Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä hyvää on tässä vartalossa, mitä voisi korostaa?

Vierailija
17.03.2011 |

Yleensä jos on ns. pulleampi nainen, niin voi korostaa rintoja, koska niitä yleensä on. Jos on tynnyrivartalo/ o-vartalo, niin kehotetaan korostamaan siroja raajoja.

Mutta entäs meikä:

olen normaalipainoinen 167/65 kg, lihasta on aika paljon. Käytän kokoa 38. Mulla on pitkä selkä, lyhyet ja paksut sääret (reitevä), vyötärö n. 72 cm, lantio 92 cm, liivikoko 80A, eli pienet tissit ja leveä rintakehä. Siis mitään perinteistä korostettavaa ei ole - sääriä, rintoja, vyötäröä, pituutta.. Kaikissa muodonmuutosohjelmissakin on aina vain rintavia ja pyöreähköjä naisia, en ole ikinä nähnyt vinkkejä pienirintaisille ja ns. normaalikokoisille naisille. Miten minun pitäisi pukeutua?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
17.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet niitä ihmisiä ketkä voi pukea ihan mitä vaan.

Voit korostaa ihan sitä mitä itse haluat.

Pyöreät ihmiset haluaa korostaa jotakin puolta itsestään häivyttäkseen jotakin muuta.

Nyt vaan olet tyytyväinen itseesi :) Olet kaunis nainen jolla siro vartalo :)

Vierailija
2/9 |
17.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

aika pieni vaatekoko mittoihisi nähden, joten ilmeisesti olet tosiaan lihaksikas. Korosta sitä.

Ja googleta jos löydät sen brittiläisen muodonmuutosohjelman(?) tyyppien jonkun lehtijutun, se on ollut täällä, ehkä joku muistaa...niin siinä oli paljon enemmän vartalotyyppejä kuin perinteiset kirjaimet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
17.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trinny ja Susannah vai? Olisi kyllä kiva nähdä, mitä siinä on.

T. Ap

Vierailija
5/9 |
17.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet tarpeeksi muodokas, jotta et mielestäni tarvitse vyötä (linjat ja muodot tulee esille hyvin ilman sitä).

Miten olis yksinkertainen perusmekko?

Vierailija
6/9 |
17.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olisin onnellinen, jos mulla olis pienet rinnat, mutta rinnat onkin se kompastuskivi, vaikka kuinka laihtuis ja mä niin inhoan sitä!

Ihan väärään tyyppiin tulleet isot rinnat. Olen kiinnostunut miesten ajatuksista enkä seksistä ja silti mulla tällainen vartalo, miksi??????

Vierailija
7/9 |
17.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla mitat

rinnanympärys 90cm

vyötärö 74cm

lantio 89cm

olen 169/65 ja treenaan salilla. Hartiat ja rintakehä tuntuu hankalalta sovittaa 38 vaatteeseen, samaten hauis ja housut mulla on edelleen 40, jotka taas lepattaa muualta, paitsi vatsan kohdalta. Eli mula ongelmana on tasapaksu vyötärö. Mutta muuten tunnistan itseni lihaksikkuudesta ja on hiukan haastellista löytää kivoja vaatteita.

Vierailija
8/9 |
17.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaippa olen sitten eniten "keila". Aika vähän on noita vaatevaihtoehtoja esitetty, vekkihame ei oikein sovellu tämän hetken vaatetarpeisiin.. Mutta ehkä sitten myöhemmin. Korkoja käytän kyllä tilaisuuden tullen.

Ap

Vierailija
9/9 |
17.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, varmaan ihan normaalit, ehkä jollain tapaa ihan kauniitkin, vaikea itse sanoa. Mitään varsinaisia epäkohtia tai poikkeavuuksia ei ole. Mutta harva sitä pelkkiin kasvoihin katsoo.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi yksi