Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni on vihainen kun sairaana en jaksa kotitöitä

Vierailija
17.03.2011 |

Minulla on vatsatauti ja ripulointi sekä oksentelu on tehnyt minusta aivan voimattoman. Mies on vihainen kun en ole tehnyt kotona lämmintä ruokaa lapsille.Joka kerta sama kuvio kun olen kipeänä,saan osakseni huutoa ja kettuilua kun en ole pystynyt kotitöihin. Mutta kun herra itse on sairaana hän makaa sängyn pohjalla tekemättä yhtään mitään.Mikä neuvoksi? Tämä on kyllä yhden sortin henkistä väkivaltaa.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
17.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja käske tarttua itse kauhaan, jos kerran jaksaa huutaakin, tai" sitten voit pakata kamasa ja häipyä v...uun, senkin empatiakyvytön vätys"

Vierailija
2/16 |
17.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis miehen suhteen käny sulla.

Ite aattelin laittaa ihan saman että haistatat sillä pitkän paskan ja käsket tarttua luuttuun yms..

vituttaa tommmoset siat jotka ajattelee että naisten pitää tehdä kaikki.

murrrrrr. räyh.

Kyllä sais niin maistaa omaa lääkettään jos ois minun ukko.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
17.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sama vatsatauti ja kun makaa reporankana sängyn pohjalla niin anna palaa samalla mitalla takasin! tsemppiä sinulle!

Vierailija
4/16 |
17.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset eivät saisi sairastaa ollenkaan.

Ei kannata välittää. Sanot vain, että paikkaat tekemättömät kotityöt sitten kun olet taas terve.

Vierailija
5/16 |
17.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on samanlainen mies. En ymmärrä, muuten ihan fiksu mies, ja tekee oman osansa kotitöistä arjessa, PAITSI silloin kun olen sairas. Jurputtaa sitten " ei täällä muutkaan näy tekevän mitään"...

Vierailija
6/16 |
17.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hoitaa meikäläisenkin kaikkien muiden kotitöiden ohessa :)

Krapula päivinäkin palvelee sänkyyn asti. Kuorii omenoita, voitelee voileipiä, tuo mehua jne. Ja kysyy välillä et joko helpottaa?

Vierailija
7/16 |
18.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun toinen sairastaa. Että sori vaan, mutta mies ei oikein osoita rakkautta. Noinko se reagoisi, jos saisit vaikka keuhkokuumeen ja olisit sängyn pohjalla ainakin kaksi viikkoa. Ja keuhkokuumeen kanssa ei leikitä, joten siellä sängyssä olisi myös pysyttävä.

Tai jos sairastut vakavammin ja joudut pitkälle sairaslomalle. Niin edelleenkö mies vaan olettaisi sun suoriutuvan kaikesta kuin ennenkin. Ihmetyttää tuollainen "rakkaus".

Vierailija
8/16 |
18.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ei voida tehdä mitään sun puolesta, vaan kyllä sun vaan on itse tehtävä jotain.

Vierailija
9/16 |
18.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ulkoruokintaan tai muuta itse toisaalle.

Itse olen toiminut jälkimmäisellä tavalla tuommoisen 'herrasmiehen' kanssa.

Se tyyppi ei edes älynnyt mikä suhteessamme on vialla ö.ö

Vierailija
10/16 |
18.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritin kovasti selittää,että sairaana ja varsinkin tällaisessa taudissa ei jaksa tehdä mitään.Tänään tuntui ymmärtävän.Jos tämä tauti tarttuu häneen,aion ehdottomasti käyttäytyä samalla lailla,esim.kaupasta kun tulen huudan sitten vihaisena että on se kumma kun ei voi edes kauppakasseja kaverina tyhjentää.Mieheni oli minulle vihainen myös siitä,kun minulla on ollut alkuraskaudessa kovia vatsakipuja kohdun kasvaessa ja jouduin lääkärissä käymään.Hän huusi kun en pystynyt tiskaamaan.

Vierailija
11/16 |
18.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitatte vaan tästälähtien kotihommat puoliksi. Itse olen tällä hetkellä hoitovapaalla ja kun ensi syksynä palaan töihin, niin entinen marssijärjestys palaa kyllä meille takaisin. Ennen hoitovapaalle jäämistä en ollut imuriin koskenut varmaan seitsemään vuoteen. Se kun on kokonaan miehen hommia. ;)

Vierailija
12/16 |
19.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekee pitkää päivää ja minä olen kotiäitinä, eli tuollainen maailman perinteisin työnjako meillä. Eikä mies ole ikinä edes ehdottanut, että mun pitäis mennä töihin, koska tietää kyllä, että sit hänenkin pitäis osallistua kotitöihin.

Mutta jos mä oon sairaana, niin mun ei todellakaan tarvi tehdä yhtään mitään. Mies hoitaa lapset tai vie ne mummoloihin hoitoon, käy kaupassa, laittaa tiskit... Tekee siis ihan kaiken, mikä nyt on välttämätöntä. Kyllä kotiäitikin saa sairastaa. Ja mieskin ymmärtää, että nopeammin se rouva tervehtyy ja voimistuu, kun saa rauhassa sairastaa.

Vierailija
13/16 |
18.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oli samanlainen ja itse ei sormeakaan nostanut tehdäkseen mitään. Onneks ei asuttu yhdessä, eikä lapsia. Mut mun olis sairaanakin pitäny raahautua sinne siivoomaan herran sotkut... KAikesta muusta paskasta puhumattakaan, mitä teki.

Noh onkin eksä nykyään :p

Vierailija
14/16 |
19.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttaisi siltä, että anoppi on suurinpiirtein nuollut kengätkin pojan takia. Miehelläsi on tuo minä minä ajattelua, jossa vaan ajattelee itseään. Fiksuna ottaisi lapset mukaansa ja kävisi kaupasta hakemassa helppoa ruokaa ja syöttäsi lapset.

Vierailija
15/16 |
19.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

toi kertoo laajemmastakin empatiakyvyttömyydestä. mun ex oli samanlainen.

Vierailija
16/16 |
19.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että seuraavan kerran kun hän on kipeä ja voimaton, niin hän määrittelee sen kotityötason jota sinäkin sitten sitoudut noudattamaan. Jos mies ei tee mitään, ei voi sinultakaan sellaista vaatia.

Ja sitten muistuttele sitä sängyn pohjalla lojuvaa miestä että nyt pitäisi käydä kaupassa ja alkaa kuoria perunoita ja pestä pyykit kun kerta sinultakin vaatii niitä sinun sairastaessasi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan viisi