Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Paljonko maksaa kodinhoitaja avuksi??

Vierailija
18.03.2011 |

Mä olen ihan loppu.

Meillä on 1v vanhat kolmoset. Mies on joutunut tekemään pari viimeistä kuukautta todella pitkää päivää, ja tahti jatkuu vielä kevään ajan.

Lapset heräilevät monta kertaa yössä, ei onneksi kukaan valvo, mutta kun kolme heräilee jatkuvasti, omat unet jää todella vähäiseksi.

Päivät selvitään joten kuten, lapset nukkuvat sentään nyt päikkärit samaan aikaan, jolloin minäkin nukun.

Mutta olen silti ihan poikki ja yksin tämän arjen kanssa.

Sukulaisia on, mutta ei niistä paljon apua ole. Kaikista paras oli äitini, jolle viime viikonloppuna itkin väsymystäni.

Hän vain tokaisi " olisko sitä pitänyt miettiä, sitä osakeskeytystä sillo". Eli siis yhden tai kahden sikiön abortoimista.

Korosti kyllä ettei nyt haluaisi ajatellakkaan ettei kaikkea kolmea olis, mutta silti piti avata suunsa....

Mietin sitä kodinhoitajan mahdollisuutta. Kuin paljon sellainen maksaa Helsingissä?

Ei tässä taida enää olla muuta vaihtoehtoa....

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
18.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

riippuu tunneista... oiskohan noilla oikeilla yksityisillä kotihoitajilla n.20e tunti tuo veloitus, halvemmalla voit saada lähihoitajaopiskelijan tai jonkun muun nuoren(olethan itse kuitenkin läsnä), jos tarve osa-aikainen

Vierailija
2/2 |
18.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

väestöliitto 10-12 e/ tunti+ yli 8 h sotu

yksityiset kotipalvelutoimistot esim kodinavux 25-35 e/ tunti + alv 23%

---

ps monikkoperheet voivat kysyä OAN neuvolan kautta kunnalista kotipalvelua, mikä on lähes ilmaista

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla