Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Mitä totaalisen hullua olette tehneet mustasukkaisuusraivareissa?

Vierailija
16.03.2011 |

Oliko mustasukkaisuuteen oikeasti aihetta?

Itse heitin miehen pihalle kämpästä keskellä yötä ja revin pari kirjaansa kappaleiksi ja heitin ikkunasta perään. Miehen stereoiden kaiuttimista revin johdot irti.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
16.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko mustasukkaisuuteen oikeasti aihetta?

Itse heitin miehen pihalle kämpästä keskellä yötä ja revin pari kirjaansa kappaleiksi ja heitin ikkunasta perään. Miehen stereoiden kaiuttimista revin johdot irti.

Oli aihetta. Mies oli pettänyt, toinen nainen otti minuun yhteyttä ja kertoi suhteestaan.

Vierailija
2/7 |
16.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hullua oli se, etten lähtenyt heti kävelemään, kun selvisi, että miehellä oli koko ajan haku päällä..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
16.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jättänyt miestä, vaan roikuin suhteessa vuosia, vaikka tiesin, että mua vedätettiin.

Heitin mm. puhelimeni jokeen raivoissani, vakoilin miestä toisen naisen talon edessä, oti yhteyttä siihen naiseen, yms. Olin ihan pihalla silloin, minun on vaikea uskoa sitä itsestäni nyt.

Vierailija
4/7 |
16.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tekstasin salaa naiselle ja esiinnyin miehenä. Ilmoitin, että olen pahoillani, mutta olen kihloissa - siis esiinnyin miehenä. Pidin raivoissani miestä seinää vasten, taisin jopa kuristaa... Heitin vettäkin varmaan päälle.

Vierailija
5/7 |
16.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun mies flirttasi takapenkkiläisen kanssa liikaa, eikä lopettanut varoituksen sanasta ja katseesta.

- Halasi jotain naista baarissa ja pussasivat poskipusut, aiheetta menin väliin ja läpsäisin naista poskelle, nainen olikin sukulainen...

- Selvisi että oli pettänyt, heitin vedet hänen päälleen ruokapöydässä. Kiljuin rumia. Heitin miehen pihalle ja harmittelin, että takaovi oli auki, ja pihalla +30 ja aurinkoista...

Vierailija
6/7 |
16.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että raivoissaan läpsii sitä naista. Eiköhän vika ole jossain ihan muualla.

Itse poistun korkeintaan paikalta, se riittää ja syytä ei yleensä ole..

Vierailija
7/7 |
16.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vahingossa suurin osa menikin sen toisen naisen päälle, hups.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän seitsemän