Tanssiiko miehesi hitaita muitten naisten kanssa?
Kommentit (12)
äärimmäisen epäkohteliasta olisi, jos ei tanssittaisi muitakin.
Tosin ei tanssi minunkaan kanssani =D Vihaa tanssimista.
äärimmäisen epäkohteliasta olisi, jos ei tanssittaisi muitakin.
Mitään nojailumeininkiä meistä ei kumpikaan harrasta, mutta jotkut valssit ja foksitkin voivat olla "hitaita", ja niitä kyllä tanssimme myös muiden kanssa.
Jos tanssii, niin ok.
Oletan, että tässä ei tarkoiteta hitailla esileikkiä, vaan hidasrytmistä paritanssia :)
Toki jos olemme jossain juhlimassa yhdessä, ja minua haetaan hitaille - siis joku tuttu mies, niin silloin.
Mutta jos hän on ilman minua baarissa, ei hän tanssi hitaita muiden naisten kanssa. Siihen ei ole mitään syytä. Tämä on yhteinen päätöksemme.
Jos kuitenkin kohteliaisuussyistä tai muuten vaan tanssittaa, niin mulle ihan fine.
Ei tykkää tanssimisest eikä ole tanssinut koskaan minunkaan kanssa, joten tuskinpa. Se on töissä aika miesvaltaisella alalla enkä oikein usko, että niiden työpaikan bileissä kamalasti tanssitaan. En usko, että ainakaan muuten missään yökerhossa tanssisi silloin harvoin kun käy, vaan keskittyy juttelemaan kavereidensa kanssa ja juomaan viinaa.
Minä taas saatan hyvinkin tanssia sekä hitaita että nopeita toisten miesten kanssa esim. työpaikan bileissä.
ei se edes käy missään, missä olis tilaisuus tanssia niitä hitaita.
Mutta jos se niin tekis, niin siitä vaan, ei haittaa :)
Mutta jos hän on ilman minua baarissa, ei hän tanssi hitaita muiden naisten kanssa. Siihen ei ole mitään syytä. Tämä on yhteinen päätöksemme.
sinä sit yhteisesti päätit, mitä miehesi saa tehdä ilman sinua :)
en itsekään tanssi hitaita muiden miesten kanssa, miksi ihmeessä tanssisin? Harvoin kyllä ulkona enää käydäänkään missä tuollainen tilanne voisi edes eteen tulla.