Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

haluatko kysyä aerobicohjaajalta jotain? EV

Vierailija
16.03.2011 |

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
18.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

grape, greippi, viiniköynnös.. mutta grapevine se tosiaan on oikeasti!

kroppa kestää miten kestää. ainakin syödä pitää enemmän kuin mitä ehtii sekä nukkumisesta ja levosta yleensäkin tulee pitää huoli. nyt olen ajatellut itseäni säästääkseni pitää hieman kevyemmän kesän ja ottaa vain maksimissaan 4 tuntia viikossa (nyt 8 tuntia).

minun vahvuuteni on se, että pidän erilaisia tunteja, jolloin sekä korvien väli että kroppa saa erilaista ärsykettä eikä "treeni" ole yksipuolista. "treeni" lainausmerkeissä siksi, että ohjaajahan ei varsinaisesti treenaa omilla tunneillaan.

Vierailija
2/28 |
18.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä mulla on ihan muita tavotteita. tanjahan oli muuten tosi hyvä ohjaaja aikoinaan :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
18.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli niin kivoja kyssäreitä viimeksi linjoilla ollessani että oli pakko nostaa jos vaikka niitä olisi lisää.

eli haluatko kysyä jotain? minusta voi olla apua jos mietit vaikka sitä, millaista mikäkin jumppa pitää sisällään tai mikä ihme se grapewine on. shoot!

Vierailija
4/28 |
18.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ministeriksi niin kuin Vienonen/Karpela/Saarela jne.?

Vierailija
5/28 |
18.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten kroppasi kestää ohjaamista?

Vierailija
6/28 |
16.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten pitää mennä tutimaan että jaksaa huomenna lähteä töihin!

Vierailija
7/28 |
16.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

omena-päärynä -indeksisini on 0.86

eli huomattavasti kohonnut riski

Miten pääsen vatsastani eroon???

Liikun päivittäin, syön sekä/että

Synnytin vuosi sitten

Vierailija
8/28 |
16.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli kerran viikossa tunti stepjumppaa.

kaksi tuntia viikossa tavallista aerobiciä.

kaksi tuntia viikossa bodyjumppa

yksi tunti bodypumpia.

Pitässö pumppia olla useammin?

Vierailija
9/28 |
16.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuleeko sinulle liikkumisen aikana hiki? mitä tarkoitat että syöt sekä/että?!

synnyttämisestä on onneksi jo vuosi aikaa ja alat varmasti olla jo pikku hiljaa palautunut siitä.

Vierailija
10/28 |
16.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli kerran viikossa tunti stepjumppaa. kaksi tuntia viikossa tavallista aerobiciä. kaksi tuntia viikossa bodyjumppa yksi tunti bodypumpia. Pitässö pumppia olla useammin?

6 jumppaa viikossa on aika hc-harrastajan määrä. tuo on kuitenkin ihan ok, jos teet tunnilla liikkeet tehokkaasti ja nautit liikkumisesta. olet ilmeisesti jumpannut jo jonkin aikaa?

Vierailija
11/28 |
16.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen jumpannut jo 15 vuotta. Rakastan liikuntaa, varsinkin stepjumppaa sitä vaan ei ole tarpeeksi meidän salilla.

se edellinen, mikähän numero se olikaan.

Vierailija
12/28 |
16.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mielestään koordinaatiokyvytön oppia noihin koreografillisiin tunteihin?

Olen kyllä rytmitajuinen ja musiikkia harrastanut ihan tosissaankin, mutta muutoin silmän ja käden/jalkojen yhteistoiminta on jostain ihan toiselta planeetalta.

Kerran yritin jotain latinalaistanssia, mutta hävetti niin pahasti se ainainen väärään suuntaan meneminen ja väärän käden väänteleminen, että jätin suosiolla kesken. Nyt vaan alkaa muut tunnit hiljalleen nyppiä ja vaihtelua pitäis saada mm. pilateksen, pumpin, uinnin ja salin rinnalle.

Vierailija
13/28 |
16.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen liikkunut suht hvyin (2 h/vko zumbaa ja 1-2 kävelylenkkiä/vko) viime syksystä asti. 3-4 h/vkossa melko korkeasykkeistä jumppailua (keskisyke n. 150, maksimi n. 180) tammikuusta lähtien.

Miten pitkään voin vetää samaan tyyliin ja minkälaisia jumppia? Miten itse tekisit?

Vierailija
14/28 |
16.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kaikkia mitä jumppasaleilla harrastetaan, se edellinen.

Vierailija
15/28 |
16.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli: Liikun vaunujen kanssa, joskus raahaudun niiden perässä. Hikeää tulee kun työnnän niitä mäkeää ylös. Kävelen niiden kanssa 1-1,5h, kilometreinä 6-8.

Syön sekä terveellisesti (vihanneksia, hedelmiä) tai kaikea rasvaista. Paistetut pihvit, kakkuja jne.

Mutta vihannekset ovat kyllä päivittäin lautasellani

Vierailija
16/28 |
16.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

"vaunu-urheilija" :)

Vierailija
17/28 |
16.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap:lle kaikki ryhmäliikunta on jumppaa. pidän tunteja pilateksesta zumbaan ja selkätunneista steppiin.

hc-treenaaja on juuri sinunlaisesi pitkään jumpannut ja ahkerasti edelleen jumpissa käyvä. jumppaat todennäköisesti eturivissä ja sinulle on muodostunut jo hyvin selkeä kuva siitä, kuka vetää parhaimmat jumpat. :0) eli olet hoocee, ole siitä ylpeä!

Vierailija
18/28 |
16.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mielestään koordinaatiokyvytön oppia noihin koreografillisiin tunteihin? Olen kyllä rytmitajuinen ja musiikkia harrastanut ihan tosissaankin, mutta muutoin silmän ja käden/jalkojen yhteistoiminta on jostain ihan toiselta planeetalta. Kerran yritin jotain latinalaistanssia, mutta hävetti niin pahasti se ainainen väärään suuntaan meneminen ja väärän käden väänteleminen, että jätin suosiolla kesken. Nyt vaan alkaa muut tunnit hiljalleen nyppiä ja vaihtelua pitäis saada mm. pilateksen, pumpin, uinnin ja salin rinnalle.

pärjäät kyllä! hyvin harva ei pärjää zumbassa, mikäli asenne on kohdillaan. jos ei tykkää lajista, on asia aivan eri, mutta jos sinulla vähääkään pilkettä silmissä, innostut tunnista niin ettei koreografiataidottomuutesi häiritse. katso vaikka tätä:

Vierailija
19/28 |
16.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

no, erittäin hyvältä, tietenkin! kroppani voi hyvin, se toimii moitteettomasti joten se näkyy myös kasvoistani. olen itseeni tyytyväinen ja hyvä niin.

Vierailija
20/28 |
16.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälaisista asiakkaista pidät? Mikä motivoi sinua työssäsi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kolme