Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kehtaako mennä hakemaan meikki(tuote)vinkkejä esim. Sokoksen meikkiosastolta?

Vierailija
18.03.2011 |

Aina oon ihastellu sitä peiliä ja tuolia mikä siinä yhdessä nurkassa on ja monesti siinä muita on meikattavana ja neuvottavana. Mulla on tosi tosi punoittava iho ja on nyt talven jäljiltä aivan j-ä-r-k-y-t-t-ä-ä-vä. Joten jotain apua kaipaisin ja ennenkaikkea hyviä tuotteita. Pitäiskö näyttää sen verran eksyneeltä siellä hyllyjen välissä et joku tulis kysymään tarvitsenko apua? :D

Ahdistaa ehkä enimmäkseen se että vaikka +25 v. mulla edelleen puskee paukamia (ts. finnejä) naamaan enkä ole muutenkaan mitenkään mallinmitoissa. (älkää kysykö miten toi liittyy mitenkään mihinkään, omaan vaan superhuonon itsetunnon)

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
18.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sieltä voi myös ostaahyviä tuotteita.

Vierailija
2/6 |
21.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt katsonut paikkakuntani kosmetologeja ja yks vaikutti lupaavalta, tosin hinta oli 75 euroa meikkauksesta, tuntuu kovin suolaiselta hinnalta + siihen ne tuotteet päälle... toisaalta tää ois pitkällä tähtäimellä hyvä sijoitus tulevaisuuteen ja kauneuteen... :P

Onko kenelläkään kokemusta, mitä siellä tehdään ja uskaltaako tälläinen harmaavarpunen sinne mennä? :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
21.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
4/6 |
21.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotta saat oikeat ihonhoitotuotteet. Sitten menet sinne Sokoksen meikkiosastolle. Ja ei ole mitään hävettävää tietenkään! Niiden työ on auttaa ja neuvoa asiakkaita.

Vierailija
5/6 |
21.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin kosmetologi hoitaa ihon kuntoon ja neuvoo hoitotuotteet. Sitten Sokokselle meikkejä ihmettelemään.

jotta saat oikeat ihonhoitotuotteet. Sitten menet sinne Sokoksen meikkiosastolle. Ja ei ole mitään hävettävää tietenkään! Niiden työ on auttaa ja neuvoa asiakkaita.

Vierailija
6/6 |
21.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta älä varaa "Meikkausta" vaan kasvohoitopaketti tai ihonpuhdistus. Meikki on se, jolla peitetään ongelmat. Hoito ja puhdistus on se, jolla niitä poistetaan. Siinä sit kyselet samalla neuvoja ja tököttejä (ja voit kysyä ihan reilusti myös että käviskö mitkään vähän kosmetologin oman hyllyt tuotteita edullisemmat yhtä hyvin)

Jos ei ole mitään isoa ongelmaa, niin silloin sokoksen myyjätkin osaavat auttaa ja suositella sopivaa tuotetta tietynlaiseen ihoon. Silloin ei kyllä kannata yrittää "näyttää eksyneeltä" vaan pikemminkin päinvastoin siltä, että "Minä haluaisin palvelua, kiitos!" ja jos kukaan ei tule, kutsua myyjä ihan suorin sanoin palvelemaan esim näin: "Anteeksi, etsin sellaista tuotetta, joka sopisi XXX:ään, onko teillä jotain ehdotusta?"

Se "meikkaustuoli" on nähdäkseni ihan yhtä tyhjän kanssa.