haluatko kysyä aerobicohjaajalta jotain? EV
Kommentit (28)
Minkälaisista asiakkaista pidät? Mikä motivoi sinua työssäsi?
pidän kaikenlaisista asiakkaista. toiset vastaavat katseeseen ja hymyyn, toiset eivät. jotkut tulevat sitten tunnin jälkeen juttelemaan, toiset taas ovat varautuneempia. kaikki ovat ihania, jotka käyvät tunneillani enkä jää miettimään esim.miksi jotain ei juuri tänään hymyilyttänyt.
minua motivoi se, että näen tuntini onnistumisen välittömästi. uskon, että olen juuri niin hyvä kuin mitä viimeisin tuntini oli. maine ja kunnia on katoavaista, olen sen kokenut!
Meidän salilla on selvästi muutama suosikkiohjaaja ja tuntuu, että kaikki ohjaajat eivät sitä niele.
välillä suosion perusteet ovat niin ihmeelliset. joku saattaa kokea, että suosio on tullut väärin perustein, esim. itseään korostamalla ja mianostamalla. en sano, että se on väärin, mutta ohjaajia on nyt kaksi sukupolvea: ne, jotka ovat oppineet kantapään kautta ja hitaasti mokaillen, sitten on nämä uudet joille annetaan musat, koreografiat ja välispiikit suoraan käteen ja lähetetään vetämään tunteja.
tällainen uusi ohjaaja kun saa suosiota osakseen, voi se aiheuttaa kateutta niiden keskuudessa jotka eivät suosiota jostain syystä saa/ole vielä saaneet.
ONKO JOKU JUMPPA ERITYISEN HYVÄ OMENAVATSALLE T.MAMMA 39 V
ONKO JOKU JUMPPA ERITYISEN HYVÄ OMENAVATSALLE T.MAMMA 39 V
mutta menköön. ei ole yrittänyt.
monesti miehet, varsinkin zumbatunnin jälkeen, tulevat sanomaan, että "en pysynyt perässä enkä tajunnut mitään mutta olet aivan paras ohjaaja!" tiedäthän, zumbassa näyttää helposti vähän flirtiltä..
jatka niitä. mutta kun haluat vaihtelua, ota mukaan lihaskuntotreeni pari kertaa viikossa.
pömppikseen auttaa pilates! sen avulla löydät syvimmät lihaksesi, kohennat ryhtiäsi, litistät vatsaasi oikealla tavalla ja näytät paremmalta.