Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Upeita ihmisiä, käytin sanaa 'metsä' ja 'kotka'
16.03.2011 |
ja nyt kyseenalaistetaan yleissivistys..!!! Olette te hupaa väkeä!
Kommentit (3)
hupalla tarkoitin huvittavaa...
Mutta mitä toi sana "hupa" tarkoittaa sulle? Koska Karjalassa se tarkoittaa "heikkoa", ja et taida tarkoittaa sitä?
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
No, av on aina av. Vanha viisaus - toisesta sisään, toisesta ulos - pätee täällä ehkä enemmän kuin missään muualla : )
Alue: Aihe vapaa
Mutta mitä toi sana "hupa" tarkoittaa sulle? Koska Karjalassa se tarkoittaa "heikkoa", ja et taida tarkoittaa sitä?