Tilaatko makeisia netistä?
Tilaatko koskaan karkkeja nettikaupoista? Mistä nettikaupoista yleensä?
Kommentit (14)
Mä tilaan Suomikaupasta. Tulee tilattua ehkä pari kertaa vuodessa jotain suomiherkkuja - muutkin kuin makeisia :)
Kai tuolta Suomikaupasta voi tilata vaikka asuisikin itse Suomessa?
Alkoi erityisesti tuo 2 kg:n laatikko Fazerin liitulakuja himottamaan enkä kieltäytyisi Fazerin amerikan pastilleistakaan....
saa niitä kaupastakin.
Pari kertaa vuodessa käyn Runebergin tehtaanmyymälässä ostamassa isompia määriä karssuja kotiin, mutta en tilaa.
Ei ole mua liialla itsekurilla siunattu
Suomikaupan sivuilla piipahdin ja huomasin, että joihinkin tuotteisiin on laitettu kyllä aika messevä hinta!
Myös hinnoittelulogiikka ei mulle itselleni aukea: miksi esim. Saludo kahvipaketista joutuu maksamaan yli 2 euroa enemmän kuin Kultakatriinasta? 6,90 euroa vs. 4,73 euroa? Saludohan on halpis-merkki ja vaikkei Kultakatriinakaan kallis ole, on se nyt arvostetumpi kahvimerkki kuin Saludo. Ehkä jotkut ulkosuomalaiset vanhukset tilaa Saludoa perinteen vuoksi, sitähän taidettiin juoda silloin kultaisella 1960-luvulla...
Suomikaupan sivuilla piipahdin ja huomasin, että joihinkin tuotteisiin on laitettu kyllä aika messevä hinta!
Myös hinnoittelulogiikka ei mulle itselleni aukea: miksi esim. Saludo kahvipaketista joutuu maksamaan yli 2 euroa enemmän kuin Kultakatriinasta? 6,90 euroa vs. 4,73 euroa? Saludohan on halpis-merkki ja vaikkei Kultakatriinakaan kallis ole, on se nyt arvostetumpi kahvimerkki kuin Saludo. Ehkä jotkut ulkosuomalaiset vanhukset tilaa Saludoa perinteen vuoksi, sitähän taidettiin juoda silloin kultaisella 1960-luvulla...
Ei juotu Saludoa 60-luvulla..
Ehkä jotkut ulkosuomalaiset vanhukset tilaa Saludoa perinteen vuoksi, sitähän taidettiin juoda silloin kultaisella 1960-luvulla...
Otapas asiasta selvää. Saludoa juotiin juuri 1960-luvulla. Näin ainakin valmistaja Meira kertoo sivuillaan:
"Saludo-kahvi on suomalaisten kahvin ystävien kestosuosikki jo vuodesta 1960. "
Ja ajatelkaa että Kultakatriina on vuodelta 1937!
En olis ikinä uskonut että niin vanhasta tuotemerkistä kyse!
Mä niputan tuon Saludon ja AromiMokan samaan kastiin, molemmathan on otettu Meiralla tuotantoon 1960/1970-tienoilla.
Jotenkin Saludon imago on halpakahvimainen, joskin se on kovasti yrittänyt nyt parin viimeisen vuoden aikana petrata, panostanut esim. mainostamiseen näkyvästi, uudistanut pakkauksen ulkonäköä ja tainnut nostaa hintaakin.
Urjalan Makeistukun verkkokaupasta olen muutaman kerran tilannut ja on kyllä tosi nopee toimitus. Sieltä voi yksityisasiakkaatkin ostaa tukkuhintaan ilman tukkukorttia.
Urjalan Makeistukulle iso peukku!!!
Hobbyhallista joskus.
En tiedä tuleeko yhtään halvemmaksi, mutta samalla kun olen kotiin tilannut sisustustavaraa, olen ilahduttanut koko perhettä makealla yllärillä! Samoilla postikuluilla tulevat.
Pitääkin varmaan taas tilata, Hobbyhallissa näytti olevan esim. pääsiäiseksi suklaamunia aika edullisesti: on sitten virpojille jotakin annettavaa...