Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Odottamaton tilanne vanhempainvartissa: oppilaan isä onkin vanha hoito.

Vierailija
17.03.2011 |

Oppilaan asiat saatiin selvitettyä ihan asiallisesti, mutta kyllähän siinä katseista kävi ilmi, että isä ajatteli vanhoja muístoja. Ja hitsin hyviä muistoja ovatkin. Mukana oli myös oppilaan äiti. En ole seurustellut kyseisen miehen kanssa eikä hän ole kuulunut varsinaisesti kaveripiiriini. Kunhan paneskelimme parisen satunnaista kertaa, näin suoraan sanoen. Iltapäivän tunnilla kyseistä oppilasta katsoessani en voinut olla ajattelematta, että isänsä penis on ollut suussani ja isänsä on sitä ja tätä... Hämmentävintä, mitä työssäni on tapahtunut! En voi avautua muualla kuin täällä, mutta pakko oli jossain, kiitos.

Kommentit (196)

Vierailija
1/196 |
18.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuijotimme testitikkuakin rinnakkain.

ap

Tämä ei varsinaisesti liity aiheeseen.

Vierailija
2/196 |
18.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä ei ollut tikku, ei tosiaankaan. Siksi sen kai hyvin muistankin. No nyt tämä meni jo yksityiskohtiin.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/196 |
18.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
4/196 |
18.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

luuletko, että olisi mahdollisuutta saada vielä seksiä siltä mieheltä? :)

Vierailija
5/196 |
18.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

S L U T

Vierailija
6/196 |
18.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan tuntemani opettaja ei kirjoittaisi tällaista p**aa tänne, ei vaikka jotain tuollaista olisi tapahtunutkin.

Vierailija
7/196 |
18.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kenenkään oikean ihmisen kanssa. Tällä palstalla olen muutenkin purkanut asioita, joita en muualla halua tai voi. Seksin suhteen olen aika salliva, eikä minulle ole ongelma kirjoittaa tätä "seksipaskaa" tänne. Kukaanhan minua ei tunnista.

Kukaan tuntemani opettaja ei kirjoittaisi tällaista p**aa tänne, ei vaikka jotain tuollaista olisi tapahtunutkin.

ap

Vierailija
8/196 |
18.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kenenkään oikean ihmisen kanssa. Tällä palstalla olen muutenkin purkanut asioita, joita en muualla halua tai voi. Seksin suhteen olen aika salliva, eikä minulle ole ongelma kirjoittaa tätä "seksipaskaa" tänne. Kukaanhan minua ei tunnista.

ap

Ime vaa peukaloas ja hoe itelles et tää on provo tai pahin unes. Tää o silkkaa totuutta ja et voi tehä mitää tälle syäjättärelle. Se tulee syämää sun ukkos surkean madon, yhel haukul!

T: punkkari äiti

Vierailija
9/196 |
18.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nii, itikka. Sä et voi tehä mitää tälle asialle

ap

Ime vaa peukaloas ja hoe itelles et tää on provo tai pahin unes. Tää o silkkaa totuutta ja et voi tehä mitää tälle syäjättärelle. Se tulee syämää sun ukkos surkean madon, yhel haukul!

Vierailija
10/196 |
18.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä opettajakin voi vallan mainiosti puhua tällaisesta asiasta esim. ystävänsä kanssa, kunhan ei mainitse mitään nimiä. Mikään ei sitä estä, paitsi ehkä se, ettei ole ketään, kenen kanssa puhua..

Kuule, opettajana mä en voi puhua tällaisista asioista kenenkään oikean ihmisen kanssa. Tällä palstalla olen muutenkin purkanut asioita, joita en muualla halua tai voi. Seksin suhteen olen aika salliva, eikä minulle ole ongelma kirjoittaa tätä "seksipaskaa" tänne. Kukaanhan minua ei tunnista.

ap

Vierailija
11/196 |
18.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otapa ne iltalääkkeesi, hop hop!

syötä ne lääkkeet mulle jos uskallat lunttu

Vierailija
12/196 |
18.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tälläisistä puhuta kenellekään. Edes ystäville.

Aina naivi saa olla, jos panojuttujaan ystävilleen kertoo.

Pitäähän sitä ystävän miestä panna myös. Jos kertoo niin verkko kiristyy.

Vierailija
13/196 |
18.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä opettajakin voi vallan mainiosti puhua tällaisesta asiasta esim. ystävänsä kanssa, kunhan ei mainitse mitään nimiä. Mikään ei sitä estä, paitsi ehkä se, ettei ole ketään, kenen kanssa puhua..

Kuule, opettajana mä en voi puhua tällaisista asioista kenenkään oikean ihmisen kanssa. Tällä palstalla olen muutenkin purkanut asioita, joita en muualla halua tai voi. Seksin suhteen olen aika salliva, eikä minulle ole ongelma kirjoittaa tätä "seksipaskaa" tänne. Kukaanhan minua ei tunnista.

ap

heidän vanhempiensa asioista nimettömästikään. Luokanvalvojahan pitää vanhempainvartit vain valvontaluokalleen. Olisi riski, että tulisi ilmi, kenestä on kyse, jos kertoisin tavanneeni entisen hoitoni vanhempainvartissa. Siksi mieluummin anonyymisti vaikka sitten täällä.

ap

Vierailija
14/196 |
18.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta on, että en pahemmin kerro seksijutuistani ihmisille. Miehelläkin on oikeus olla kanssani ilman, että se kuulutetaan turuilla ja toreilla.

ap

Vierailija
15/196 |
18.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että jos p***lee ympäriinsä, niihin tyyppeihin voi jossain vaiheessa jossakin myös uudelleen törmätä?? Himan lyhytnäköistä toimintaa - joka leikkiin lähtee, se leikin kestäköön.

Vierailija
16/196 |
18.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joita kumpiakin oli kuksinut, ei tiennyt että on kavereita.

Sanoi että alkoi kova kuhina jätkien kesken kun menivät ohitse. Suomi on pieni maa, se kannattaa muistaa.

Vierailija
17/196 |
18.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaa vissii mukava piriste arkeen, etenki tyäpäivää.

ei mua haittaa nähä vanhoi panoi tai uusii panoi. panot o aina panoi ei niist o haittaa tuski mieskään aatteli pahalla. miks oletatte et aapeeta haittas toi mitenkää?

Vierailija
18/196 |
18.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teidän ei tarvi tehdä asialle mitään, vaikka olette paneskelleet.

Olen psykologi, ja jos mun vastaanotolle tulisi vanha hoito, niin siitähän pitäisi sitten puhua ääneen ja miettiä voiko se olla mun hoidossa (=tahaton sanaleikki).

Vierailija
19/196 |
18.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sillä liikuimme samoissa piireissä - itse en siis opiskellut lääketiedettä. Nyt onkin sitten kiva, kun käy lääkärissä itse tai lapsen kanssa kun saa aina tsekkailla nimiä ja pinnistellä muistia ettei satu joku vanhoista "tutuista" tohtoriksi. Tosi moni näyttää jääneen tänne opiskelupaikkakunnalle töihin.. Kerrasta opin, miten sairaan noloa on olla potilaana vanhalle hoidolleen, onneksi ei ollut sentään mitään intiimimpää vaivaa, jaiks.

Vierailija
20/196 |
18.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teidän ei tarvi tehdä asialle mitään, vaikka olette paneskelleet. Olen psykologi, ja jos mun vastaanotolle tulisi vanha hoito, niin siitähän pitäisi sitten puhua ääneen ja miettiä voiko se olla mun hoidossa (=tahaton sanaleikki).

Mistä muuten syntyi käsitys, että olen hoidellut suunnilleen puolet Euroopasta? En ole. En edes neljännestä.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän yhdeksän