Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ajatteleeko kaikki muita ihmisiä seksin aikana? mieheni kertoi

Vierailija
18.03.2011 |

että ajattelee jotain muita ihmisiä (epäilen että ovat tiettyjä samoja ihmisiä).

ajatteleeko kaikki niin? eteenkin miehet siis?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kiihotun omasta miehestäni. Joskus tosin leikittelen ajatuksella, että olen prostituoitu ja hän asiakas.

Vierailija
22/26 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvoin, vaikka yrittäisinkin. Useimmiten ajattelen, että "perkele, unohtu laittaa pyykit kuivumaan, vieläkö pitäis nousta, vai voisko ne oottaa huomiseen" tai "toivottavasti muksut ei herää, toivottavasti muksut ei herää..." tai "ruikkis nyt toi ukko, että pääsisin nukkumaan".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni sanoo että ajattelee minua. Itse ajattelen yleensä jotain fantasioita joissa on kyllä usein joku aivan muu kuin mieheni, mutta joku tuntematon. Tätä en tietenkään ole sanonut miehelleni. Ei minua haittaisi yhtään vaikka miehenikin ajattelisi jotain muuta kuin minua. Mitä väliä kunhan seksi ja parisuhde toimii hyvin. Mutta olisihan se nyt ihan järjetöntä sanoa toiselle että ajattelen kyllä jotain toista paneskellessa. Ja jos mies tai nainen ajattelisi jatkuvasti esim. naapuria tai jotain tuttua naista/miestä niin mahtaisiko se oma suhde nyt ihan huippukunnossa olla edes?

Vierailija
24/26 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.03.2011 klo 11:13"]

ajatteleeko kaikki muita ihmisiä seksin aikana? mieheni kertoi

että ajattelee jotain muita ihmisiä (epäilen että ovat tiettyjä samoja ihmisiä).
ajatteleeko kaikki niin? eteenkin miehet siis?

[/quote]

Jos tosiaan on tämmöistä sanonut, niin onpa uskomaton moukka! Fantasioida saa, se on ihan normaalia, mutta tietyt asiat KUULUU pitää omana tietonaan. On todella loukkaavaa, että kumppani kertoo ajattelevansa muita ihmisiä aktin aikana. Se ei todellakaan paranna makuuhuonekemiaa!

Vierailija
25/26 |
07.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies ei ole kertonut mutta siinä kohtaa kun pitää pitää valot pois ja mies pistää minut panemaan ja mies pitää silmät kiinni ja ei vastaa suudelmaan tai mihinkään kosketukseen niin kyllä paloi pinna.mua ei ole ikinä ulkoistettu seksissä niin.mies ei asiasta ikinä halunnut puhua.asia vaivaa edelleen.jotenkin tuli käytetty olo ja voin pahoin kun asiaa edes ajattelen.eipä ole kyllä seksi enää maistunut tuon jälkeen..

Vierailija
26/26 |
07.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä pystyisi ajattelemaan toista. Ensinnäkään en halua ketään toista ja kyllä siinä menisi halut jos ajattelisi jotain toista, sehän tuntuisi todella oudolta, kuin pettäisi kahta eri ihmistä.

En usko että mieheni ajattelee oikein yhtään mitään kun harrastetaan seksiä, joskus sanoi että ajattelee autonrenkaiden vaihtoa ettei homma lopu liian nopeasti.