Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua, eikö synnytyksen aikana saa syödä mitään???

Vierailija
18.03.2011 |

Näin ainakin Tyksissä synnyttäneet on sanoneet. Miten sen maratonin muka jaksaa syömättä??

Kommentit (53)

Vierailija
1/53 |
18.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sattuneesta syystä vain ei kamalasti ole siinä tilanteessa ruokahalua. Ainakaan minulla ei ole ollut :)

Vierailija
2/53 |
18.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakaan oo edes tehny mieli syötävää synnytyksen aikana. Ja neljä oon synnyttäny. Mehua, jogurttia, mehukeittoa oon saanu, ja niitä on tarjottukin mielummin kuin vettä.. Mutta varsinkin jos on kovin kipeä, ei takuulla ensimmäinen asia mielessä oo ruoka..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/53 |
18.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei siinä päällimmäisenä ajatuksena kyllä ole ruoka..

Vierailija
4/53 |
18.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kesken synnytyksen. Mutta onhan siinä TYKSiä vastapäätä Hese, pistät miehen hakemaan pari kerroshampurilaista jos oikein alkaa huikoa.

Vierailija
5/53 |
18.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos synnytys kestää pitkään, niin saat ravintoa tipasta. Tämä siksi, että jos joutuu yhtäkkiä leikkaukseen.

Tosin mä sain mustikkakeittoa esikoista synnyttäessäni, mulla kesti avautuminen aika pitkään. Naistenklinikalla oli tämä, toivat ihan pyytämättä. Oli mulla tippakin.

Vierailija
6/53 |
18.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulle aikoinani 1996 Naistenklinikalla sanottiin, että ei saa jos vaikka joudutaan tekemään hätäsektio. Ja jouduttiin. Tosin ei siinä 8 tunnin aikana edes tullut nälkä.

Vierailija
7/53 |
18.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä syön väh 3 tunnin välein, siis muulloinkin kuin raskaana. Ja jos synnytys kestää vaikka 20 tuntia, niin hurjalta kuulostaa olla syömättä MITÄÄN niin kauan. Ja Tyksissä synnyttäneeltä kaverilta oli viety siis miehen hänelle tuomat keksit ja kielletty syömästä mitään eli mikähän haloo nousisi hese-ateriasta...

Vierailija
8/53 |
18.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

saanut RUOKAA, OLIN SYNNYTYSSALISSA 10 MIN, MUTTA EN SAANUT RUOKAA SYNNYTYKEN AIKANA, SEN JÄLKEEN KYLLÄKIN....

Vierailija
9/53 |
18.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

urhelujuoman. Ja voimat riitti!

Vierailija
10/53 |
18.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsivedet meni yöllä ja ensin laitettiin osastolle odottamaan. Pari tuntia ehdin siellä olla ja sitten todettiin että kun aamuvuoro tulee niin ne vie alas synnärin puolelle.

Siinä odotellessa työnnettiin leipää, jogurttia ja teetä eteen. Ja sanottiin, että yritä nyt syödä, niin jaksast paremmin. En kyllä supistuksilta saanut kun jogurtin alas.

Synnytys ei kyllä kauaa kestänyt. Mutta siltikin, kyllä siinä vähiten se ruoka on mielessä. Välillä kävivät kysymässä haluanko mehua tai mustikkakeittoa. Ajatuskin kyllä siinä vaiheessa vain oksetti.

Toisin oli sitten pari tuntia synnytyksen jälkeen. Silloin olisin voinut vaikka hevosen syödä.

Vierailija
11/53 |
18.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei siinä päällimmäisenä ajatuksena kyllä ole ruoka..

Aika mielenkiintoinen "ongelma" ap:lla, jonka kylla itse synnytys tulee ajallaan ratkaisemaan hanen puolestaan...

Vierailija
12/53 |
18.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kunnon ruoan sain nenäni eteen :) Ja kyllä muuten oli nälkä!

Vierailija
13/53 |
18.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lihavia naisia, kun mikään muu ei ole mielessä kuin ruoka.

Jos ennakkoon pitää miettiä saako synnytyksessä syödä niin on tuossa jo pakkomielteen oireet. Kuinka te pystytte edes pas*alla käymään ilman ruokaa??? Vai onko teillä vessassa eväät mukana?

Huoh....

Vierailija
14/53 |
18.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ihme että Suomi on täynnä lihavia naisia, kun mikään muu ei ole mielessä kuin ruoka.

Jos ennakkoon pitää miettiä saako synnytyksessä syödä niin on tuossa jo pakkomielteen oireet. Kuinka te pystytte edes pas*alla käymään ilman ruokaa??? Vai onko teillä vessassa eväät mukana?

Huoh....

että älä kysele moisia, kohta joku tulee taas vaahtoamaan läskistä. Ja tulikin ;)

Vierailija
15/53 |
18.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole lihava, hoikatkin ihmiset tarvitsevat säännöllisesti ravintoa.

Ap

Huoh....

Vierailija
16/53 |
18.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuputettiin ruokaa vähän väliä kun synnytys oli kestäny niin kauan ja en mä mitään pystyny syömään.. laittovat sit ravintotipan... mut sit loppuajasta kieltivät syömisen sekä juomisen ku pelättiin että joudutaan leikkaamaan...

Vierailija
17/53 |
18.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

alkoi heikottaa. Verensokeri laski. Sain sen.

Vierailija
18/53 |
18.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoh....

T. se joka oulaskankaalla söi hyyyyvällä ruokahalulla ;) Aijuu, en muuten ole edes lihava :) Paitsi raskausaikoina, ainakin siltä olo tuntuu ison mahan takia :D Nytkin on aika pullea olo kun maha työntyy eteen :)

Vierailija
19/53 |
18.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen kun itse sain esikoisen, niin myöskin kauhistelin sitä kun eräs ystäväni oli synnytyshommissa 20 tuntia ilman ruokaa. Olisi itse halunnut jotain pientä syödä mutta eivät antaneet kun oli vissiin vaara sektiosta. Kyllä silloin itsekin mietin, että kyllä siinä varmaan nälkä tulee.

Mutta sen jälkeen olen kaksi itse synnyttänyt ja ei ole paljoa ruoka mielessä ollut vaikka syödä olisi saanut.

Vierailija
20/53 |
18.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta varsinainen synnytys ei kai ollut ihan vielä käynnistynyt. Iso tarjotin tuotiin eteen lämmintä ruokaa ja luulin, että en saisi enää syödä, niin hoitsupoika kävi oikein erikseen kysymässä, että saanko syödä, eikä sille ollut mitään estettä. Enkä ole lihava :)