Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vakuutin Kelan lääkärin :)

Vierailija
16.03.2011 |

poikani saa alle 16.v vammaistukea, minimin vaikka vaivoja on.

Haimme lääkärin ehdotuksesta korotusta ja kielteinen palaute tuli.

Kelan virkailija soitti minulle ja kertoi tilanteen. Kerroin hänelle, että mielestäni päätös väärä. Hän, ihana ihminen sanoi, että liitä oma lausunto mukaan ja yritä vielä hakea.

Kirjoitin tunteella lausunnon elämästämme ja pojan tilasta. Korotus tuli, takautuvasti!

Ja ei, en nyt iloitse niinkään rahasta (toki sitäkin tarvitaan lääkkeisiin) vaan oikeuden voitosta :)

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
16.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana kuulla hyviä uutisia välillä. Tuntuu, että tänne tullaan vain aina valittamaan..

Oikeus voitti teidän kohdalla ja olen teidän puolesta onnellinen =)

Vierailija
2/7 |
16.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno juttu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
16.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
4/7 |
16.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on. Törkeää. ap

Vierailija
5/7 |
16.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että edes tuolla tavalla joku saa sen, mikä hänelle oikeasti kuuluisi. Harmi, että monet vanhemmat ovat niin väsyneitä tilanteeseen etteivät jaksa edes taistella oikeuksiensa puolesta.

Vierailija
6/7 |
16.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhottavaa, että jouduit hakemaan itse muutosta tuohon, mutta uskomattoman hienoa, että muutos tuli! En oo ehkä koskaan edes kuullu, että Kela pyörtäis päätöksiään, joten sitäkin hienommalta tuo kuulostaa!

Onnea ap!

Vierailija
7/7 |
16.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on dg asperger ja motoriikan erityisvaikeudet ja selkeät suositukset Lastenlinnasta korotettuun vammaistukeen... lisäksi olen joka kerta pannut mukaan inhorealistisen selostuksen arjen vaikeuksista ja silti on tullut pelkkä perustuki joka krt. Valittanutkin olen, ja sieltä (sosiaaliturvan muutoksenhakulautakunta vai mikäsenytoli) tuli myös hylky.

Hohhoijakkaa. Erityisesti ihastutti tuo, että sinulle SOITTI Kelan virkailija ja ilmoitti, ettei tule korotettua! SIIS MISSÄ Kelan virkailija ihan soittaa ja kertoo vielä lisävinkkejä? Ei kuuna kullan valkeana ole tuota täällä stadissa tapahtunut, postista vaan tipahtaa ilmoitus ja sekin yleensä vasta parin kk kuluttua hausta.