Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Yipainoinen ja/tai tupakoitsija, paljonko olet aiheuttanut kukuja yhteiskunnalle?

Vierailija
17.03.2011 |

Mä olen sekä ylipainoinen että satunnaistupakoitsija, enkö aínakaan vielä (44v)ole aiheuttanut yhtäkään kulua yhteiskunnalle noiden paheideni takia.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
17.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tupakkaveron muodossa.

Vierailija
2/11 |
17.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

paljonko olet aiheuttanut kukuja yhteiskunnalle

siitä lastenohjelmasta, enkä ole aiheuttanut sitäkään (onneksi).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
17.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairastan reumaa, mutta kukaan ei pysty varmasti sanomaan onko ylipaino reuman taustalla vai ei...

Vierailija
4/11 |
17.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietääkseni olen vain tuonut rahaa tupakkaveron muodossa. Ei ole mitään sairauksia enkä ole muutoinkaan sairastellut jos ei nyt muumia flunssia ja yhtä keuhkoputkentulehdusta lasketa.

Vierailija
5/11 |
17.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta nuorena laiheliinina, jolloin harrastin kilpaurheilua, aika paljonkin kuluja. Urheiluvammoja tuli, leikattiinkin ja pysyvän rasitusvamman sain :(

Vierailija
6/11 |
17.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta tupakoinnilla olen 20 vuoden ajan kartuttanut valtion kassaa varmaan ihan sievoisella summalla.

Perusterve olen ollut, synnytys- ja neuvolapalvelujen lisäksi olen tainnut käydä kaksi kertaa terveyskeskuksessa näiden 20 vuoden aikana, muutaman kerran hakenut antibiootit yksityiseltä josta toki saa KELA-korvauksen, samoin kuin käyttämistäni yksityisistä hammaslääkäripalveluista.

Eli nettopuolella varmaankin vielä.

Vierailija
7/11 |
17.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että tupakoitsijat tulee itseasiassa halvemmiksi yhteiskunnalle, koska kuolevat nuorempina eivätkä joudu vanhoina sairaalaan, vanhainkotiin, kalliisiin hoitoihin ym. yhtä paljon kuin tupakoimattomat.

http://www.iltalehti.fi/terveys/200810068379693_tr.shtml

Vierailija
8/11 |
17.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

100% varmuudella, että joku sairaus johtuu juuri, vain ja nimenomaan esim. ylipainosta! Tämän on meille sairaanhoitokoulutuksessa viimeksi todennut erittäin kokenut lääkäri. Maallikoille tällaisten päätelmien tekeminen toki on helppoa ;-)

Vierailija
9/11 |
17.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nyt 49 v, mulla ei ole ikinä mitään sairauksia.

En saa edes flunssia. Mulle sopii se, että elän hauskasti elämäni, stressaamatta turhista.

Sitten kun kuolen, niin kuolen. Olen suunnitellut kuolevani auto-onnettomuudessa.

Vierailija
10/11 |
17.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

maksan varmaan aika paljon nyt kun minulla aivokasvain. Ja olen aikuisikäni ollut ylipainoinen ja tupakoinut välillä reilustikin.

Vierailija
11/11 |
17.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

aikonaan reductilin ja nyt ihan vaan nutriletit.