Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koulukiusaaja Stubb saa tässä ansionsa mukaan

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
18.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sai kyllä juuri sitä mitä ansaitsi. Stubb on ollut paha koulukiusaaja eikä e häntä huolettanut mitenkään, kusipää edelleen.

Vierailija
2/12 |
18.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että Stubb on ollut koulukiusaaja?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
18.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuon kiusaajalleen. Kiusaaja painui vessaan sen jälkeen parkumaan.

Hassuinta oli, että minulle tuli heti illalla soittoja toisten lasten äideiltä ja onnitteluja. Mutta parasta oli se kun jälkeen päin juttelin opettajan kanssa niin pari äitia oli opettajallekin kehunut poikaani, että oli pistänyt turpiin tätä luokan häirikköä.

Vierailija
4/12 |
18.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
5/12 |
18.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on paljon kivemppi :) <a href="http://www.break.com/index/penguin-leap-of-faith-2024026" alt="http://www.break.com/index/penguin-leap-of-faith-2024026">http://www.break.com/index/penguin-leap-of-faith-2024026</a&gt;

koulukiusaaja Nico-Jantterin äiti yrittää saada huomiota pois olennaisesta. Eli alkuperäisestä asiasta.

Vierailija
6/12 |
18.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että Stubb on ollut koulukiusaaja?

Pelkäsi varmasti, että tulee ilmi jotain muuta kautta vai oliko peräti niin, että se tuli ilmi muuta kautta ensin ja sitten tunnusti.

Vierailija
7/12 |
18.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikään paha koulukiusaaja. Olin hänen kanssaan samalla luokalla joten tiedän mistä puhun.

Vierailija
8/12 |
18.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikään paha koulukiusaaja. Olin hänen kanssaan samalla luokalla joten tiedän mistä puhun.

ja hänen uhrinsakin taisi olla lehdissä, joten joko et ole huomannut tai et vaan tiedä. Luulen, että hän itse sen tietää. Säälittävä tyyppi, limainen iljetys.

Vierailija
9/12 |
18.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

siinä Stubbissa niin ärsyttää? Ai niin, sehän on hurri, hyvästä perheestä, usealla tavalla lahjakas ja kielitaitoinen urheileva isä. Sehän se olikin.

Vierailija
10/12 |
18.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja se on tietysti väärin.

Mutta Stubb on viime aikoina esim. noussut homojen kiusaamista vastaan ja siitä hänelle propsit. Se on nykyaikana edelleen politikolle riskinottoa.

Vierailija
11/12 |
18.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

voitu pitää koulukiusaajana ronskimman läpän heiton takia. Mutta ei ole tarkoituksella kiusannut ketään. Aina on joku joka pahoittaa mielensä pienemmästäkin asiasta. Mutta oli miten oli niin ainakin hän on julkisesti pyytänyt anteeksi ajattelemattomuuttaan!

Mutta ainahan hyvin pukeutunut kielitaitoinen sosiaalisesti lahjakas ja urheilullinen mies ärsyttää tietynlaisia ihmisiä. Stubb oli samanlainen jo kouluaikoina.

Vierailija
12/12 |
18.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuon kiusaajalleen. Kiusaaja painui vessaan sen jälkeen parkumaan.

Hassuinta oli, että minulle tuli heti illalla soittoja toisten lasten äideiltä ja onnitteluja. Mutta parasta oli se kun jälkeen päin juttelin opettajan kanssa niin pari äitia oli opettajallekin kehunut poikaani, että oli pistänyt turpiin tätä luokan häirikköä.