Pitääkö mielikuvani Villeroy & Bochin astiasarjojen ostajista paikkansa:
hienostelevia, pikkutarkkoja nirppanokkia, jotka teini-ikäisenä kirjoittivat ii:n pisteet sydämillä, elämän tarkoitus oli hankkia komea mies ja kaksi lasta, omakotitalo, farmari-Volvo ja kultainen noutaja.
Lukee Kaunis Pieni Elämä-blogia.
Kommentit (43)
Olen suuripiirteinen taiteilijasielu. En ehdi laittaa i-kirjaimiin pisteitä. Elän itsenäistä elämää ilman miestä, koiraa tai kakaroita pallona jalassa. Minulla on urheiluauto. Enkä lue blogeja.
Meillä mies halusi astaiston, joka on "ohut" eli ei sellainen paksu, kuten Pentikin mallistot. Yksi Villeroy et Bochin astiasto sitten viimein kolahti, joten sellainen löytyy meiltä ja tykätään paljon. LÖysin muutama viikko sitten Kaunis Pieni Elämä -blogin ja tykkään siitä kyllä :-)
vuosien varrella kerännyt, kun lahjojen keksiminen oli niin vaikeata. En edes tiedä paljonko yksi ruokalautanen maksoi aikoinaan.
Ja nyt katetaan nämä V&B lautaset pöytään joka viikonloppu koko perheelle, enkä pidä niitä lautasia mitenkään niin hirveän hienoina edes...Tavalliset lautaset!
Olen aina tehnyt töitä ja koti on sopivasti sekaisin, joten nipo en ole enkä elä mieheni siivellä.
Joten ei taida olla loppujenlopuksi kovin erikoisia astioita. Onhan Arabiallakin muutama kallis sarja.
lapsia ei ole vielä kun yksi ja jos onnaa se toinen tulee, asumme uudessa kerrrostalossa, meillä on peugeot ja koirana parsonrusselin terrieri. Kyseistä blogia en ole koskaan lukenut enkä lue.
köyhät ovat kateellisia :)
Mitenhän tämä liittyy V&B:hen, jota saa marketeistakin?
en kyllä mahdu tuohon kuvaukseen, tosin omakotitalossa asutaan, lapsia 4, ei koiraa, auto on toyota ja en elä mieheni "siivellä" ihan rividuunareita ollaan molemmat. ja astiat oon hommannu aikoinaan luxemburgista..
ois kyllä ihan kivakin tulla vähän hienostelevammaksi ja pikkutarkemmaksi farmarivolvon omistajaksi :) Mieskin kelpaisi, koiraa en huoli.
Mulla on:
- mies, ei ole komea
- yksi lapsi, haluisin toisen jos vaan sais.
- kerrostalo, haluisin kyllä omakotitalon
- Volvo on, muttei farmari
- koirista en tykkää
- luen käsityö blogeja
- en ole pikkutarkka, mies sanoo kotiamme saastalaksi
- kai mä joskus hienostelen, mut yleensä en.
Bonuksena voin kertoa:
- mulla on myös arabian astioita
komea mies, kaksi lasta, omk "metsässä", volvo, ei lemmikkejä, enkä todella tiedä mikä on tuo blogi. On syytetty hienostelevaksi, mutta en todella ole pikkutarkka, vaikka teininä kirjoitinkin sydämiä iin päälle. Ja elämän tarkoitus on paljon muutakin ollut minulle aina.
Sitten erosin, muutin keskustan lähelle kerrostaloon, ja hankin vielä komeamman miehen ja jätin VB:t exälle, hankin käytännöllisempiä oman maun mukaisia Ikeasta... ;) Eli ehkä mua ei sitten lasketakaan tähän tilastoon kuitenkaan....
asuntovelkainen 3:n yksinhuoltaja, auto on uusi, mutta pieni, asun kerrostalossa (enkä ikinä muuta omakotitaloon), koira on iso, karvainen ja sekarotuinen. Niin ja siivoan työkseni.
Olen suuripiirteinen taiteilijasielu. En ehdi laittaa i-kirjaimiin pisteitä. Elän itsenäistä elämää ilman miestä, koiraa tai kakaroita pallona jalassa. Minulla on urheiluauto. Enkä lue blogeja.
Pitää seurata sosiaalista mediaa joskus.
Ja on täältä irronnut monet hyvät naurutkin. :D
T. Se taiteilijasielu, joka odottaa kesää ja avoautoilmoja
Meillä kolme V&B astiastoa. Ainut joka noista osuu on kaksi lasta ja nekin on eri miehille...
Oikeasti: rakastan ruokaa (ja se kyllä näkyy) ja vaihtelua kattauksissa ja astiastot ovat olleet suuri synti molemmissa suvuissa - sekä äitini että isäni äiti on ollut samaa sorttia.
Ystävälläni on tuon sarjan astioita vaikka kuin paljon. Remontoi upean, vanhan ok-talon (rakennettu 50-luvulla) viimeisen päälle. Huonekalut tyylikaluja, piha viimeistelty.
Ystäväni on vaatimaton olemukseltaan, mutta tyylitajua sisustukseen riittää.
Ei lapsia, ei ole halunnut. Kummilapsiaan kyllä hoivailee kiitettävästi.
sä ap sanoisit minusta?
Yhtään V&B:n astiaa en omista, mutta niiden vessan pönttö mulla on :-)
Villeroy&Bochin sarjaa ja käytän sitä usein ja mielelläni.
En tosiaankaan ole kirjoittanut i:tä sydämillä, minulla ei ole komeaa miestä vaan älykäs vaimo, kolme lasta, ei ole Volvoa eikä hurttaa (eikä tule). Kaunis Pieni Elämä -blogista en ole kuullutkaan.
hienostelevia JOSKUS VÄHÄN
pikkutarkkoja EN YHTÄÄN
nirppanokkia, EN OLE
jotka teini-ikäisenä kirjoittivat ii:n pisteet sydämillä, OLEN JOSKUS SAATTANUT TEHDÄ NIIN
elämän tarkoitus oli hankkia komea mies ON KOHTALAISEN KOMEA MIES
ja kaksi lasta, KYLLÄ
omakotitalo, ON
farmari-Volvo ON
ja kultainen noutaja. EI OLE, EIKÄ TULE
Lukee Kaunis Pieni Elämä-blogia. EN
Minun tapauksessani luokitus onnistui fifti-siksti. Tosin V&B:n astioitakaan ei ole kovin paljoa. :D
autona Toyota. Mitään kuolaavia karvapalleroita ei huusholliimme tule ikinä. Ja en tod. lue tuota blogia, kerran vilkaisin ja se riitti. Kaappi on kyllä täynnä Villeroy&Bochia:-)
Kompit tälle. Tämän otoksen perusteella voisimme yleistää niin että me olemme tyypillisimpiä V&B:n omistaja, koska meitä löytyy kaksi identtistä...
ihan osunut! Anopilla on niitä astioita vinot pinot ja käyttää niitä arkisinkin, ei lue blogeja vaikka netissä muuten voi hengaillakin. Ei mikään nipottaja tyyppi eikä hienostelija, vaan oikein mukava ihminen.
Asuu keskustassa kalliissa kerrostaloasunnossa eikä ole edes volvoa, auto kyllä löytyy.