G: Kuinka usein pomosi huutaa sinulle tai työkavereillesi?
Kommentit (24)
Joskus jättää äänensä korottamatta, mutta silloin höystää tekstiä suomen kauneimmilla ilmauksella ja tekee halveksuntansa koko muuta maailmaa kohtaan erittäin selväksi...
pomo minulle huutanut.
Eikä kenellekkään muullekkan.
Yksikään pomo ei ole koskaan huutanut.
En todellakaan sietäisi sellaista.
yleensä, jos siellä on mulle jotain asiaa, niin se kehuu mua tai välittää kuulemiaan kehuja eteenpäin
"tää on ihan paskaa" ja levitteli paperit ympäri toimiston lattioita. Ei ollut kauhean tyytyväinen työhöni ilmeisesti. Olen kuitenkin tottunut, sillä alallani ihmiset tuppaavat olemaan aika temperamenttisia.
Mulla on melkein 30 alaista (ei suoria), enkä ole koskaan edes kunnolla menettänyt malttiani...
jos huutaisi niin olisi entinen pomo.
Mutta sillä on kyllä erittäin tulinen temperamentti, että se kiihtyy nollasta sataan sekunnissa ja saattaa raivota ja riehua ympäriinsä työpaikalla mutta ei siis kohdista sitä minuun. Siihen tottuu nopeasti ja se myös rauhoittuu hetkessä.
Ihana mies :D
Yhden kerran on töissä kuulemma huutanut, mutta jäikin pian sen tapauksen jälkeen stressilomalle. Ei siis todellakaan ole huutavaa tyyppiä, mutta kerran oli ylirasittuneena pimahtanut ihan kummallisesti.
Oma pomoni ei koskaan, ei kukaan niistä. Jokainen ollut erityisen fiksu ja ihailtava ihminen. No, paitsi pikkupomo, se on vaan neutraali... :)
En ikinä, koskaan, enää hyväksy sellaista. Kenenkään ei kuulu hyväksyä tai sietää sellaista käytöstä. Vihaan sydämeni pohjasta epäammattimaista ja lapsellista kyvyttömyyttä tunteidenhallintaan ja "pelolla johtamista". Se on niin nöyryyttävää, typerää ja aiheuttaa suurta myötähäpeää esimiestä kohtaan. Kunnioitus katoaa sillä ensimmäisellä sekunnilla, kun esimies menettää malttinsa, saa separit ja huutaa tavalla, jota en hyväksyisi edes lapsiltani.
En koskaan enää aio työskennellä tällaisen henkilön alaisuudessa. Toivon, ettette tekään.
Oma pomoni ei koskaan, ei kukaan niistä. Jokainen ollut erityisen fiksu ja ihailtava ihminen. No, paitsi pikkupomo, se on vaan neutraali... :)
Tai on nykyään entinen pomo. Tällä hetkellä en ole työelämässä. (oma valinta)
Mutta lähes joka päivä huusi jollekin työkaverille ja puhui paskaa työkavereista toisille työkavereille. Ja en todellakaan menisi ikinä sinne työpaikkaan takaisin. Mun henkinen hyvinvointini ei todellakaan kestä sitä ihmistä, en ole kyllä ainut.
Kertaakaan en ole kuullut pomoni huutavan kenellekään. Sanoo kyllä asiasta, joskus tiukallakin äänensävyllä, mutta ei ikinä huutamalla.
Hymyilee lammasmaisesti ja haukkuu heti perään alaisiaan toisille päälliköille. Koskaan ei sano suoraan omaa mielipidettään. Munaton mies...
Joka kerta kuin joku asia menee päin mäntyä! Ja sanoo todella suoraa voima sanoja käyttäen ja se toimii!
Melkeen joka kerta aiheesta mutta kun työt menee hyvin ja niinkuin pitääkin saa myös hyvää palautetta!
Mielestäni minulla on ihana pomo! Ei kiertele ja kaartele vaan sanoo asiat suoraan niinkuin ne on!
viiden vuoden aikana kerran. Yritti toisen kerran, mutta jostain syystä jätti kesken ja tyytyi vinoiluun. Yleensä päästelee höyryjä noin kahden viikon välein. Mutta pyytää aina anteeksi ja selvittää asian.