Pitääkö mielikuvani Villeroy & Bochin astiasarjojen ostajista paikkansa:
hienostelevia, pikkutarkkoja nirppanokkia, jotka teini-ikäisenä kirjoittivat ii:n pisteet sydämillä, elämän tarkoitus oli hankkia komea mies ja kaksi lasta, omakotitalo, farmari-Volvo ja kultainen noutaja.
Lukee Kaunis Pieni Elämä-blogia.
Kommentit (43)
Mä en tunne ketään, jolla olisi noita astioita! Eiköhän ne ole ihan mummokamaa joka tapauksessa.
Komea mies, kaksi lasta, farmariauto ja rivari...
En voi hankkia allergian vuoksi koiraa ;)
Mutta en taida silti vastata tätä kuvaa, koska pukeudun mustiin ja kuuntelen raskasta rockia... tässä pitäisi nyt varmaan tykätä Jenni Vartiaisesta?
Ne on ämmiä, joilla on tikkitakki ja tekokullattua krumeluuria joka asusteessa. Fiinit käytöstavat kaikki sisäpiiriläisiä kohtaan. Ansiot ja elämäntyöt on omittu aviomieheltä itselle. "Kun me Pentin kanssa..."
Olen suuripiirteinen taiteilijasielu. En ehdi laittaa i-kirjaimiin pisteitä. Elän itsenäistä elämää ilman miestä, koiraa tai kakaroita pallona jalassa. Minulla on urheiluauto. Enkä lue blogeja.
toinen on 60 v äitini ja toinen paras kaverini. Kumpikaan ei vasta akuvaustasi.
Olen ronski, rehevä nainen ja omistan villeroy & bochin astioita. Olen siis ne itse ostanut, koska tykkään niistä. Ei meillä siis kaikken koristeellisinta sarjaa ole, mutta kuitenkin.
Enkä piirtele sydämiä, eikä ole komeaa miestä (ruma ja ylipainoinen vätys), omakotitalo on kyllä, ajan Saabilla (vuoden 89 malli) ja koira on sekarotuinen. Blogia en lue mitään, joskus surffailen niissä.
Että semmosta.
autona Toyota. Mitään kuolaavia karvapalleroita ei huusholliimme tule ikinä. Ja en tod. lue tuota blogia, kerran vilkaisin ja se riitti. Kaappi on kyllä täynnä Villeroy&Bochia:-)
En ole hienosteleva saati pikkutarkka, en teininäkään ole kirjoitellut sydämiä pisteiden paikalle eikä sen ihmeempää elämän tarkoitustakaan ole löytynyt. Yhtäkään blogia en ole tähän 40 vuoden ikään asti lukenut.
Villeroyn astioihin ja laseihin päädyttiin ehkä siksi, kun asumme ulkomailla. En nyt Arabiaakaan tänne ole viitsinyt kuskata.
Niin ja koiraakaan ei ole eikä tule. Mies kylläkin ja 3 lasta. Ei myöskään Volvoa, vaan automerkki on BMW X5 :)
Villeroy-naiset ovat niitä, jotka elävät miehensä statuksella. Ovat itse täysiä nollia, haukkuvat kaikki, pitävät itseään parempina ihmisinä, pukevat lapsena merkkivaatteisiin vain sen takia ettei itsetunto riitä muuten..
Facebookiin kerätään miljoona kaveria, mutta vain sellaisia, joista on jotain hyötyä. Ei siis todellakaan mitään ärsyttäviä ihmisiä, jotka härreguud asuvat jossain Porvoossa.
Ne on ämmiä, joilla on tikkitakki ja tekokullattua krumeluuria joka asusteessa. Fiinit käytöstavat kaikki sisäpiiriläisiä kohtaan. Ansiot ja elämäntyöt on omittu aviomieheltä itselle. "Kun me Pentin kanssa..."
mutta muuten hankkisin kyllä heti sellaisen astiaston. Enkä ole yhtään hienosteleva tai pikkutarkka, enemmänkin rento ja leppoisa "hälläväliä" -tyyppi, mutta kovasti romanttismielinen ja tykkään poiketa suurimmasta valtavirrasta (eli Teemasta :D).
Täältä löytyy lähes kuuvaamasi mamma. Astiasarja tuli kyllä lahjaksi, mutta pidän siitä.
Mä en tunne ketään, jolla olisi noita astioita! Eiköhän ne ole ihan mummokamaa joka tapauksessa.
Et näemmä tiedä, että niiltä tulee joka vuosi uusia ja on suurelta osin aika moderneja jos niitä kuvastoja katsoo, mitä jälleenmyyjillä on. Suomeen vaan tulee niistä usein ne tätimäisimmät mallit. Esim joulutuotesarjassa on kymmeniä erilaisia, joista Suomeen tulee ehkä 15. Meillä ostetaan lapsille joka joulu jotain V&B joulukoristeita, lapset vm 2006 ja 2008, että ei ihan mummoja vielä...
Kun ajattelee vaikka V&B:n New Wave astioita, että jollekulle tulee vanhat mummot mieleen. hih!
New Wave-sarjaa, joka on melkoisen moderni. Tutustukaapas! Ollaan oltu tosi tyytyväisiä. Ainoa haitta on se, että ne vie astianpesukoneessa paljon tilaa.
Kyseiseen kuvaukseen en katso tarpeelliseksi ottaa kantaa.
60-vuotiaalle naapurillemme, joka on miljonääri ja halusi noita mökilleen.
Jotenkin tuntui typerältä, että on tuollaisia tarkkoja lahjatoiveita, kun hänellä olisi varaa ostaa astiansa ihan itsekin...
hänellä on kyllä unelmien mies ja on aikamoinen pikkitarkka prinsessa. Omakotitalossa asustelee ja saa hyvää palkkaa, omistaa kyllä koiria, mutta ei kultaista noutajaa..
Eli kaikki muun pitää paikkansa, paitsi lapset :D
ydinkeskustassa 100 vuotta vanhassa kerrostalossa, ei lapsia, en tunne kyseistä blogia, ei ole koiraa, autona on 12 vuotta vanha opel