, etten ollenkaan käynyt.
Netti nyt tietenkin on aina auki, mutta miten voit viikkokaupalla pitää jotain facesivua auki?
Juu u. Nämä miehet tiedetään. Vaikea antaa toiselle huomiota ja sitten tehdään se väkisin kun kuuluu asiaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Netti nyt tietenkin on aina auki, mutta miten voit viikkokaupalla pitää jotain facesivua auki?
Kiitos kysymästä, oikein hyvin 🙂
Ei se häiritse muuta elämää eikä muidenkaan sivujen tutkimista jos netissä sattuu käväsemään.
Vierailija kirjoitti:
Voi ristus! Minä kirjaudun facebookin kautta erääseen toiseen paikkaan ja mulla jää face kyllä auki. Inhottavia nuo tykkäykset ja vielä inhottavampaa on saada synttärionnitteluita 50 vuotta sitten tavatuilta tutuilta.
Miksi pitää listoilla tyyppejä, joista ei halua enää kuulla mitään?
Face on aina auki ihan muuten vaan ööh jos se on koneellasi auki, mutta et käytä sitä, se online-status poistuu. Joten tuo ei vasn pidä paikkaansa. Miksi muuten joku on kaikkina muina aikoina paitsi öisin online facessa? Minusta se on jopa pelottavaa
Jaa, mä käyn facessa monta kertaa päivässä mutta etusivu on aina täynnä mainoksia. Ihan muutamia päivityksiä on kavereilta ja nekin usein ihan oikeasti saattavat olla jo päivän tai pari vanhoja. Vain niiden päivityksistä, joita seuraan, tulee ilmoitus suunnilleen reaaliaikaisena.
Face on ärsyttävä. Ihmisten aivoituksista ei oikein ota selvää. Välillä valitetaan, kun ei olla pitkään aikaan pidetty mitään yhteyttä, mutta sitten kun facessa kyselee jotain kuulumisia tms, niin tulee aina jokin lyhyt ja tyly vastaus, että oon just menossa nukkuu. Tyyliin, että mitäs mulle siinä viestejä lähettelet.
No yrittää esittää jotain